stop týrání

Moje příspěvky

28.1.2017 16:44

RomčaJelča napsal(a):
No, já nevím, právě že jsem proti jakémukoliv násilí a ani na psa nezvyšuji hlas, tak bych ale potřebovala poradit, jak byste teda např. odnaučila psa, aby vyskakoval předními packami na kuch. linku. Když všechny metody zařadím do kategorie neúnosného násilí...
Taky jsem tu kdysi psala, jak nám canisterapeutka poradila psa prostě odstrčit, podobně jako se strkají ve smečce, klidně beze slova, a byla jsem nařčena, že do psa kopu a kdesi cosi.
Není to někdy lehké - ani výchova psa, ani diskuze na internetu smajlík.
Takže situace: vařím a pes mi asistuje předníma tlapkama na lince (nedivím se, při jeho vynikajícím čichu, samozřejmě). Co udělat, abych ho to podle Vás nenásilně odnaučila?
Otázku myslím vážně, jen přidám "vtipnou" glosu, že bych na sobě možná mohla zapracovat a přestat vařit. To by bylo pro psa, co se výuky týče, asi nejbezbolestnější. smajlík

Já bych ho vystrčila do jiné místnosti a zavřela za ním dveře. Život je plný jiných a vážnějších problémů, nad nimiž je třeba se zamýšlet, než jsou psí packy na lince.

28.1.2017 16:43

emmourek napsal(a):
Něco přes 6 let. Jaké nápravy? Nebo chcete-li rehabilitace... Úzkostlivých, bázlivých, agresivních či jinak nezvladatelných psů, jak je lidé rádi nazývají... Víte, ono lidi, jako jste vy (a svým způsobem i lidi, jako jsem já), si z těchto rádoby diskusí vezmou vlastně úplně nejméně, protože se prakticky neustále "musí" snažit obhajovat svůj názor...samosebou zcela zbytečně. A nejvíc si z toho vezmou lidé, kteří se vůbec nevyjadřují (smutné...mluvíme-li o původní myšlence internetových diskusí)...Hmmm...proč si asi myslíte, že mají komentáře např. od "stop týrání" nebo "anonymx" tolik hlasů? A od koho? Tak nevím, ale začínám si myslet, že jsou tu téměř všichni "nenormální"...sadisté se sklony k týrání zvířat...

Nějak jsem se ztratila... kde obhajuju násilí na psech? Já své psy nebiju a nikdy jsem je nebila, ani jinak fyzicky nenapadala, já jim domlouvám a platí to na ně. Ale ne každý pes se dá vychovat jen domluvou, jako ne každé dítě se tak dá vychovat. Věřím, že jsou psi, na které se musí jinak, třeba fouknutím do obličeje, popadnutím za obojek, plácnutím...

Millan má svou metodu a ta je bezpochyby účinná, to je vidět na jeho psech, kteří chodí volně, bez koše, mezi jinými, bez rvaček...a rozhodně nevypadají týraní.

na této diskuzi je ten problém, že ti, kteří zastávají nejpodivnější stanoviska jiná nejen že nejsou s to přijmout, ale nedovedou ani připustit, že jsou to stejně legitimní stanoviska, jako ty jejich, Scylla se svým fundamentalismem s naprosto pitomými názory a agresivitou s´ke všem, kteří je nesdílejí, je krásnou ukázkou.
Kromě toho se tady shromáždila řada snad majitelů psů, kteří o psech jako tvorech a osobnostech nevědí zhola nic, ale čerpají z různých poraden, čtenářských diskuzí kdekoliv... jen ne systematicky studovat a systematicky pozorovat svého psa. a ti, jako všichni neznalí, jsou k ostatním rovněž agresivní.

ovšem je tady pomaličký posun, a to v ředě témat, k názorům věcným a odůvodněným.

25.1.2017 22:04

scylla napsal(a):
Kopání do psů a vyvěšování je úspěch? To myslíte vážně? Jemu vůbec není co závidět. Až se mu jednou vrátí to, co dělá, nechtěla bych být u toho. Uznání? Každý, kdo má psy trošku rád a něco málo o nich ví, ho neuznává vůbec. Uznání tupců? To ne.

Kdyby kvůli tuposti lidské a kopírování jeho praktik neubližovali lidi psům, byl by mi naprosto šumák.

Scyllo, vy nejste každý, fakt ne, vaše metody, o nichž jsme se zatím nic nedozvěděli vám uznání ani úspěch nepřinesly, nemyslím, že by vás pan Millan pozval, takže se odříkáte toho, co vás asi nečeká a pokud už mluvíte o tupcích, jednosměrných lidech, fanaticích,... mrkněte do zrcadla,.

Blbosti hlásá Desenský, znám dokonce lidi, kteří k němu běželi o radu... a vrátili se otráveni, ale Millan - jeho úspěchy jeho postupy propagují samy, ale vy nesnášíte i jiné, viďte, stačí říci dr, Ž... a už vás berou čerti.

25.1.2017 22:00

lesnížínka napsal(a):
Nevíte co? Vždyť jsem psala, že jde jen o projev dominance a tam jde jen o to, kdo se cítí být dominantní...

Nedá mi to, fena se psem o postavení nesoutěží.

25.1.2017 21:59

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..."Jen část veřejných zdrojů, které ukazují, že výhody převažují nad zápory, je tam zmínka i o vašich 20% v jediné studii, která NEBYLA jinými POTVRZENA. Argumentujete demagogicky."...
Celkem jsou mi procenta fuk, i kdyby to bylo 0,0005 % průměrně, ale postihlo to moji fenu...Nedovedu si představit, jak bych to řešila. Pohybuje se se mnou po celém domě ( nespí sice v posteli, ale u postele ), nezůstává beze mne ani na zahradě. A to není demagogie, to jsou fakta.

Tak to nevypovídá o ničem, věřím, že to není příjemné, nicméně pro posoiuzení nebezpečnosti kastrace zcel nevýznamné. Hnisavá pyomera by vám ji zabila.

25.1.2017 21:56

lesnížínka napsal(a):
Nevíte co? Vždyť jsem psala, že jde jen o projev dominance a tam jde jen o to, kdo se cítí být dominantní...

To samozřejmě není pravda, f akt je, že náznaková kopulace je cesta k ukončení konfliktu u mnoha zvířat, co jsem se dočetla i u primátů, ale pokud jsem viděla nějakého psa jiného ojíždět, byl to třeba malý pes spícího většího psa, nebo se mu ukájel na noze... ale to není dominance.

Psi nejsou posedlí potřebou řešit postavení dvou cizinců co by to mělo za smysl?

24.1.2017 12:58

scylla napsal(a):
Můžete mi vysvětlit, co je mu závidět? Buďte konkrétní. Zlomené psy z jeho videí? Manipulaci s lidmi? Co on má záviděníhodného?

Pověst? známost? uznání? postavení? příjem a hlavně... úspěch

a myslím, že mu názory, které prezentujete, názory bez velkých podkladů, agresivně vnucované, v patě neleží.

24.1.2017 07:38

scylla napsal(a):
Kdo má oči, vidí, co ten pes říká a ti psi jednoznačně říkají, jak na tom jsou a jestli jsou v pohodě nebo ne. Stačí sledovat psy a ne toho šaška a kdo se umí dívat, má jasno a okecávky tomu nepomohou.

Scyllo, vy mu závidíte, že jo. Výsledky vaší práce známe jen z vašich slov -! a to je málo. Ušž jsem vám jednou psala, není nemožné o vašich senzačních výsledcích s výchovou zanedbaných psů, které získáváte až po delší době, udělat časosběrné video... takhle se choval před týdnem a takhle dnes, takhle jsem s ním začala a dnes dělám tohle.. ale to ne, protože není čím se chlubit, že?

vy jste takový fundamentalista péče o psy.

24.1.2017 07:34

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
vy mě vážně bavíte, víte ono taky soužití se sousedy s sebou nese nějaké slušné vychování a pokud se jako sousedi můžeme občas sejít u vína, a probrat takové ty maličkosti, jako je právě řezání dřeva, sekání trávy atd...že sousedi od naproti mají malá děcka a jde se domluvit tak, aby byli všichni spokojeni, věříte, že jsme zde všichni domluveni na tom, že sekání, řezání a jiné řvací stroje o víkendu zapínáme od 8:00 v 11:00 se končí a opět se začíná v 14:00 až jsou sousedovi mrňata vyspná, nebo jsme si pořídili slepice a sousedka co bydlí za námi je chová taky, vlastně všichni kolem nás, tak za námi přišla, jestli bysme byli tak hodní a nepořizovali kohouta, aby to tady ve tři ráno neřvalo po ulici, zkrátka máme slepice na vajca, tak na co kohouta, pokud bych chtěla nějaký chov a zabývat se tím, hold bych musela udělat takový kurník, aby kohoutí kokrhání neotravovalo lidi kolem, a pak mezi takovými sousedy máte jednoho, co si toho kohouta koupí, co nechá psa řvát celé hodiny a jak k tomu příjdeme my, co se snažíme žít v klidu a nedělat druhým naschvál? to že jsme těm neurvalcům nejblíž je hold smůla, vždycky všechno bude na domluvě a neříkejte že ne, slušný normální člověk přemýšlí a stále je tu zákon mezi sousedy, které nesmíte obtěžovat smradem, hlukem, kouřem atd atd...vždycky to tak bylo, když moji rodiče stavěli panelák, protože měli takové ty firemně fabrické byty, tak jak je možný že se sedmipatrový panelák s čtyřmi byty na patře byl schopný domluvit, na nějakém fungování bez toho aniž by se lidi navzájem nějak obtěžovali? Kolik Vám je? počítám že tak cca 20 let, protože Vaše chování na to tak nasvědčuje, "já jsem tady, po*erte se, já si budu dělat co chci a zkuste pípnout! já jsme ve svým bytě, platím nájem, můžu si dělat co chci..." pletete se, tak to není. Dokonce kdyby ta paní co jí ti hadi vadí na Vás poslala kontrolu s PČR a veterinu a zjistilo se že máte jedovatého hady tak těm svým mazlíkům můžete zamávat...ale to asi taky netušíte, chovala jsem v mládí sklípkany a musela jsem na to mít v bytě papír že je mám, co je to za druhy atd atd...takže se proberte.

V běžných obcích provoz hlučných zařízení je upraven obecní vyhláškou ne sousedy u buřtíků..

24.1.2017 07:27

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Hafani si nepohrají je agresivní, vyjíždí po všem i venku, dokonce po ptácích co hopkají po chodníku upřímně, viděla jsme dost nezvládnutých psů, ale tento mi příjde šílený, představte si psa, co se na vodítku točí dokola, poskakuje, do toho startuje po všem s vyceněnými zuby a řevem, po autech, lidech, psech, kočkách, ptácích, prostě po všem co nemá šanci na tom dvoře vidět...občas s ním zkusí jít ven, tak an něj řvou za chvíli jim pes skáče na ramena a cvaká u hlavy zubama, je jak smyslů zbavený, když vylezou za ním na dvůr, slyšíme jak po něm neustále řvou, tak si říkám, jak vůbec člověk mlže vydržet mít takového psa a on pak ještě chlapům u piva řekne, jak má super ostrého psa ale jo, je fakt, že kdybych tento problém neměla já, ale někdo tady jiný a neměla bych pochopení jako většina tady, tak mám taky blbý kecy, ne že ne...jediný kdo mě chápe je KOŇADRA a zo to jí děkuji, drží mě nad vodou to že aspoň někdo ví, jak nám je.

Vy se nudíte, že jo, proto sem vkládáte jednak hlouposti, jednak naprosté nedomyšlenosti.

i když bylo by hodně zajímavé vědět, jak na vás "znalkyni" pohlížejí ti zlí ostatní majitelé.

24.1.2017 07:24

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Musí jsou na mém bytě ne jejím a jí je celkem prd do toho co na bytě mám pokud to nezpůsobuje nadměrný hluk či smrad - což ani jedno, zabezpečené je mám v přiměřeně vekých ubikací také, klidně mi sem může poslat kvsku. Pokud by je chtěla zakázat musela by svolat sdružení vlastníků bytů a prosadit zákaz chovu těchto konkrétních zvířat od ostatních majitelů - což neudělají takže jsem v naprostém klidu smajlík
Takže za těchto podmínek co tu máme je buď zkousnout musí nebo se odstěhovat, dva roky tu stále je takže to evidentně jde se přizpůsobit v rámci možností že?
Jasně že já ani soused nejsme taková hovada abysme se schválně producírovali s velkýma hadama na ruce barákem ale když mě potká jak nesu v přepravce (občas bohužel průhledné) hádě odněkud na byt či obráceně no tak holt to přežít musí. Není nic co by mi to zakázalo jen proto že jí to vadí.

Mohou vám pořádně źnepříjemnit život a pokud nebude váš chov shledán kontrolou dost bezpečný, nebo pokud vám někdo uteče,., zkrátka možnost obrany tady je.

24.1.2017 07:22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Stopko, ale od tebe jsem ani nečekala, že budeš schopna pochopení...

Ne, s bláboly se neztotožním.

24.1.2017 07:21

scylla napsal(a):
Podle veřejně přístupných zdrojů se může týkat až 20% fen. Onemocnění pohlavních orgánů nezhrozí proto, že je odstraníte, ale hrozí zvýšené riziko nádorů kostí, sleziny, srdečních cév a dalších závažných nemocí plus zvýšené riziko alergických reakcí na běžné očkování a celkové snížení imunity. No neberte to...

Http://www.bonavet.cz/clanky/zdravotni-aspekty-kastrace-fen.html
http://www.vaseveterina.cz/mohlo-by-vas-zajimat/47-inkontinence-po-kastraci-u-fen
http://www.mazlickoviny.cz/clanek/veterinar-radi-inkontinence
http://www.artemisterra.com/kastrace_feny.htm
http://vetweb.cz/prevalence-mocove-inkontinence-u-kastrovanych-fen-566-pripadu-2/


Jen část veřejných zdrojů, které ukazují, že výhody převažují nad zápory, je tam zmínka i o vašich 20% v jediné studii, která NEBYLA jinými POTVRZENA. Argumentujete demagogicky.,


jsou to podobné bláboly, jako ty o tom, že smečka kastráta zabije nebo vytlačí, jsou smečky, kde kastrát je vůdcem, samozřejmě, pokud se jedná o přirozenou alfu, tedy psa s určitou vrozenou autoritou, pokud jde o psa, který si své postavení vybojoval, není to tak jisté a to ne kvůli tomu, že by jej ostatní přestali tak moc uznávat., ale o se přestal snažit. Jak říká, znám to od svého kastrovaného kocoura,
a mluvit o kastrátech u vlků? nesmysl.

24.1.2017 07:05

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jak se teda ti vlci starají o kastráta ?!

"no, já těmto zkazkám o likvidaci slabších jedinců nevěřím"
věřit nemusíš, je to tak i bez víry, matky likvidují defektní mláďata...a kastrát je z pohledu zdravého psa rovněž defektní, má to pachem (na rozdíl třeba od blbě vidících či jinak postižených). Reakce jsou/respektive jsou silnější u přírodních plemen se silnou instinktivní inteligencí (a tam samozřejmě dle temperamentu jedince, který dává míru reakcí).

A mimochodem, že díky pachu psi poznají i některá onemocnění...nebo to také není součástí tvé víry?

Absolutní nesmysl.

23.1.2017 14:41

A není to olizování je to očichávání jazykem. Jako hadi,.

23.1.2017 14:40

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Normál, dělají to hlavně, když je to moč háravky.

nezbývá než se s tím smířit. ale jsou psi a není jich málo, co po takovém olizování chcanek dostávají perfektní třeba i krvavý průjem. no a kdo má takového experta, tak nezbývá než okřikovat. nebo nesundavat koš.

To je pro mne naprostá novinka, nikdy jsem neslyšela o tom, že by nějaký pes měl krvavý průjem nebo průjem vůbec po kontrole moči háravek...mně osobně se to u psů nikdy nepřihodilo a ani u těch psů, které osobně znám.

23.1.2017 14:38

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jak mi stop týrání z 99% rozčiluje a profackovala bych jí občas tak v tomhle s ní výjimečně souhlasím. To je jak kdyby za mnou lozili lidi z baráku ať rozprodam hady že oni z nich maj panickou hrůzu a nelíbí se jim že je mam a že se toho bojej. No, jedna taková tu je, jsme tu dva chovatelé ve vchodu ona jediná proti takže holt to musí zkousnout.

Byla bych na vašem místě velmi opatrná v hrubých vyjádřeních na moji adresu, nebo jste buranka?

Jo a hady fakt zkousnout nemusí, tedy ne bez toho, že by vás podrobovala opakovaným kontrolám o bezpečnosti vašeho chovu.

23.1.2017 14:35

scylla napsal(a):
Rozhodně je nejlepší věřit dobrým, ověřeným zdrojům, selskému rozumu než sousedům a kamarádkám, zblbým "odpovědnými" spolky a pohodlnými lidmi, kteří si své psy nechávají chirurgicky upravit. Jsou veterináři, kteří vám kastraci doporučí a neinformují o možných rizicích, jak vidíte i tady, jsou veterináři, kteří jsou ochotni kastrovat zvířata a pouštět hned zpět do lokalit bez následné péče nebo jsou schopni kastrovat štěňata a koťata, takže u tohoto zdroje bych si hodně vybírala, koho se na to zeptám.

Pomáhala jsem hledat domov - bohužel bez úspěchu - pro jednoho XRR. Jeho majitelé věřili "své veterinářce", která má behavioristickou poradnu pro problémové psy. Na její radu svého "dominantního" psa dali vykastrovat z důvodu dominance a cpali ho útlumovými léky. Po jejich vysazení se pes choval hůř než před tím a za několik měsíců se přidala silná inkontinence po kastraci a časté záněty močových cest, ze kterých byl i zánět ledvin. Pes hladkosrtý, venku se chovat nedal, počůraný celý byt - velký pes, dvě malé po zemi lezoucí děti. Hledali pro něj nový domov, nikdo si ho nevzal, tak ho dali utratit, bohužel, a do dneška si vyčítají, co mu udělali. Takže ono s radami od svého veterináře dost opatrně.


Zamyslete se nad tím, co hlásáte.

No problém bude v tom, že vy s vašimi strašidelnými historkami nejste ten dobrý a ověřený zdroj já osobně si myslím, že jsou to jen bajky. Ne že by se nemohl stát malér, ale rozhodně ne vždy. Připomínáte mi bojovnice za domácí porody a protipotratové aktivisty, ty taky vědí nejlépe, co má kdo dělat.

Jinak dominantní pes (nebo kocour) může být klidně kastrát, kocoura jsem zrovna takového měla, šéfoval všem kočkám v obci a rvavost není dominance.

23.1.2017 14:26

Inkontinence po kastraci asi nebude tak zásadní problém když se týká asi 3% fen a 0,5% psů. Sražení psů při útěku za háravkou nebo háravky za psem, zastřelení myslivci a nádorová onemocnění pohlavních orgánů, což po kastraci rozhodně nehrozí, bude asi násobně více.

23.1.2017 10:44

Až dohárají, dožene to, není to nic nebezpečného a dělají to skoro všichni psi. Nemají na nějaké jídlo čas.