samain

Moje příspěvky

31.12.2015 07:30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ten poslední malý šavlovitě zahnutý je mléčný špičák. Ten má na vypadnutí ještě čas. Ten zub, co ho vytlačuje, je tím pádem logicky dospělý špičák, ale ten zub ještě před ním vypadá skoro taky jako špičák, na řezák je hrozně velký. Ale třeba má všechny řezáky takové hlodavé, podle té fotky to nepoznám.

Ale jo. Ten velký zub je řezák kraják. Ty jsou větší. A ty špičáky ještě nejsou dorostlé, takže proto vypadá tak giganticky. U našich štěňat to tak taky vždycky vypadá. Špičáky rostou jako poslední.

31.12.2015 07:26

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pudla dělá srst. Když má krásně dlouhou a načesanou, vypadá krásně, když se ošmiká, ukáže se pravda! Tady si nic neodporuje.

Jistě že odporuje.
Nejprve tvrdíte že pes vypadá blbě protože je nemocný a nato zase, že vypadá blbě protože jste ho ostříhala.

Takže z mého pohledu se zamotáváte do vlastních lží.
Krom toho, já dlouhosrsté psy chovám. Vážně dlouhodobě nemocný pes nemá nikdy výstavně kvalitní srst. No a s tím červenavým zabarvením taky válíte. Já tu mám půdu hnědou, takže by psi měli být do hněda ne? Ale nějak nejsou. Bílí jsou bílí. Červenavé zabarvení jsme tu měli, když jsme měli problém s blechami.

30.12.2015 08:09

lavacca napsal(a):
Je to herečka Jana Stryková.

Neznám.

30.12.2015 08:06

Simuš napsal(a):
Dobry den. Naše 2 fenky p.krysaříka se neustále drbou. Jedna ma na kůži na břichu asi 3 bulky velikosti hrášku. Te druhé jsme našli na srsti 2 maličké broucky, na blechy to nevypadalo. Dekuji za radu a preji hezky zbytek Vánoc.

Ten popis ale na blechy vypadá. Spolu s tím, že je blechami promořeno bych to na ně tipla.

30.12.2015 08:03

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ne, není pravda ani jedno toto tvrzení, ten člověk je chorobny ogar. Svým veřejným lhanim už naplňuje skutkovou podstatu trestného činu. Zítra je předvolaná na státní policii v Olomouci. Myslím, že oni mají už dost jasno.
A ještě jedna věc - jak očekáváte, že bude vypadat velice vážně nemocný pes? Nadherne, jako když jde z výstavy? Mám kompletní dokumentaci veterinarni péče o něj. Absolutně nic jsem v tomto směru nezanedbala. Chovatelka byla předem mailem upozornena, ze ji psa přivezu. Odmítla ho převzít. Korespondence mezi mnou a ji je založena ve spisu na policii. Ten člověk lze tak, ze mam dojem, ze je psychicky nemocná. I to, ze tvrdí, ze psa nepoznala. Vždyť mi ho prodala az v osmi měsících. Pes ms přeci svůj typický projev, obličej, projevy... Navíc ji vítal, skákal na ni. A ona tvrdí, ze ho nepoznala a odveze ho do útulku?

A ještě jedna věc - jak očekáváte, že bude vypadat velice vážně nemocný pes? Nadherne, jako když jde z výstavy?

Ale to je zajímavé. NA diskusi "Jak vrátit psa chovateli", Píšete toto:

Když jsem chovatelce napsala, že jí Archieho vezu vrátit a že vypadá docela fit, tak se mě vyptávala, jak dlouhou má srst. Měl jí hodně dlouhou, byl krásný. Bála jsem se, že ho taky hned prodá a je pravda (přiznávám se), že jsem ho ošklivě ošmikala já sama

NA mně to tak spíš působí, že se zamotáváte VY do vlastních lží.

22.12.2015 14:00

No je fakt, že bych asi měla problém poztnat z těch fotek králováka. Ale našla jsem tu jednou takového divného psa, vypadal jako setr střihnutý křepelákem, ale podle čísla v uchu se nakonec na plemence zjistilo že jde o setra. A zároveň se dopátral chovatel/majitel.

22.12.2015 11:25

Fiona.Praha napsal(a):
I ve slabinách je často nečitelné, ale... je prostě vidět na první pohled (pro rýpaly - v uchu na druhý nebo třetí pohled, záleží na tom, zda po neúspěchu ve slabinách trefím to správné ucho hned smajlík ).
Prý se kdysi tetovalo v útulcích. Nevím, jak dlouho se útulkáči netetují, ale já se za posledních minimálně 15 let nepotkala s útulkáčem, který by byl tetovaný v útulku. Jestli se tedy opravdu v některém útulku kdysi tetovalo, tak ti útulkáči už pravděpodobně nežijí.
Takže myslím, že pro každého, kdo vidí tetování na psovi to znamená PP.

Když se vrátím k Archiemu - kdyby byl tetovaný (nevím, kam se tetují pudlíci), nikdo by nepochyboval o tom, že se jedná o psa s PP.

Když jde o plemeno, tak vždycky se dá obrátit na PK, zda tam psa této variety, barvy a pohlaví mají zaneseného pod tímto číslem. Silně pochybuju, že by se číslo u královského pudla náhodou shodovalo s číslem vytetovaným nějakým útulkem.
Jedno jsme dohledávali, kde byl tetovaný pes - barzoj, jehož číslo tetování se shodovalo s barzojem, ale s fenou. A to z mého chovu. NAkonec se dohledalo, že šlo o importa z Polska. Byl odlapen na útěku a majitelka si ho z útulku vyzvedla.

13.12.2015 08:38

hunter napsal(a):
Filtrujte lépe informace z tv, ne každý "odborník", co se tam objeví má pravdu.
Ano, křížení probíhá a asimilace je bezproblémová, ale těch genů v současné populaci bude téměř zanedbatelné množství. Lokálně to problém může být, v tom případě to je jen vina tamních myslivců, tzn je možné, že někdo v tv obhajoval i své lajdáctví.
U nás v prodejně divočiny prodávají kuřata, krůty a klasické vepřové, což rozhodně nevypovídá nic o stavu zvěře v našich lesích...

No, domnívám se ( asi mylně) že myslivec by se v podobných věcech vyznat měl. Pokud by o tom mluvil nějaký Lojza, asi bych filtrovala. Jinak nešlo o klasickou celoročníí prodejnu. Toto je prodejna dočasná, při vánočním prodeji smrčků. Nikdy tam nic jiného nežli divočina neviselo.
BTW - v té vaší prodejně visí prasata celá v kůži?
Jinak to že přemnožení divočáků je vina myslivců vím taky. A to procento genů - máte o něm nějKé relevantní informace? abych teda správně filtrovala?
Když jsem na jaře shánělA vietnamského kanečka, bylo z deseti inzerátů osm na křížence s divočákem. Většina majitelů takovýchto prasat je chovají pastevně. A spousta se jich podreje a brousí prostě v revíru ( vlastní zkušenost. Museli jsme ty neřády zavřít do chlíva protože škodili široko daleko).

11.12.2015 07:26

hunter napsal(a):
"Ztráta plachosti" u divočáků nesouvisí s křížením. Je to kombinace mnoha faktorů - krajinné změny, velké stavy, absence přirozených nepřátel a samotné inteligence prasat.
To, že původní dotaz byla blbost, o tom není sporu, ani tak nerozporuji neúspěšnost výsledku v přírodě.

To je věc názoru. V TV jsem naopak slyšela názor, že to tím křížením je. A říkal ho tam myslivec.
To že vietnamčíci se hojně s divočáky kříží a že taky hojně utíkají a jsou schopni se ke stádu divočáků přidružit je fakt.
Vloni jsem viděla na vlastní oči v prodejně "Divočiny" vyvěšenného vietnamčíka místo divočáka. Moje sviňě vietnamce také odkudsi přišla a přidružila se k našim kozám a ovcím.
Takže ono na tom něco bude. V našem okolí zas tak velké krajiné změny neproběhly. To přemnožení, to tomu určitě také napomáhá, ale myslím že asimilace vietnamčíků je také jedním z faktorů ztráty té plachosti.

11.12.2015 07:20

Nevím o čem se dohadujete. Chov je termín pro odchování mláďat. JAkýchkoli zvířat. Kdo se teda podílí na tom, že se v jeho domácnosti narodí mláďata ať už užitkových, hospodářských, nebo pet zvířat je chovatel. PAk jsou různé typy chovů. MJ i chov rozmnožovací.
U tohoto typu chovu se kouká spíše na užitkovost a výtěžnost produktů.
Takže chovatel - šlechtitel, chovatel množitel když chcete, ale chovatel je to vždy.

A jinak, pokud jde o psy, chovám je výhradně s PP.
Ale pokud jde o zvířata užitková - prasata, slepice nebo kozy, tak opravdu nepotřebuju vejce, šunky ani sýr s rodokmenem.

9.12.2015 07:10

hunter napsal(a):
Taky zajímavé tvrzení bohužel to tak není...

Baví se o umělém oplodnění, jestli jsem to dobře četl. Takže krytí by neměl být problém.
Že je to jinak celý blbost, je jasný. I když popravdě bych rád viděl takového křížence, čistě exteriérově by mě to zajímalo

Co jak není? NA způsobu oplodnění snad ani tak nezáleží. Já brala v úvahu eventuelní asimilaci výsledného produktu ( ať už bylo oplodnění jakékoli). A to by zkrátka byl IMHO průser.

8.12.2015 08:18

No ono by zkřížení vlka se psem a následná asimilace do přírody mohla dopadnout dost fatálně pro lidi. Jako dnešní divočáci kteří ztrácí přirozenou plachost v důsledku křížení s vietnamčíky.

7.12.2015 09:49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Uvědomte si, že celá naše diskuze je jen obal na reklamu smajlík

7.12.2015 09:25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Stopro máte pravdu, ale o čem bychom si tady potom povídali ? To by sem za chvíli admin musel zadávat b.lbé dotazy sám smajlík

Ale ono by se nějaké to téma určitě našlo.

7.12.2015 08:38

Vůbec mně fascinuje, kolik lidí sedí u obrovského zdroje informací, ale ptá se na úplné wolowiny na diskusích. Kdyby nic jiného, tak Wikipedii zná snad každý.

7.12.2015 08:36

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zas na druhou stranu, fatální neznalosti v chovu psů s PP nejsou hříchem. Přece si tady nebudeme jenom plácat po rameni, jak jsme chytří smajlík
( Připomnělo mi to dávnou dobu, kdy cvičitelka řekla synovi : To si budeš muset vybrat, jestli škola, nebo pes. Podotýkám, že zvládl obojí smajlík ).

Tak učený z nebe nespadl. Ovšem já bych šla na sběr informací jinak. Třebas namísto diskuse bych oslovila strýčka googla, tak, že bych dovyhledávača zadala čistokrevný chov psů nebo chov psů s PP - podmínky.
Nabrala bych nějaké ty vědomosti a vyvarovala se rizika, že ze sebe udělám na diskusi ňoumu.

6.12.2015 07:21

aj napsal(a):
No nevím...- čistě teoreticky: klub přeci může vyloučit svého člena, když nedodržuje stanovy klubu. Nebo se mýlím ? Pokud může, tak změna v stanovách by umožňovala postihovat chovatele, na kterého zákon nedosáhne. Samozřejmě by nemohl zakázat jeho fungování mimo klubu, jenže to je nákladnější.

Čistě prakticky, když takového člena který nedodržuje stanovy klub vyloučí, může tento začít chovat bez PP, což není nic proti zákonu a nikdo na něj nedosáhne. A že takových jak se zdá, není zrovna málo.

6.12.2015 07:17

koňadra napsal(a):
Krmím převážně granulema (+ vařené maso, přílohy) a zkrmit 24 kg granulí u odchovu malého plemene je naprosto normální.

Tak ono když se to vydělí pěti, vyjde 4.08 kg na štěně, na dobu 7 týdnů. Nechápu co se na tom komu zdá přehnaného.

5.12.2015 14:14

Viděla jsem například v rozmezí 20 let 2x křížence tak nepravděpodobných plemen jako NO x Irský setr. Kdyby si ti psi stoupli vedle sebe (samozřejmě vzhledem k uplynuvšímu času nemožné), každý by přsahal že jsou z jednoho vrhu.

5.12.2015 14:07

ivulka2 napsal(a):
Viděla jsem těch křižencu víc a většinou srst byla spiš polodlouhá, ke křížení se používaji vždy psi s pp takže chybka tam nemuže být.

Nevím jestli si rozumíme. Ta polodlouhá srst je v pořádku. Ale neměla by být většinou, ale vždy u F1.
Zabývám se chovatelstvím ( včetně školy) 40 let a Mendelovy zákony vždy platily. Takže u F1 nikdy nemůže dojít k fenotypovým odchylkám. To až u F 2.