ropopi-an

Moje příspěvky

19.12.2015 09:01

Fiona.Praha napsal(a):
Nespí v posteli a nikdy žádný pes nespal.
Miluji své fenky, ale postel je moje. Nechci spát se psem v posteli. Nejsem magor, abych své bytové psy po každém venčení hodila "do pračky" jako to dělají jiní. Jen jim utřu nohy. A to je jeden z důvodů proč nechci své psy v posteli.
Taky mají své soukromí v pelíšku a já jim tam nelezu smajlík
Jsou na to naučené a myslím, že tím nijak netrpí. Ony totiž nesmí ani na sedačku smajlík. Když se s nimi chci pomazlit, lehnu si k nim já na zem. Takže většinu volného času trávím na zemi smajlík.

No jsou to prostě týrané chuděrky

Přesně tak, pokud to někomu nevadí ať si se psem spí - neodsuzuji.
Ale pokud budu mluvit za sebe tak NE ! Nechci mít v povlečení chlupy, nechci se válet v bahně a jiném čurbesu, nechci čuchat jak psů táhne z huby. ..ap.
Nehledě na to že pokud si chci s manželem udělat hezkou chvilku, nepotřebuji psí asistenci (zvládnu to sama)
Další věc, kam bych si lehla já ? 3 ovčáky do postele nenarvu...

18.12.2015 12:20

Tak to máte pravdu, veselo opravdu mám
Vám také přeji Krásné a Veselé Vánoce - a všem zde diskutujícím také.

18.12.2015 11:38

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ropopi-an, ty vlkošeďáčci na foto jsou vaše zvířata? Moc hezký, jestli se ve zdraví dožiju, tak můj příští N.O. bude z prac. linie vlkošeďák.

Ano obě jsou mé.. Ta veká dnes 5ti letá ta malá 4tetá. plus mám 5ti měsíčního roš´táka.

18.12.2015 10:24

Jako náctiletá jsem svému prvnímu a druhému psu vařila maso + zeleninu, poté jsem se na nějaký čas cca 3 roky nechala zblbnout reklamou a všudepřítomnou masaží o vyhodě a kvalitách granclí.
Potom, když už jsem získala nějaké povědomí o výživě, o různých způsobech krmení, o značkách ap. Jsem usoudila že pro psa nejlepší a nejpřirozenější je syrové maso a přílohy tedy Barf. Načetla jsem několik knih, čláknů v časopisech, pátrala na internetu, no a poté se do toho pustila.
Masem (barfem) krmím už cca 10 let. Jsem spokojená a mí pesani také. Odchovala jsem na barfu i štěńátka a vše v pořádku. Také jsem se stejně jako Wulfina trochu bála u štěňátek, ale nakonec jsem do toho šla a nelituji!
Granule moji pesani znají, pro všechny případy... ale maso je hlavní!

18.12.2015 08:25

Arni napsal(a):
Mně včera pobavila známá když jsme jeli do města na nákup a jelikož máme 8 měsíčního pejska tak ho bereme sebou aby neznal jen zahradu a dum, prostě tak jak to má být. Potkala nás známá a první otazka počůrává se vám doma? Máme jej něco přes měsíc. Říkám ne venčení není problém a opravdu není od prvních dní se to prostě naučil. Ona na to tak to jasné on má ty papíry. To mě teda hodně pobavilo předtím jsme měli nalezence stejného plemene a byl na toto taky skvělý holt ale neměl papíry, to jsem jí taky řekl. Ona na to to jste udělali dobře že mate toho s papírama aspon nemáte problémy s tím venčením.

Chi Chi To jste mě opravdu pobavil...
Joo kdyby hloupost nadnášela... To by bylo v ČR holubiček...

17.12.2015 11:57

Našla jsem tyto odkazy :

http://www.slangy.cz/ohlasy/portal-ceske-literatury.html

http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=5981 - Zde se píše toto:
Pro rodinu, do níž se zase narodila žena, je snad příznačný expresívní výraz amrdol jako označení „nečistokrevného psa“.

15.12.2015 19:12

koňadra napsal(a):
Jasný, každý máme jiné zkušenosti. Já dávám sklo tloušťky alespoň 4 - 5 mm, ještě se žádné nerozbilo. Oni ti psi zase nejsou takoví magoři, když je má někdo v bytě, taky se nesnaží proskakovat sklem např. u balkónových dveří. Za to když jsem dávala dutinkový polykarbonát, tak byl rozbitý každou chvíli. Fakt je ten, že o něj se psi alespoň nepořezali. Pokud se psi v kotci nevenčí, potom samozřejmě může být dřevěná podlaha a nesmrdí. Ale já bych ji stejně nechtěla, protože ve dřevě se mohou držet paraziti a pod ní myši. Tím nechci říct, že je to tak u vás, to samozřejmě nevím, ale pár kotců jsem už viděla a pár postavila, takže nějaké zkušenosti by tady byly.

Ano, každý máme jíne zkušenosti a ja vím že úrazy zvířat kolikrát vznikají z úplných blbostí. Na příklad si jednou má cuba rozrizla nohu o rozbity kyblík. Mam i jina zvířata takže se snažím předcházet možnému zranění. Tak aby nikde necumel drát, abych neměla nikde ostre hrany ap. K rozbití skla muže dojít i pruvanem atd. Co se betonu tyka, vím že má sve přednosti -dobře se udržuje, v létě chladi ap. Ale spousta psu řada lezi před boudou na zemi. No ale v zimě.... pes si lezením rozehreje sníh pod sebou vlastním teplem. Ale kam jde ta voda? Dřevo ji nasaje, beton ne. Zůstane pod psem připadne v jeho kožichu....

15.12.2015 17:03

koňadra napsal(a):
Každé plexi či umělá hmota se časem poškrábe, je přes ni špatně vidět. Z vlastní zkušenosti doporučuji pouze sklo. I se lépe myje. Prkna nasáknou moč, nejen, že smrdí, ale jsou vlastně mokré a dlouho schnou. Nejlepší je beton a před dveře do kotce, kde pes nejčastěji leží, protože má přehled, dát podlážku na ležení. Hodně lidí ji dává dozadu k boudě, ale to je špatně.

To že se hůře myje nebo že se poškrábe by mě osobně moc nevadilo. Důležitá je bezpečnost. V případě že se sklo z nějakého důvodu rozbije, nebude pěkný pohled na pořezané tlapy ap.
Jinak já mám dřevěné podlahy a kotce mi nesmrdí... Holky se tam vyvenčí jen v případě že už opravdu nemohou vydržet a to se stane málokdy. Generálku v úklidu kotců dělám na jaře a v létě. Vše vymetu, vystříkám hadicí, popřípadě přetřu ap.

15.12.2015 16:24

koňadra napsal(a):
Doporučuji spíše plné 3 stěny. Okýnko dobrý, ale jen tehdy, když nebude vítr, sníh a déšť, protože tam bude pršet, sněžit a také protahovat. Když fouká ten "správný" vítr, potom se část deště do kotce dostává i přední stěnou (neorientovat na západ a sever), takže pes si potom vlhko nosí na tlapách do boudy, a to není dobré. Zvířatům všeobecně nevadí mráz, ale právě vlhko. Tím spíš, že pes bude více venku než zavřený v kotci, je okýnko zbytečné. Pokud mu přece jen chcete výhled dopřát, udělejte raději prosklené okno. Rozměr bude dostatečný - když tam nebude celé dny. Ještě bych vyřešila odtok moči, ideálně do kanalizace, jinak bude okolí po čase zapáchat. Jsou ale psi, kteří i v kotci udržují čistotu a nevyvenčí se tam. Pokud bude mít možnost co nejvíce být venku, možná tuto věc nebudete muset řešit. Ale řešit to dodatečně je vždy horší než hned při stavbě.

V celku s Vámi souhlasím, jen místo skla bych na okno použila plexi nebo jinou průhlednou hmotu. A za další bych určitě na podlahu dala prkna ne beton.

14.12.2015 21:17

Eliška Martin napsal(a):
Chovatel mi řekl že krmí psi masem.:).

V tom případe krmte dal masem. Dle mého názoru ideální stav.... pes je masozravec tak mu dopřejte maso a na grancle se vykašlete.

14.12.2015 16:26

inusanka napsal(a):
Kamarádka chytla Salmonellu i Campylobactera při vaření normálního kuřete pro rodinu, ty kuřata jsou stejný.
Maso pro zvířata nepochází z pošlých kusů, ale jeho " kvalita " je podle mne dána i skladováním. Kamarádka krmí smečku sedmi velkých psů masem z Vetamixu, bere mletiny a někdy to maso je cítit. Já krmím maso kusové, beru různě, v masně, Vetamix, Krmme a třeba zlevněné v řetězci. Akorát z Tesca u nás nemohu, tam to maso na konci DMT opravdu není nijak slavné a čuba je estétka. Momentálně máme třeba králíky z Vetamixu, jediný problém s nima je že jim DMT skončilo v roce 2008.
Misky mají zvířata svoje, vylizování nádobí je u nás běžné, hodím to do dřezu nebo myčky. To teda fakt neřeším.

Přesně tak. Kdejakou breberu můžete chytit i z lidských potravin. Pokud má člověk rád tataráček, vajíčko na hniličko...ap.
Samozřejmě se musí dodržovat určitá hygiena, ale hrotit to..?! To by člověk nesměl nic.
Já v lednici neskladuji. vše co rozmrazím také ten den zkrmím, takže nehrozí že by se mi maso zkazilo. Jinak z Vetamixu beru někdy taky, ale snad jen jednou se mi stalo že by bylo maso hnusné...
Jinak kupuji u masožravců, sokol falko, nebo od řezníka ve slevách. Na prkýnku krájím pouze kusové, mletiny jdou přímo do misek.

14.12.2015 11:00

Nexxi jak už Vám zde bylo napsáno ostatními. Nedělejte si s tím hlavu...
Já to také neřeším, nože, prkýnko, mlýnek ap. používám stejné... Vždyť se po použití vždy vše umyje. To mi přijde horší ( nehygienické), když Vám pes olízne pusu potom co si lízal kulky či zadek
Na mytí psích misek také používám jinou houbičku a psiska mají svůj mrazák, ale jinak to nehrotím.

13.12.2015 08:56

Žaneta kocková napsal(a):
Jenže ono je mateřské mléko každého druhu namíchané tak, aby prospívalo mláďatům toho druhu. Hodnoty kozího mléka jsou podobnější psímu než třeba kravské mléko, ale identické rozhodně nejsou.

Tak jste to napsala za mne - děkuji.

13.12.2015 08:42

lesnížínka napsal(a):
ropopi-an - Mateřské mléko obsahuje velké množství bílkovin, tuků a energie - to kozí mléko nemůže plně nahradit. - to si odporuje...kozí mléko je přeci také mléko mateřské...vyrostou na něm kůzlata, stejně jako u krávy telátka a ty jsou o něco větší než pes

No to jistě, ale pořád je to koza-kůzle, fena -štěně. Ono také kůzle nenabírá tak rychle na hmotnosti jako štěně.Proto píši že nemusí zcela pokrýt nároky (štěně zdvojnásobuje svou váhu)
Prostě každé mládě má svou maminku... jistě ona maminka se může stát náhradnicí, ale to neznamená že je to to pravé ořechové...

12.12.2015 11:59

Ten problém, ale není v plemeni jako takovém. Jen Labrouš dostal nálepku -" Super rodinný pes", vhodný k dětem, nenáročný na výcvik ap. - Ono to v někom možná vzbuzuje dojem, že se snimi cvičit snad vůbec nemusí, - zahradní dekorace na občasné hrátky s dětmi...
Jako kdyby se Labřík rodil už vycvičený... A to je ten kámen úrazu.

12.12.2015 08:44

Souhlas- lovecký pes by měl lovit...
Ale když už ho máte... Řekla bych že máte špatnou metodiku výcviku a hodně pospícháte. To že doma za pamlsek pes poslechne ještě neznamená že onen povel je upevněn. Ono také záleží na tom zda pochvala/pamlsek příjde v pravou dobu. Příklad: Když dáte Sedni - nemůžete odměnit v případě že pes ještě nedosedl. - to ho totiž odměnujete za to že jen naznačí že si sedá... ap.

Máte 5ti měsíční štěňe, pokud jste si jej bral na 2 měs. cvičíte s ním tedy cca 3měs. Za tak krátkou dobu nemůžete čekat že bude vše zvládat.
Jako první bych se soustředila na přivolání. A to nejdříve někde v klidu na zahradě a postupně zvyšovat nároky v růšném prostředí. Ale nemůžete očekávat že, štěndo vše pochopí po pár dnech...
Ve vašem případě bych se obrátila na zkušeného psovoda či cvičák. Kde Vám poradí.

11.12.2015 19:58

Ať se na me nikdo nezlobí.- Fena papíry sice nemá, ale páníček by je nejspíš potřeboval.... ohrozit svou fenu na zdraví, na živote a ještě množit něco co nikdo nechce... Bóže to vám reakce ostatních nestačí?

11.12.2015 10:44

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je asi otázka výchovy a toho v čem to dítě vyroste...
Babička s dědou měli malý statek - králíky, kozy, ovce, krávu, drůbež, sem tam prase nebo sele...
Běžně se dělali zabijačky, běžně se piclo jehně, nebo kůzle, sele...
Já prvního králíka stáhla v 6ti letech... a nepřišlo mi to divný. Prostě se nám vždy říkalo. To zvíře se narodilo a za to že jsme se o něj dobře starali, tak nám dá maso.
A bylo jedno, jestli to bylo kuře, králík, kapr...
Já i sestra jsme v tomhle vyrostli - prostě to tak je, o zvíře se člověk stará a pak se zvíře picne a sbaští.
Chápu, že panelákový děti jsou z toho špatný, protože pro ně už to není přirozený, že se nějaký zvíře picne. Pro panelákový děti je normální, že si zajdeš do sámošky a maso se jim "narodí v mrazáku"...
Pak je tu přístup rodičů... Našim nikdy nevadilo, že u vykrvení prasete jsme asistovali a míchali krev, nebo čistili střeva, učili se prakticky anatomii nejrůznějších zvířat. Ale chápu, že paničky z paneláku, které hledají antibakteriání ubrousky pokaždé, když se dítě umaže, tak těm to vadit bude a dítě tohle přejímá od matky, ať chcete nebo ne...
Vidim to dnes a denně v práci - maminka: "Fuj pavouk, podívej jak je hnusnej!" A dítě řekne fuj a začne pištět, že se ho strašně bojí...

Tak to bylo a je i u nás...

10.12.2015 11:10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na té otázce není nic divného. Teoreticky by to přece sestry mohly být - po stejných rodičích ale z jiných vrhů.

Jistě teoreticky ano, jenže zde bylo úplně vážně myšleno že jsou ze stejného vrhu - to je zarážející.

10.12.2015 09:11

A ještě další...
Když kouknete na mou profil.fotku- je na ní dospělá čuba se štěnětem... To si myslím pozná každý.
Nebo jsem si to alespoń myslela...
V době kdy ona fotka vznikla jsem musela čelit dotazům typu: To jsou sestry ?