stacey

Moje příspěvky

21.11.2015 08:09

Koně, kteří takto zrychlují mají ve většině případů problém s rovnováhou.
Nepíšete, jak je ponička stará a jak dlouho se na ní jezdí. Je tedy možné, že se ve cvalu prostě neunese takovou dobu, jakou požadujtete a proto zrychluje. Nenuťte ji cválat dvě kolečka, ale dejte si půl či jedno a zpátky do klusu či kroku. V kruhovce to samé. Nacválavejte vždy z jiného místa (rohu). A před překáku bych dala odskokovou kavaletu.

28.10.2015 18:31

anna.win napsal(a):
Konečně rozumny příspěvek
Tady to jinak, než s arogancí nejde

Buď od té dobroty a už se nevyjadřuj.
Zatím se chováš jenom jako rozmazlený fracek, kterej spolkl encyklopedii. A tady na to opravdu neni nikdo zvědavý.
Jestli si nyní připadáš jako nějaká frajerka, jak si to tady těm ostatním tou svojí namyšleností a arogancí natřela, tak si to užij. Lidi se ti tu pokoušeli slušně a dobře poradit. Takže věta, že to tu jinak než s arogancí nejde, opravdu není na místě.

28.10.2015 16:48

Lidičky už to ukončeme.
Slečna zadavatelka ví všechno nejlíp (studuje přece chov koní a navíc závodí). Rady nechce, na všechno má jen výmluvy a vysmáté smajlíky (ta arogance z toho jen čiší). Tato diskuze je od začátku zbytečná, jelikož kůň je naprosto v pořádku (až na to házení hlavou a že se dá ovládat jen na parelce). Odpovědi na otázku tu padly, tak není co dál řešit.

27.10.2015 17:02

anna.win napsal(a):
Ano, směji se tomu, protože mě přijde úplně naivni co vsechno ten kun má, kdyz toho kone neznáte...pochybuji, ze kdyby mel bolave zada, ze nas necha na sobe jen tak jezdit. Kdyby hazela hlavou od rana do večera, tak bych tto i začala řešit, ale toto?

Hodně koní nechá na sobě lidi jen tak jezdit i s bolavýma zádama...
A čekám výmluvu typu "moje kobyla by mi dala dost jasně najevo, že jí bolí". Nebo něco podobného...No, možná tím házením hlavou něco najevo dává..

20.10.2015 09:59

aggitta napsal(a):
Stále totéž: předchozí majitel ji týral, MY za to, jaká je, nemůžeme!

1. pokud byla týraná, proč sakra se v této republice všechno zachraňuje a to systémem - odkoupíme a najdeme blbce, co ji koupí od nás?

2. budu citovat velice volně, ale v jedné studii se zvažovalo, kdo NEJVÍC prospěl britskému chovu koní a výsledek byl - ŘEZNÍCI. Protože když se vše, co mělo špatné nohy, zlý charakter, atd atd., dalo na jatky včetně všech neprodejných koní, mohlo se chovat na kvalitních koních.
V naší kotlince se zachraňuje o 106, pak samosebou, když to má dělohu, tak ať to dá aspoň 1 hříbě, kdekdo vymýšlí nová křížení, nebo-li (např.) nemám na frísana, tak svou kříženku připustím frísem bez licence a pod.,

Souhlasím s tebou.
Také nechápu, proč se má všechno za každou cenu zachránit a udržet při životě. Pak má ten chov nějak vypadat.

18.10.2015 12:13

anna.win napsal(a):
Vy si myslíte, že to problem je. Já v tom problem nevidím a nevidím ani důvod proč se ti zabývat...kobyla je zdravá, tohle dělá od te doby co jí mam. Nehorsi se to nijak ji to neomezuje...

Já vím. Vy v tom problém nevidíte, protože znáte 3 další koně, co to taky dělají.

Úvaha malého dítěte: Když všichi měli z písemky za pět a já taky, tak je to v pořádku.

18.10.2015 11:14

anna.win napsal(a):
Kdyby to byl zlozvyk (nebo i ten zdravotní problém), tak pochybuji, že to budou dělat další 3 koně (na kterých nejezdím )
Nechci ze sebe dělat nějakou super mega jezdkyni, která je bez chyb atd...ale na svůj sed a ruku se můžu 100% spolehnout :).

Nechápu. Co s tim ty další 3 koně maji společnýho? A proč se na ně neustále vymlouváte?
Vaše kobyla háže hlavou. Házení hlavou může mít 100 + 1 důvodů.

Takže problém je, že kobyla háže hlavou. Měla by jste si uvědomit, že nám je tady uplně jedno, jaký to má důvod. Je to vaše kobyla, vy by jste to měla řešit. A ne tady pořád dokola tvrdit, že probém nemáte. Protože ho máte.

18.10.2015 09:04
18.10.2015 08:56

anna.win napsal(a):
A co když to zdravotní problém neni? Pak už jedině zlozvyk a to mi nejde do hlavy kde se ho naučila...

No, pokud to začala dělat pod vámi, tak se to pravděpodobně naučila od vás. A asi ta ruka nebude tak jemná, jak tvrdíte. A nebo možná neumíte sedět... tam je možností, kde se to mohla naučit.

17.10.2015 17:39

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja tomu celkom nerozumiem, keď chcem skákať, kúpim si teplokrvníka(alebo plnokrvníka). Keď chcem kočiarového koňa, tak chcem kočiarového koňa a nebudem seba a koňa trápiť skákaním.

Naprostý souhlas.
Na skákání je spousta jiných plemen. Nechápu, proč si lidi pořídí fríse (kočárového koně) a pak ho nutí skákat.

17.10.2015 08:58

Http://www.equichannel.cz/zakladni-typy-bezudidloveho-uzdeni

Otěže jsou ze stran zapnuté do nánosníku, takže působení je jednoznačné a uvolnění okamžité. Ovládání koně na sidepullu je asi nejpodobnější ovládání s udidlem a koně při přechodu nemívají problémy. Umožňuje i stálé přilnutí a stranové ohýbání, snadno se dá střídat s udidlem. Je to asi nejvhodnější uzdění pro přiježďování a výcvik mladého koně, protože okamžitá úleva od tlaku při správné reakci je klíčová.

17.10.2015 00:47

anna.win napsal(a):
Tak určitě
Holt, někteří lidé jsou nepoučitelný..a starého psa (kone) novým kouskům nenaucis
Řekla bych, že to je též pravdivé

To zrovna pravdivé není
Strého psa (koně) novým kouskům naučíš. Možná to bude trvat o fous dýl než u mladého jedince, ale to jen z toho důvodu, že už má něco zažitého a zafixovaného.
To je jen další výmluva...

16.10.2015 12:41

Zkus sidepull.
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0213/1858/products/042_c98bc787-589e-4ea7-9340-0b195a1749db_1024x1024.jpg?v=1377733670

To upnutí otěží z boku je nejvíc podobné tomu, jak funguje udidlo. =) Pro tvoje účely by to mohlo být nejlepší řešení.

16.10.2015 11:37

Používám normálně povel k noze. Jak u koně, tak bez koně. A pes v tom zmatek nemá. Zařadí se k mojí noze, tedy vedle koně. Jednoduché. Když potřebuji, aby přečkal, žen třeba projede auto nebo něco, dávám povel ke mě. Zastavím koně, dám psovi povel a pes si sedne ke koni. Jako by sedl ke mě, kdybych byla bez koně. Nemyslím si, že se mu to nějak motá.

16.10.2015 10:20

anna.win napsal(a):
Klidně to berte jako výmluvy...promiňte ale nechápu jak to můžete napsat když vlastně kone neznáte..dotaz jsem nepsala jen tak, ale proto, abych se aspon něco dozvěděla a určitě jsem tu nechtěla probírat kde co.

Myslím, že jste se toho dozvěděla hodně. A všechno to byli a jsou velmi užitečné rady. Tak se tady přestaňte ohánět tím, že koně neznáme a že máte super jemnou ruku a podobně a raději jděte s kobylou něco dělat. Jestli máte tu ruku tak úžasně jemnou jak píšete, tak jí dejte na čumák klidně drát. Je to vaše věc, co bude mít váš kůň na hlavě. Já opravdu nechápu, co jste se vlastně chtěla dozvědět, když veškeré rady jste smetla ze stolu.

Naposledy: Pokud chcete zkusit hackamore, zkuste. Ano, může si na něm ublížit.

15.10.2015 22:49

Kdo chce, hledá důvody. Kdo nechce, hledá výmluvy.
A výmluv už tady zadavatelka napsala pěknou hromadu...

15.10.2015 11:37

Jaja007 napsal(a):
Ta diskuze je o ničem už od začátku...

Ano.
Protože komu není rady, tomu není pomoci.

15.10.2015 09:05

Mám psa naučeného, že v lese se chodí jen po cestě a tak, abych na něj viděla. Takže chodí cca 3m přede mnou. Když dám povel k noze, zařadí se vedle koně a jde vedle. Pod nohy se neplete. To jsem ho teda nijak naučila.

Když se plete pod nohy, tak bych ho nechala. Předpokládám, že obě zvířata jsou svým způsobem inteligentní. Takže kůň ho nezšlápne a pes zjistí, že pod jeho nohama to neni uplně ok.

15.10.2015 08:18

Ano, zajímavá diskuze se z toho vyvinula, jen co je pravda. Holt na internetu se s tím počítat musí. Teď už je jen na zadavatelce, zda jí to k něčemu bude. Ale vzhledem k její prezentaci zde, bych řekla že ne.
Z celkového přístupu mám pocit, že opravdu chtěla slyšet jen to, že hackamore vyzkoušet na kobylu může...

Pro zdavatelku: Nic není jen černé nebo bílé. Takže házení hlavou není v pořádku. To, že na udidle chytá husterii není v pořádku, i když ano, může se stát, že kůň udidlo nesnese. To, že je na BB a sidepullu neovladatelná značí, že kůň je nepřiježděný. A tvrzení "mám ruku jemnou až moc" do toho moc nezapadá a je jen těžko uvěřitelné. Navíc nějak nevím, co si představit pod pojmem "jemnou až moc".
Upřímně nechápu, proč chce zkoušet, jak na hacka bude reagovat, ale klidně si to vyzkoušejte.

14.10.2015 21:07

anna.win napsal(a):
Tak jiný jezdec zatím nepřipadá v úvahu
Jemnou ruku mám. A jelikož teda nebude jezdena na udidle tak se holt bude muset "smířit s tupym nosem".

Po tomhle prohlášení bych vám do ruky nesvěřila ani křečka. Natož koně...