Sophii

Moje příspěvky

6.7.2019 22:23

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
🤣🤣🤣😂😂😂 Vyvazovani nepoužívám pokud se martingal nepovažuje za vyvazovani. A paka mi vysí od prosince 2018 na věšáku. Jezdím na sněhuláku a ještě většinou na stihlové zapnutí.

Tolik k vyvazovani

tak dle fotek z června máte zapnuto na spodních okách... a díky bohu že visí, když ste schopná na té páce scválat na co nejkratší otěži čímž jí taháte za hubu... neumíte páku používat tím pádem ale neumíte používat ani sněhuláka... neumíte to ale používáte je, protože jinak by vám kobyla nefungovala. Kdyby vám fungovala na stihle máte prostě stihlo! A když vám nefunguje je někde problém, a vy tem problém řešíte tím že použijete ostřejší uždění... čert vem nějakou váhu, vy ste na toho koně ras tak jako tak.

6.7.2019 16:31

asi už sem to sem kdysi psala... Začala k nám do stáje chodit holčina. No oplácaná byla dost, určitě měla dost přes 100kg, ale jelikož byla plně platící zákazník tak se váha 'přehlédla'. Dostala zdejšího nejmohutnějšího valacha, takovej ten starej 'hranatej' typ teplase co má místo nohou pomalu klády a začala jezdit... Rozdíl mezi ní a Zlatkou je v tom, že u nás jezdí už 3 roky a váží cca něco přes 80 kilo... Ale ona se snažila, začala všude chodit pěšky, ve stáji pomáhá se vším s čím může.
Možná se jí zeptám jak změnila jídelníček, ale hádám že prostě jen přešla na zdravé alternativy v menším množtství? Prostě ale očividně něco dělá.

Ale abych nebyla ras jen na lidi při těle, tak znám i druhý extrém. Holku co váží 50 i s postelí. Celé dny nežere vpodstatě nic jiného než tvaroh s banánem a rohlíky a trápíme se kvůli ní všichni co ji známe, ale ona si poradit nedá, je tak trochu jako Zlatka naruby, to jak žije jí vyhovuje a nic na tom nechce měnit...

6.7.2019 15:29

jahodapavel napsal(a):
Nedávno jsem viděl film Krokodýl Dundee. Tam jezdili na jednom koni dva, stejně tak v německých indiánkách. Už jste napsaly udání na filmaře? Podle mne to vede k přesvědčení, že kůň v pohodě unese 2 lidi a je to propagace týrání zvířat.

Znáte seriál Luck? Je z roku 2011 a jedná se o seriál, který se věnuje prostředí okolo dostihového sportu... Má jenom jednu sérii. Víte proč? Víte proč má seriál Luck z roku 2011 jen jednu jedinou sérii? Víte proč seriál Luck zrušili?
Protože i přes velice přísné bezpečnostní opatření, mnohem přísnější než v normálních běžných dostizích se bohužel staly tragické události při kterých došlo k úmrtí koní. A jelikož jim v dnešní době jde více o bezpečnost lidí i zvířat, natáčení seriálu zrušili samotní tvůrci...
Německé indánky jsou zlatým dolem pro ochránce zvířat, protože tam koním v té době podtrhávali nohy provazy aby natočili jak padají, neučili je to jako v dnešní době. Kdyby dneska přišli s tím že natočí westeren a chovali se ke koním tak jako tenkrát, tak by to prostě neprošlo, protože se jednalo o týrání zvířat, dnes by museli mít profesionálně cvičené koně, kteří si lehnou na povel, dnes už jim nohy provazy podtrhávat nesmí.

5.7.2019 23:59

děkuju ale rozhodně nepodporuji koupi kříženců kteří akorát mrví chov koní v ČR a tím podporovat další a další bezdůvodné křížení.
A koukám jak ste slečno Zlatko vztahovačná, ačkoliv ste tu čachrovala s tím že tady podáte TO na každého druhého, tentokrát sem to mířila na fakt, že se stačí o někom zmínit trochu 'nelibě' kvůli barvě pleti, a už ho stíhají za rasismus...

A co tady zase chcete psát o tom že prodáváte pod cenou? Jako to asi všichni prodávají svoje koně pod cenou. To je nějaký další honění ega o tom jak ste úžasná jako když ste kobylu dala na trávu a tak se mohla vykrmit a nemocné kobyle ste zaplatila operaci? Tak k tomu přidáte že prodáváte křížence pod cenou?

5.7.2019 23:28

jojo, veterináři určitě budou riskovat stížnost od ublíženecké majitelky, kdyby jí řekli že je tlustá na svoje koně, protože by na ně vypěnila stejně jako tady že si maj trhnout hnátou.
Dneska se kolem buřtů musí chodit po špičkách, aby náhodou se necítili šikanovaní, veterináři vám tohle opravdu neřeknou, kor pokud jim tvrdíte jak na sobě makáte (už 5 let a neúspěšně).
To je ta dnešní době, člověk aby se bál říct cokoliv o komkoliv kdo není průměrný, štíhlý normální běloch aby neskončil s banem na intenretu nebo stížností kvůli pomluvě či nenávistným komentářům na policii

5.7.2019 20:54

a kolik těch veterinářů vyměníte s tím že byli neschopní dokud nebudete spokojená s výsledkem jako u kovářů?

5.7.2019 20:25

tady se nikdo nebojí o to co vyroste z koně, ale o si na toho koně sedne... a kobyla po dvou operacích jako hříbě a ještě s již zničenýma nohama... buďto zhubnete 50 kilo, nebo uvažujte o tom ji mít jen na procházky a krmení mrkví jako Meifi.

4.7.2019 14:19

Dotaz napsal(a):
Já nechápu, co je na té páce blbě. Neviděla jsem, jak ji používá, jen že ji kobyla má. Z toho nemůžu vyvodit, jestli je nebo není ke koni v hubě hrubá - může jezdit na zahozené otěži, to nikdo nevíme. Kdyby neměla sedlo anglické ale westernové, tak by ta páka byla přijatelnější?

Souhlasím s tím, že povahou a postavou by potřebovala jiný typ koně. Je třeba najít kompromis v prioritách, třeba pro mě je teď nejdůležitější charakter, ovladatelnost a pohodlnost, vzrušivost (nižší lekavost), (ne)náročnost údržby a pak nějaký ten vzhled. Každý to ale máme seřazené jinak, závisí to asi i na věku a tom odžitém.

Pak je dobrý to občas přehodnotit a uvědomit si, že hezká barva nebo impozantní zjev mi už nevykompenzuje nepříjemný pocit v sedle, ale že třeba pro skvělý charakter odpustím to, že kůň úplně nesplňuje moji estetickou představu. Je na každém z nás rozhodnout, co má pro nás větší hodnotu, jestli nám ten hodnotový žebříček pomůže, nebo spíše zkomplikuje život.

na páce je trochu blbě to když si ji pořídí někdo na koně, který mu na normálním udidle nezastaví a nereaguje. Proto si ji pořídila, aby mohla s kobylou jezdit dál do terénu a dokázala ji zastavit, protože jinak by jí nezastavila. Proto si ji taky bere na jízdárnu, když na ní déle nejezdila, aby s ní kobyla nevyběhla a ona ji udidlem zastavila... to je na té páce blbě.
Páka do ruky nezkušeným lidem a do huby netrénovaným koním nepatří, ať má sedlo jaké chce. A taky se dost ostře stavím k lidem, kteří to dělají tak jak říkáte, pořídí si nejlevnější western, ani nekoukají zda koni sedí, a k tomu páku protože je westernová.

4.7.2019 13:29

Dotaz napsal(a):
Nesouhlasím, nějaké změny, sice s prodlevou, udělala, to jí křivdíte. Akorát si k tomu musí asi dojít sama od toho prvotního zamítavého postoje. Když srovnám staré a nové příspěvky, tak se většinou ptá věcně, slušně (oproti minulosti), nenechá se strhnout leckdy velmi ostrými komentáři tak jako dřív. Přijde mi, poslední dobou, že diskutuje víc slušně, než ti, co tu do ní naváží a to leckdy velmi hnusně. To jen takové pozorování. Je zajímavé, že do lenacie (nic proti vám, Lenko) se nikdo stran váhy tolik nenaváží jako do Zlatky. Vítám, že přehodnotila vlastnictví vícero koní, zejm. mladých, a odhodlala se k prodeji. Všímám si, že co se jí poradí, tak časem něco z toho zkusí, takže ty rady nevychází tak úplně naprázdno.

Osobně si myslím, a už jsem to sem psala, že lepší by byl pro ni nějaký dospělý cob, třeba časem dojde i tam. Než se bát na temperamentnější kobyle a řešit stále bezpečnost sedla a uždění, raději klidnějšího a více nosného koně, kterého jen tak něco nerozhodí a přesto to není vyložený lenoch.

Nelíbí se mi ale ty vyloženě útočné komentáře a nelíbily by se nikomu z nás, kdyby se to týkalo naší osoby, přesto se tak k druhým chováme. Docela by mě zajímalo, jestli by to ti plamenní přispěvatelé dokázali tomu člověku stejnými slovy zopakovat do obličeje.

Váha neváha, ta problém není tu už u ní docela dlouho nikdo moc neřešil, naopak se tenhle fakt posunuje dozadu, a řeší se jiné problémy.
Protože jak sem řekla pořád zbývá ta kupa věcí, co prostě vadí bez ohledu na váhu, ono uždění pákou, stálé měnění sedel... Coba si nepořídí protože má rousy a není tak hezkej, vsadíms e že jí toho coba lidi doporučovali pořídit, ale místo toho se pořídila mladá žlutá, protože žlutá.
Lenacia tady moc fotek v sedle nezveřejňuje, a pokud zveřejnila, tak já osobně třeba mezi jejich styly vidím velké rozdíly, a hádám že to bude důvod proč se do jejího vzhledu nikdo nenaváží. Na druhou stranu ona se tu umí zhádat kvůli jiným věcem že ano.

4.7.2019 12:13

dámy... tohle se tu řešilo už před 4 lety, a jelikož to nemá smysl, tak se kolem ní už chodí po špičkách. Co myslíte že se teď stane když zmíníte váhu?
Nic. Tedy až na to že řekne že se neptala na názor, a že všichni její veterináři, kováři a fyzioterapeuti řekli že kobyla je zdravá a nemá s ní problém. Letos kobyle bude 19, tak to snad už za chvíli stejnak zalomí.
Víte co je nejvtipnější, že i když vynecháme váhu tak nám stále zůstává ten všeobecný zbytek zde už zmíněný. westernová páka- mimochodem protože kobyla se stala nezvladatelnou, protože byla taky psych. labilní (dle tady Zlatky protože před tím na ní jezdily děti a vůbec opět, jako u mladýho, od bývalých majitelů- eh, co na tomž e se to stalo 3 roky potom co si ji koupila což?)... pak tedy přešla na sněhuláka, který teda funguje vpodstatě stejně ale nejmenuje se páka.
Co je teď asi nejsmutnější je, že Zlatka nezhubne, protože to prostě nejde, podívejte kolik toho spálí, za den víc jak my všichni dohromady, nic nejí ale stejnak to nejde dolů, no chudák.... Její stará kobyla to za chvíli zabalí s nohama i se zády a mladá má zhuntovaná kopyta, je po dvou operacích koliky ze zapískování, a bude ji muset nosit... protože Zlatka nemá soudnost, a zase si najde tisíc lidí ze svého okolí, co ji podpoří v tom co dělá. Ale na to sme tady fakt krátcí... vidíte že jí se poradit dobře nedá, buďto jí poradíte tak jak očekává a přitakáte jí, nebo bude hledat důvody proti.

28.6.2019 18:47

taktéž se mi to nezdá. V obchodě se zkrátka nezhubne u toho si tělo navykne na monotónnost a stagnuje.
Pracovala sem na place jako servírka a troufám si říct že je to mnohem náročnější práce než práce pokladní. Rozhodně sem toho při práci hodně nachodila do toho tahala talíře, pomáhala s vykládáním zásob, měnila sem sudy s pivem když došly... a stejnak sem mimo to chodila ještě pravidelně cvičit, protože sem při té práci nic nehubla. Při nromální práci člověk namáhá normální svaly, které tuhle námahu znají a člověk je namáhá furt i když ne tak často jako v zaměstnání. Aby člověk hubnul musí zaktivovat celé tělo. Chodit plavat, chodit na procházky ale na procházky někam po kopcích aby musel fakt vynaložit tu námahu, jezdit na kole, a jednoduše cvičit doma na karimatce. Ono stačí třeba si doma pustit hudbu a tančit si freestyle a prostě rozpohybovat se.... že někde člověk stojí sem tam pohne rukama to nezhubne!

28.6.2019 08:03

a jsme zase u toho, výmluvy a výmluvy... Já i věřím že se cítíte nešťastná z toho že vás někam nevzali, ale... to není prostě důvod... já bych strašně chtěla tančit flamenco ale s faktem že v blízkém okolí žádné kurzy flamenca nejsou a já nemám čas ani finance na vzdálené dojíždění a placení hodin ho zkrátka tančit zřejmě nikdy nebudu.
Tak si najdu něco jiného. něco co je zdarma... něco co musíte dělat denně a to ze začátku minimálně 30 minut a postupně to prodlužovat. Jezdila ste na kole, údajně... ano je to omezený pohyb, ale s osobou vašich proporcí by to denní dojíždění 30 kilometrů co ste tvrdila udělalo divy a dneska by z vás byl, no ne přímo proutek ale takovej tenčí válec rozhodně. No asi to brzo padlo. Nedivím se 15 km někam a 15 km zpátky je nereálné bez vytrénované kondice.
A vzhledem k vašim fotkám mi naopak přijde že ste pořád úplně stejně robustní a to bohužel postavově dost nevhodně proé jízdu na koni. Přikláním se k Sisi se zapřaháním... Nebo prostě fakt zamákněte. U Zlatky u tý už je to skoro jedno, ale máte dvě hříbata, ten Paint rozhodně nebude mohutný aby vás unesl, bude na tenkých nohách a sonička má po operacích, máte dva koně kvůli kterým zkrátka zhubnout musíte pokud chcete jezdit, nebo už shánějte trenéra na zapřahání

27.6.2019 22:41

víte co, já to chápu. Někteří zkrátka nezhubnou. Třeba právě i pro to, že vzhledem k jejich fyziologii je to zkrátka velice náročné a hlavně také drahé a zahrnuje to vpodstatě psych. hladovění a dlouhodobé vpodstatě doživotní trápení se speciálním jídelníčkem... což ne každý psych. zvládne. Ale když to mám tak náročné a vím, že to nedám, tak si nekupuji koně.
Mimochodem není to o tom vyvarovávat se cukrům, ale o tom mít správný energetický příjem a výdej, nastartovat metabolismus. Technicky vzato můžete jíst zdravě sebevíc, ale pokud ten energetický příjem je nízký, tak tělo stejnak hladoví a bude všechny tuky skladovat... Plus, upřímně, ježděním na koni nezhubnete nic, stejně jako nepravidelným procházkování. To chce postě pravidelnou píli, denní režim denní rytmus. Každé ráno se jít třeba projít a postupně prodlužovat trasy. 5x týdně si dát 30 minut cvičení... a do toho nehladovět ale dělat si proteinově bohatá jídla, s tím by ale poradil výživář.
Ale to je něco co by člověk, který je tak zoufalý jak tvrdíte už dávno věděl a dělal.

27.6.2019 13:54

tady už je každá rada drahá. Sedlo nesedí, ale já se s tím popasuju, a vida ono prostě nesedí... Kolikáté už? Za 5 let co máte koně ste nenašla sedlo co sedí? Nebo proč přesně přes 5 let pořád v jednom kuse experimentujete se sedly? neděláte tím dobrou službu ani sobě ani koni.
Přečetla jsem si specifikace, které toto sedlo má:
"Systém "Easy change - Fit Solution", který umožňuje ještě lepší dopasování sedlových polštářů pomocí dokoupitelných podložek, které se vkládají do připravených kapes v horní části sedlového polštáře. Podložky se vkládají do třech sektorů: přední část, prostředek, zadní část. Tímto lze sedlo lépe přizpůsobit tvaru koňského hřbetu."
Nevím sice jak moc efektivní takový systém skutečně je, ale dle všeho napasování tohoto sedla je za pomoci toho že někdo někam nastrkal nějaké podložky, to se dá těžko považovat za napasování kvůli kterému není sedlo vrátitelné. Na reklamaci má prodejce ze zákona čas 30dní...

23.6.2019 16:25

takže... ve výsledku jedna pozitivní věc. Zlatka si pořídila novej kolovrat kterej tu bude točit namísto 4 roky starého příběhu jak dala nažrat hubené kobyle po hříběti.
Jak dlouho tu budeme poslouchat že si pořídila 'křížence' a že mu zaplatila vet. výlohy...
I když přijde mi to vtipné, že to šlo z její kapsy. Když už i na pořízení kobyly si musela brát úvěr. Ale jistě proč ne. Zadlužit se je dneska moderní a jí to ve výsledku až tolik neublíží. Bydlí v mama hotelu a peníze utrácí jen za ty zvířata.... i půjčky si bere na ty zvířata. nemá rodinu, partnera, neplatí nájem, ani auto nic... sice se zadluží na několik let ale dokud máma funí tak zůstane u ní.

14.4.2019 15:24

mám provazovky od aivy, a kromě menšího povolení v rámci dotažení uzle se mi žádná zatím nepovolila... sice je to od nich dražší záležitost pořízení, ale pokud jde o kvalitu a případný servis, tak za mě absolutní top.

16.3.2019 22:02

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/101884383/Prodej-Appa-klisna-dvouleta.php

tak tohle nechápu... cena za křížence adekvátní... neadekvátní je požadovat v budoucnu hříbě. Nechápu to. Kobyla je bezpapírovej kříženec, s čím takového koně chce pustit? Druhořadým hřebcem bůhvíjaké kvality bůhvíjakého plemene? A kdo zaplatí monimálně ono připouštění? Inseminačně to asi nepůjde, takže přirozeně? Převoz, ustájení, vet. prohlídky... A kdy jako si představuje hříbě? To jako že si napíše, teď chci hříbě a nový majitel by musel skákat?
Jak by řekl Admirál Ackbar...JE TO PAST!

13.3.2019 16:16

Dokud bude mít mama servis, tak budou dál koně, kteří ji skončí v rukách

9.3.2019 16:40

vy ste opravdu z vás dvou tlusťošek se žlutou kobylou ta horší, fakt že jo...
Máte mladou kobylu samotnou, tak než abyste zapla mozek a poslala ji do smíšeného stáda s vrstevníky, tak koupíte druhý hříbě, samozřejmě barevné (a co nejlevnější) však nebudete mít pitomýho nudnýho hnědáka žejo...
Všichni vám závidíme... všichni sme zlí... jo, sme zlí, ono to už s váma jinak nejde... Petro.
To je prostě pořád dokola. Neumíte si přijezdit ani tu starou kobylu, furt střídáte sedla, měníte udidla, všechno... hledáte důvody všude kolem sebe, jen ne u sebe...
Já se orpavdu těším na to rozčarování, až zjistíte, že jezdit mladé koně je úplně jiné než jezdit starou 17+ letou kobylu, kterou už před vámi zpracovli do koně, který je oddaný a nedělá naschvály.... Těším se na to ve chvíli až ty svoje mladý budete učit vzpínání jako žlutou...
Ale tak, pořád ste vcelku mladá a naivní, potřebujete si namlátit... Ale ve výsledku je mi fakt líto, jak moc vám museli v mládí ubližovat vaši spolužáci a okolí, to opravdu nebylo fér, a jen to tvoří lidi jako vy, lidi, kteří pak nenávidí lidi a bohužel, přímnou kritiku berou nadále za šikanu .

7.1.2019 04:25

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Aha, ifaunovsky masakr Marfise pistoli, asi nechápu... 😲

ale tak Lenacie by to asi uvítala, ta se furt chce někde zabíjet