Mokrý chlupatý pes v domě/ v bytě

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.10.2020 07:50
Terapeutka

XXX.XXX.150.101

V tomhle hnusném upršeném blátivém počasí máme neustále psisko morké a se špinavýma tlapama Po příchodu domů přejedeme kožich ručníkem, potom "podvozek" a tlapky, když je nejhůř, tak skočí do vany a tam to bláto spláchnu sprchou alespoň zespoda a z tlapek. Ale neřeší to problém morkého psa, který následně poťapká celý barák, cpe se na gauč, zamokří si pelech, na zemi zůstávají mokré fleky kdekoliv si lehne
Bohužel nemám psa, kterého povelem přibiju na pár hodin k zemi na jedno místo než oschne (a pak jde zase ven a stále dokola). A vytírat celý barák několikrát denně je taky otrava.
Nemáte na to nějaké vychytávky? Už jsem uvažovala i o pláštěnce , ale na ty větší psy to je celkem velká investice a nevím, jestli by to ze sebe nesežrala

14.10.2020 07:59
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Terapeutka napsal(a):
V tomhle hnusném upršeném blátivém počasí máme neustále psisko morké a se špinavýma tlapama Po příchodu domů přejedeme kožich ručníkem, potom "podvozek" a tlapky, když je nejhůř, tak skočí do vany a tam to bláto spláchnu sprchou alespoň zespoda a z tlapek. Ale neřeší to problém morkého psa, který následně poťapká celý barák, cpe se na gauč, zamokří si pelech, na zemi zůstávají mokré fleky kdekoliv si lehne
Bohužel nemám psa, kterého povelem přibiju na pár hodin k zemi na jedno místo než oschne (a pak jde zase ven a stále dokola). A vytírat celý barák několikrát denně je taky otrava.
Nemáte na to nějaké vychytávky? Už jsem uvažovala i o pláštěnce , ale na ty větší psy to je celkem velká investice a nevím, jestli by to ze sebe nesežrala

Njn, i s tímto se musí při pořízení psa do bytu počítat, ale investice i 2000 do pláštěnky je v poměru s ostatními náklady na velkého psa zanedbatelná částka.

Legrační je, že když tu novým zájemcům o pořízení velkého psa do bytu (zvlášť těm, co jim vadí každý chlup) napíšeme, ať počítají s tím, že budou v hnusným počasí trpět, a jejich byt s nimi, tak se snese sprcha keců o tom, že ty psy lidem nepřejeme, že jsme zlí atd. 🤪

14.10.2020 08:08
Terapeutka

XXX.XXX.150.101

No a viděli už jste v reálu někoho venku s velkým chlupatým psem v pláštěnce ?
Mi to přijde hrozně srandovní
Nad oblečenou čivavou nebo chrtem se nikdo nepozastaví, ale toto ?

14.10.2020 08:24
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Terapeutka napsal(a):
No a viděli už jste v reálu někoho venku s velkým chlupatým psem v pláštěnce ?
Mi to přijde hrozně srandovní
Nad oblečenou čivavou nebo chrtem se nikdo nepozastaví, ale toto ?

Tak oni prodávají i čistě funkční pláštěnky v neutrálních barvách - třeba v černé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 08:32

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 08:33
14.10.2020 08:39
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jaky 2 tisice?

https://www.equiservis.cz/deka-plastenka-na-psa-65cm-modra-8523cz516/

Psala jsem že i 2000 nejsou skoro nic, v porovnání ze zbytkem nákladů, ne že každá pláštěnka stojí 2000😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 08:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Psala jsem že i 2000 nejsou skoro nic, v porovnání ze zbytkem nákladů, ne že každá pláštěnka stojí 2000😉

me spis tohle pobavilo :

Už jsem uvažovala i o pláštěnce , ale na ty větší psy to je celkem velká investice

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
My máme takovou

Prosím prosím, kde se taková kupuje, hledám něco na bulinu, aby to bylo přes hrudník a bříško ne jen na záda....ale aby to moc nepladalo...v těch místech se promáčí až na kůži...

14.10.2020 09:12
kathey

XXX.XXX.147.18

Když jsem v práci nebo pryč, psiny jsou venku (zateplené boudy), na noc je bereme domů a taky, když jsme doma my. Popravdě, v tomhle počasí nepraktikujeme letní "dovnitř, ven...." ale jdou domů na večeři, večer jen rychle vyvenčit a spát, a ráno po snídani hezky šupky dupky ven. Včera jsem s nima blbla na zahradě v tom dešti, obě byly jak prasata. Obě jsou naučené jak na venkovní hadici, tak na sprchu doma. Velká se nechá v klidu přenést, osprchovat, usušit. Mrňavá sice taky, leč její nadšení z těsné blízkosti pánečka a hlavně jeho obličeje neznalo mezí a tak se vesele tetelila, vrtěla ocáskem, máchala těma svýma hůlkama - holt 6 měsíční klacek, 20kg radosti. Ohodila nám zeď v půlce baráku.

Doufám, že letos bude mrznout, a sníh. Ideálně hned a v březnu sluníčko a sucho. Mohla bych obě vykopat ven, obě jsou lovecky vedené, jedna lup, druhá pochopitelně má zatím vše před sebou, konstitučně vybaveny na pobyt venku... ale bylo by mi po nich smutno, obě spí u postele a to každovečerní "dobrou noc holky" mi za to neustálé pobíhání s vysavačem, mopem a kyblíkem s barvou :D stojí. Ačkoliv manžel včera při pohledu na ty cákance poznamenal, že měl spíš barák vykachličkovat až ke stropu, do podlahy zavést odtokové kanály a holt to občas vzít vapkou a savem....

Kecá.... přítomnost psů poznat jde až při detailnějším zkoumání.

14.10.2020 09:13
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.28.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím prosím, kde se taková kupuje, hledám něco na bulinu, aby to bylo přes hrudník a bříško ne jen na záda....ale aby to moc nepladalo...v těch místech se promáčí až na kůži...

Tato je od Zero DC, a jde nastavit i vepředu, takže široký hrudník nevadí. Nepadá vůbec, ale je zateplená., není to jen pláštěnka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já žádný pláštěnky nedávám, stejně to nezachytí špínu na tlapkách, tak je to podle mě zbytečný. Psy dám nejdřív oschnout do místnosti, kde mně bordel nevadí a pak jdou do obýváku. Vím, máme to jednodušší, protože máme barák. Mám pro psy místo jak v suterénu, tak v patře, už kvůli hárání fen a oddělování psa je to tak lepší, vůbec je tak necítí. V bytě je to určitě větší problém, ale zase jde to udělat tak, že do obýváku zavřete, pokud tam máte dveře, psovi vyhradíte místo jinde, kde oschne, a pak ho pustíte do celého bytu. Jinak to prostě nevyřešíte. A s padáním bordelu z chlupů a větším úklidem se za tohoto počasí musí počítat, to se nedá nic dělat.

14.10.2020 09:25
Atheira

XXX.XXX.209.8

Mně taky vadil docela ten zmáchaný pelech. Bláto jsem nějak vyřešila, ale kam si lehla, to nacuclo a to nemám huňatýho psa... Já teda nemám co řešit, Lara nenávidí déšť a čím chladněji je, tak když do toho prší, tím urputněji před každou procházkou předstírá, že tvrdě spí, i když vidím, jak jí šilhá oko a za normálního počasí by už byla dávno nastoupená u dveří.
Kupovala jsem pláštěnku Kruuse (brala jsem žlutou, protože mi přišlo dobré, aby, kdyby nás přepadlo nějaký fakt šílený počasí, byla prostě dobře vidět, ale dělají i černou a jiné barvy), velikosti jsem na e-shopu viděla až někam k sedmdesátce, takže i na velké psy a je teda skvělá. Dobře se navlíká, má ďouru na obojek i na postoj (ta je dost velká a je tam oboustranný zip, takže se to dá přiszpůsobit), fena je s ní v pohodě, gumičky na nohách se taky dají zvětšit nebo zmenšit.

Už nevím, kde jsem ji kupovala, tak namátkou nějaký odkaz na první, co jsem našla https://pethome.cz/cs/plastenky-a-oblecky-s-kapuci-pro-psy/11060-oblecek-raincoat-jahodova-60cm-xxl-kruuse-5703188275332.html?gclid=CjwKCAjww5r8BRB6EiwArcckC4Yio6mqBRiFvDaSZ1xaPycRwDPUzgIWjoZBzlTckUmssE7eM2cbCBoC0vgQAvD_BwE

14.10.2020 09:33
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.28.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já žádný pláštěnky nedávám, stejně to nezachytí špínu na tlapkách, tak je to podle mě zbytečný. Psy dám nejdřív oschnout do místnosti, kde mně bordel nevadí a pak jdou do obýváku. Vím, máme to jednodušší, protože máme barák. Mám pro psy místo jak v suterénu, tak v patře, už kvůli hárání fen a oddělování psa je to tak lepší, vůbec je tak necítí. V bytě je to určitě větší problém, ale zase jde to udělat tak, že do obýváku zavřete, pokud tam máte dveře, psovi vyhradíte místo jinde, kde oschne, a pak ho pustíte do celého bytu. Jinak to prostě nevyřešíte. A s padáním bordelu z chlupů a větším úklidem se za tohoto počasí musí počítat, to se nedá nic dělat.

My máme "pyžamo" jen na tréninky když je zima a prší, protože nechci aby mokrý pes pak v kose ležel nekolik hodin v autě, pak se uhřál, a šel zpatky do zimy.
Myslím, že psí sportovec by měl mít kvalitní servis, aby se nám to pak ve stáří nevrátilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně taky vadil docela ten zmáchaný pelech. Bláto jsem nějak vyřešila, ale kam si lehla, to nacuclo a to nemám huňatýho psa...

na tohle jsou zase genialni vetbed-ky.
odvadi mokro od psa, pes porad lezi v suchem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
My máme "pyžamo" jen na tréninky když je zima a prší, protože nechci aby mokrý pes pak v kose ležel nekolik hodin v autě, pak se uhřál, a šel zpatky do zimy.
Myslím, že psí sportovec by měl mít kvalitní servis, aby se nám to pak ve stáří nevrátilo.

To určitě, ale vy asi nemáte tak chlupatý psy s takovou podsadou jako já. U krátkosrstýho a zvlášť seniora bych už o pláštěnce uvažovala. Ale GR v normální kondici je prostě na déšť a bláto zvyklý. Jakmile ho dávám do auta nebo jdeme z procházky domů, tak vždy vysušíme ručníkem z toho nejhoršího. A když se cvičí u rybníka, tak je vysuším ručníkem i v létě, kvůli hotspotu. To jsem teda zapomněla zmínit, že tu vodu z nich nenechávám samovolně odkapat, ale vždy vysušíme ručníkem a pak případně i fénem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Tato je od Zero DC, a jde nastavit i vepředu, takže široký hrudník nevadí. Nepadá vůbec, ale je zateplená., není to jen pláštěnka.

Hm, tak asi ne, není to až mezi přední nohy a má flís- chlupy.jinak díky za rychlost.

14.10.2020 09:44
Terapeutka

XXX.XXX.150.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já žádný pláštěnky nedávám, stejně to nezachytí špínu na tlapkách, tak je to podle mě zbytečný. Psy dám nejdřív oschnout do místnosti, kde mně bordel nevadí a pak jdou do obýváku. Vím, máme to jednodušší, protože máme barák. Mám pro psy místo jak v suterénu, tak v patře, už kvůli hárání fen a oddělování psa je to tak lepší, vůbec je tak necítí. V bytě je to určitě větší problém, ale zase jde to udělat tak, že do obýváku zavřete, pokud tam máte dveře, psovi vyhradíte místo jinde, kde oschne, a pak ho pustíte do celého bytu. Jinak to prostě nevyřešíte. A s padáním bordelu z chlupů a větším úklidem se za tohoto počasí musí počítat, to se nedá nic dělat.

No my máme taky barák, jenže dveře máme jen vstupní a pak na wc, jinak je dole volný prostor (chodby, obývák, kuchyň), do patra už je branka na schodiště, tam nechodí vůbec. takže zavřít není kam.
Chlupy mi vůbec nevadí, to posbírá robot, ale když se takhle mokrá cpe na gauč nebo furt otírá o nábytek a o zdi, tak to už je horší.

14.10.2020 09:48
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To určitě, ale vy asi nemáte tak chlupatý psy s takovou podsadou jako já. U krátkosrstýho a zvlášť seniora bych už o pláštěnce uvažovala. Ale GR v normální kondici je prostě na déšť a bláto zvyklý. Jakmile ho dávám do auta nebo jdeme z procházky domů, tak vždy vysušíme ručníkem z toho nejhoršího. A když se cvičí u rybníka, tak je vysuším ručníkem i v létě, kvůli hotspotu. To jsem teda zapomněla zmínit, že tu vodu z nich nenechávám samovolně odkapat, ale vždy vysušíme ručníkem a pak případně i fénem.

Já to na normální provoz nepoužívám, jen tam kde pak musí být několik hodin bez pohybu v autě.

14.10.2020 09:49
Terapeutka

XXX.XXX.150.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
me spis tohle pobavilo :

Už jsem uvažovala i o pláštěnce , ale na ty větší psy to je celkem velká investice

No jako i kolem tisícovky za něco, co třeba na sobě pes nesnese nebo mu nebude sedět mi přijde dost ... to jí raději koupím něco na zub.

A většina těch pláštěnek je prostě malá, potřebuju záda minimálně 75cm (raději víc), hrudník cca 80cm a to je prostě potíž sehnat.

Holka koupila nějakou obyč "igelitku" v největší velikosti (záda 65cm) a je to prostě celé malé a pitomé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terapeutka napsal(a):
No my máme taky barák, jenže dveře máme jen vstupní a pak na wc, jinak je dole volný prostor (chodby, obývák, kuchyň), do patra už je branka na schodiště, tam nechodí vůbec. takže zavřít není kam.
Chlupy mi vůbec nevadí, to posbírá robot, ale když se takhle mokrá cpe na gauč nebo furt otírá o nábytek a o zdi, tak to už je horší.

Tak to jo, to pak asi není jak vyřešit. Napadá mě snad jen ohrádka, jak bývá pro štěňata. https://favi.cz/produkty/p/ohradka-pro-stenata-8-hranna-80-cm
Taky nemáme do obýváku dveře. A zdi už taky pěkně flekatý, uvažuju nad nějakým umyvatelným nátěrem nebo něčím jiným, co by šlo snadno umýt. Ale zase aby to nevypadalo blbě, jak na nějakém veřejném WC.....

14.10.2020 09:52
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně taky vadil docela ten zmáchaný pelech. Bláto jsem nějak vyřešila, ale kam si lehla, to nacuclo a to nemám huňatýho psa...

na tohle jsou zase genialni vetbed-ky.
odvadi mokro od psa, pes porad lezi v suchem.

Máte nějaký tip na takovou, která opravdu plní, co má? Na ceně asi nesejde. Moje máma dobu shání něco pro starého psa, co by fungovalo podobně, jako slibují ty výrobky, co jsem našla, když jsem si to vygooglila...
Kvůli kloubům a tak... Je to medvěd, venkovní, ale má hrozný nešvar vydržet třeba půl dne ležet na dešti a pak si jít lehnout ke dveřím. Domů nejde a nepůjde, říkal... Jenže všechno, co se mu dá, jen hnedka mokré samozřejmě a tak máma pořád mění, protože se na to nemůže dívat a nechce, aby ležel v mokrém... Třeba bych jí mohla dát tip na toto, jestli je to opravdu dobré.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terapeutka napsal(a):
No jako i kolem tisícovky za něco, co třeba na sobě pes nesnese nebo mu nebude sedět mi přijde dost ... to jí raději koupím něco na zub.

A většina těch pláštěnek je prostě malá, potřebuju záda minimálně 75cm (raději víc), hrudník cca 80cm a to je prostě potíž sehnat.

Holka koupila nějakou obyč "igelitku" v největší velikosti (záda 65cm) a je to prostě celé malé a pitomé.

a na ten muj odkaz jste se koukala?

mam odtud uz roky deku na br. filu, kterou i ted po letech pouziva i cane corso a knirac.
ne, nejsou to plastenky, ale jsou to funkcni deky.


btw. na 80 začinaji deky pro hribata a poniky

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Máte nějaký tip na takovou, která opravdu plní, co má? Na ceně asi nesejde. Moje máma dobu shání něco pro starého psa, co by fungovalo podobně, jako slibují ty výrobky, co jsem našla, když jsem si to vygooglila...
Kvůli kloubům a tak... Je to medvěd, venkovní, ale má hrozný nešvar vydržet třeba půl dne ležet na dešti a pak si jít lehnout ke dveřím. Domů nejde a nepůjde, říkal... Jenže všechno, co se mu dá, jen hnedka mokré samozřejmě a tak máma pořád mění, protože se na to nemůže dívat a nechce, aby ležel v mokrém... Třeba bych jí mohla dát tip na toto, jestli je to opravdu dobré.

mam to v aute, doma, pod stenatama. pouzivam asi 6 let a jeste porad mam ty prvni koupene.
nedam na ne dopustit.
ted uz to kupujeme v rolich

obecne cim hustsi a vyssi chlup, tim lepsi.

tady to maji hezky popsane:

https://www.all4pet.cz/drybed-vetbed?sort=8&itemsPerPage=15

14.10.2020 10:22
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jaky 2 tisice?

https://www.equiservis.cz/deka-plastenka-na-psa-65cm-modra-8523cz516/

Jsou super, ale spíš pro případ, že člověk chce, aby měl pes záda v suchu.
Mokrý tlapy a špínu na podvozku to neřeší, je to v podstatě jenom deka. To, co má pes po vycházce nejvíc zaprasené, to nekryje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 10:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

naštěstí míváme sice obry - ale hladkosrsté. I tak nanosí na tlapách a podvozku bahna tunu a kožíšek se nacucá. Standardně psy nestrojím (venku jsou v pohybu) - tlapy ošpláchnu v kyblíku a osuším, kožich vezmu starým froté ručníkem a zbytek zařídí pelech u radiátoru. Dlažba se setře...
Strojím až starou genereci, mladé jen za velemrazů. Protože současný dogoun jednak leze do let a jednak má od prázdnin potvrzenou spondylózu, pořídila jsem na zimu zateplený nepromokavý softshellový velekabát (na míru šitý, neb obvod hrudníku přes metr a délka zad skoro 90 cm není standardní "konfekce"). Dneska ráno měl kabát premiéru (liják, fučák a 5 stupňů). Psisko naštěstí snáší vše nové s klidem, takže neprotestoval a venčil se v pohodě. Dosud nosil za chladna jen doma "spíchnutou" slabou flísku, aby záda byla v teple. Neb mrazíky už letos dorazily na hory

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 10:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terapeutka napsal(a):
No my máme taky barák, jenže dveře máme jen vstupní a pak na wc, jinak je dole volný prostor (chodby, obývák, kuchyň), do patra už je branka na schodiště, tam nechodí vůbec. takže zavřít není kam.
Chlupy mi vůbec nevadí, to posbírá robot, ale když se takhle mokrá cpe na gauč nebo furt otírá o nábytek a o zdi, tak to už je horší.

Učím to všecky moje psy, po příchodu domů, stát v chodbě (maximálně poslat na příruční chodbovej pelech), až se já svléknu a pak buď jen utřu tlapky nebo se jde do sprcháče, cpaní na gauč musíte ovládat vy- bohužel jste psa poslat na místo nenaučila..... mám sice hladkosrsťáka, takže přes pelech hodím jen její ručník, do kterého jí předem otřu mokrá záda, pes to časem pochopí, že mokrý nesmí na gauč, jen musíte vytrvat. (co mokrý, prostě ihned po jakékoliv procházce se na gauč nechodí ) chození na gauč ovládám já....ne pes.

14.10.2020 10:30
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Učím to všecky moje psy, po příchodu domů, stát v chodbě (maximálně poslat na příruční chodbovej pelech), až se já svléknu a pak buď jen utřu tlapky nebo se jde do sprcháče, cpaní na gauč musíte ovládat vy- bohužel jste psa poslat na místo nenaučila..... mám sice hladkosrsťáka, takže přes pelech hodím jen její ručník, do kterého jí předem otřu mokrá záda, pes to časem pochopí, že mokrý nesmí na gauč, jen musíte vytrvat. (co mokrý, prostě ihned po jakékoliv procházce se na gauč nechodí ) chození na gauč ovládám já....ne pes.

No jo, jenže u takhle chlupatýho psa to není jen "ihned po procházce". Pokud feně osprchuju podozek (a že má o dost míň chlupů než zlaťák) , často má problém doschnout do příštího venčení, to by tedy pes na gauč nesměl nikdy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 10:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xerxová: značka kabátku?, je přesně co bych potřebovala -vepředu mezi nožky-k zakrytí hrudníku....

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Xerxová: značka kabátku?, je přesně co bych potřebovala -vepředu mezi nožky-k zakrytí hrudníku....

no tohle je ten vystřižený ze slabé deky doma ušitý... Byl narychlo šitý na předchozí dozí babču - a Nightovi se tam po letech nevešel hrudníček... a tak dostal našité černé klíny na ramena (moc jsem to neodhadla, tak je má jak kanýrky...)
Ten, co jsem objednávala profišitý na konci prázdnin (a dnes měl premiéru) byl od coolzada.cz - ale asi byl poslední... po dodání se ztratil zateplený softshellák z nabídky. Už nabízí jen pláštěnku a svetr. Kupovala jsem tam, že mají vlkodavy a velikost na dogu je u nich standard

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
No jo, jenže u takhle chlupatýho psa to není jen "ihned po procházce". Pokud feně osprchuju podozek (a že má o dost míň chlupů než zlaťák) , často má problém doschnout do příštího venčení, to by tedy pes na gauč nesměl nikdy.

no jo no, tak nikdy nebo si nestěžovat, prostě úděl dlouhosrsťáků a dnešního počasí když např. naše feny háraly, taky nešly...
Jsou funkční pláštěnky přímo na dlouhosrstá plemena, mají i návleky na nohy s rantlíkem a pes se prostě nezmáchá, taková kombinéza z goretexu (známá měla na kokra)...zadavatelka ať hledá u myslivců.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 10:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no tohle je ten vystřižený ze slabé deky doma ušitý... Byl narychlo šitý na předchozí dozí babču - a Nightovi se tam po letech nevešel hrudníček... a tak dostal našité černé klíny na ramena (moc jsem to neodhadla, tak je má jak kanýrky...)
Ten, co jsem objednávala profišitý na konci prázdnin (a dnes měl premiéru) byl od coolzada.cz - ale asi byl poslední... po dodání se ztratil zateplený softshellák z nabídky. Už nabízí jen pláštěnku a svetr. Kupovala jsem tam, že mají vlkodavy a velikost na dogu je u nich standard

ve stáji měli na dogu deku asi bucasku z nabídky equiservisu- dělají i pro psy...seděla dobře.

14.10.2020 10:41
Terapeutka

XXX.XXX.152.216

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a na ten muj odkaz jste se koukala?

mam odtud uz roky deku na br. filu, kterou i ted po letech pouziva i cane corso a knirac.
ne, nejsou to plastenky, ale jsou to funkcni deky.


btw. na 80 začinaji deky pro hribata a poniky

No koukala, ale 65 je na ni fakt málo 🤷, to má ta igelitka na fotce a táhne jí to všude, leze ji z toho půlka zadku stejně to fakt neřeší zacakane bricho.

14.10.2020 11:04
Atheira

XXX.XXX.209.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Xerxová: značka kabátku?, je přesně co bych potřebovala -vepředu mezi nožky-k zakrytí hrudníku....

Jenom tip - to, co jsem tu posílala, je taky přes hrudník k břichu, takže pak jen sundám, stačí očistit tlapky a pláštěnku vezmu do sprcháče. Pes zespod čistý. Je to čistě jenom pláštěnka, takže žádná podšívka a tak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terapeutka napsal(a):
No koukala, ale 65 je na ni fakt málo 🤷, to má ta igelitka na fotce a táhne jí to všude, leze ji z toho půlka zadku stejně to fakt neřeší zacakane bricho.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Oble%C4%8Dek+Waterproof+fleece+overal+Hurtta+6010+Pro+/+hn%C4%9Bd%C3%BD&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwiu8pj03rPsAhWQY8AKHcstCkIQBSgAegQICxAt&biw=1348&bih=620

hledejte kombinézy a overaly...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

nemáme tuto pláštěnku - máme zateplenou verzi (která už není v nabídce) - ale klidně bych objednala - neb břicho kryje, krk kryje - takže se moc psa nenamočí... Protože se každý kus šije na dodané rozměry, tak sedí (alespoň já si opravdu nemůžu stěžovat). A rozměrů se musí dodat hodně...
odkaz: https://coolzada.cz/obleceni-pro-psy-c2/plastenka-coolzada-i410/

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 11:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

terapeutka, na dospělého samce PHP mám pláštěnku zero dc
a nemyslím, že bys měla většího psa

podvozek - do nějaké míry je to věc velikosti psa, velký mi podvozkem zem nebrousí
a pláštěnka ho částečně kryje
podvozek a nohy nejsou problém, problém je, když promokne ten hustý kožich, to pak schne ještě i druhý den, a možná i třetí....a pokud nám prší trvale, tak nic......

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 11:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak v Zeru hlavně nikdy nebyl problém ušít daný produkt na míru... :-)

14.10.2020 12:12
eli22

XXX.XXX.58.40

My máme tenhle overal /v menší velikosti/. Je celkem dobrý, ale trochu šustí
https://www.superzoo.cz/plastenka-trixie-vaasa-rain-overall-xl-seda-70cm/

14.10.2020 12:40
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.28.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak v Zeru hlavně nikdy nebyl problém ušít daný produkt na míru... :-)

To ne, akorát to asi nebude za 3 stovky😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 13:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To ne, akorát to asi nebude za 3 stovky😉

To považuji za samozřejmost. U tak velkého psa jsou oblečky obecně dražší, šatit čívu vyjde levněji. :-) Zmiňovala jsem to spíš kvůli tomu, že třeba každý neví, že na míru šijí. Že je ta možnost. A jistě i u nich lze požádat o zaslání cenové nabídky, a dle toho se rozhodnout. Jinak třeba postroje šili na míru bezplatně, co si pamatuji z minulosti. U pláštěnky nějaká přirážka zřejmě bude, tam je spotřeba materiálu někde úplně jinde.

14.10.2020 13:26
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Velký chlupatý pes a bunda Hurtta. nepromokavá, zespodu softsheel. Pes v teple a v suchu. Bohužel užil si ji jen jednu zimu
Rozhodně nevypadal směšně.

14.10.2020 13:29
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.28.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To považuji za samozřejmost. U tak velkého psa jsou oblečky obecně dražší, šatit čívu vyjde levněji. :-) Zmiňovala jsem to spíš kvůli tomu, že třeba každý neví, že na míru šijí. Že je ta možnost. A jistě i u nich lze požádat o zaslání cenové nabídky, a dle toho se rozhodnout. Jinak třeba postroje šili na míru bezplatně, co si pamatuji z minulosti. U pláštěnky nějaká přirážka zřejmě bude, tam je spotřeba materiálu někde úplně jinde.

Mně taky vyšli maximálně vstříc - kromě upravení rozměrů maji i verzi pes/fena, tak jsem je poprosila o verzi unisex, a nebyl problem👍.
Za mě je mnohem lepší si připlatit za kvalitní věc, než experimentovat s nějakými šunty z běžných zveráků.

14.10.2020 13:37
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Před dvěma měsíci už jsem měla v košíku tohle https://eshop.mushgo.cz/rukka-plastenka-hase-rain/
no nakonec jsem to kravěna nekoupila, protože nebylo(a tedy pořád není jesté) že dalšího desště vůbec dožije
Takže teď jsem za 5 minut stříhla tenhle model ,,od popelnic" z odpadkového pytle Účel to plní, záda, o které mi hlavně jde a neuschly by mu ani za týden to kryje, no na promenádu do vesnice to není

14.10.2020 13:56
lupus4

XXX.XXX.205.61

zase se divím, že se vůbec divím ¨¨

dnes po 2hod procházce v mírném dešti :

po osprchování "podvozku" ,
a následném vytření celého froťákem ho pak zkrátka vyfénuju (celá procedura cca 15 min), protože by do dalšího venčení nevyschnul

Ludánek si fénování (i vyluxování srsti) užívá, teď, zatímco to tu datluju , leží vedle mne spokojenej, vylítanej a SUCHEJ pes
takže za mne FÉN (nic světobornýho) myslím, že k sušení vlasů a i chlupů byl vynalezen

14.10.2020 13:58
GAELLE

XXX.XXX.66.235

lupus4 napsal(a):
zase se divím, že se vůbec divím ¨¨

dnes po 2hod procházce v mírném dešti :

po osprchování "podvozku" ,
a následném vytření celého froťákem ho pak zkrátka vyfénuju (celá procedura cca 15 min), protože by do dalšího venčení nevyschnul

Ludánek si fénování (i vyluxování srsti) užívá, teď, zatímco to tu datluju , leží vedle mne spokojenej, vylítanej a SUCHEJ pes
takže za mne FÉN (nic světobornýho) myslím, že k sušení vlasů a i chlupů byl vynalezen

taky jsme psa po koupání fénovali ale moc rád to neměl

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 14:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

na pyrenejákovi by mi fén patrně shořel.....
když teda pominu jeho ochotu tu hoďku stát jak kůl v plotě

14.10.2020 14:08
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

GAELLE napsal(a):
taky jsme psa po koupání fénovali ale moc rád to neměl

Netuším, naše domácnost fén vůbec nevede

14.10.2020 14:09
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
na pyrenejákovi by mi fén patrně shořel.....
když teda pominu jeho ochotu tu hoďku stát jak kůl v plotě

A to je taky pravda, to nevím, jak by hjsme do toho museli dlouho fučet. Teplý by nesnesl a studený by stejně moc nepomohl.
Jo zapomněla jsem upřesnit, že spodek vytíráme osuškou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
zase se divím, že se vůbec divím ¨¨

dnes po 2hod procházce v mírném dešti :

po osprchování "podvozku" ,
a následném vytření celého froťákem ho pak zkrátka vyfénuju (celá procedura cca 15 min), protože by do dalšího venčení nevyschnul

Ludánek si fénování (i vyluxování srsti) užívá, teď, zatímco to tu datluju , leží vedle mne spokojenej, vylítanej a SUCHEJ pes
takže za mne FÉN (nic světobornýho) myslím, že k sušení vlasů a i chlupů byl vynalezen

No tak já zůstanu u své metody....odpočinek na pelechu ...teda místo pelechů mám deky, takže jakmile se psi zvednou....to už jsou čisťounký a suchounký, tak vyměním deky za suché a ty jeté hodím do pračky.

Gina má ještě takovou tu bavlnkovou štěněcí srst, tak tu teda vydrbu froťákem, Jack tak to by musel do pořádnýho slejváku, aby promokl na kůži, většinou i když mi přijde dost mokrej, tak je to jenom povrchové....a do pořádnýho slejváku nechodím ani já.

Jako fén je asi dobrá metoda, ale když nebudu počítat prochajdu, tak pesani jdou na zahradu a domů x-krát za den, a když je počáso jako dneska...chčije a chčije..to bych nedělala nic jinýho než fénovala
A hlavně, když jsem v práci, tak by se mi na to moji chlapi stejně krajc vajc....stačí jak remcaj, že jsme přešli do režimu, kdy už nejsou nonstop otevřené dveře na zahradu a pesani si nemůžou courat jak chtějí a musí se vypouštět a zavírat....
No Sárina nám chybí na každém kroku, ta uměla otevřít dveře jak ven, tak dovnitř a dveře jsou špatně vyvážené (pro nás výhoda), tak se za madam sami zavřeli...

14.10.2020 14:15
lupus4

XXX.XXX.205.61

ACD má tak hustou podsadu a tak blbě (narozdíl od SH) schne, že by byl mokrej imrvére...

14.10.2020 14:18
Atheira

XXX.XXX.209.8

Tak já radši koupím feně pláštěnku, než kupovat fén (ne, fakt ho nemám doma :DD), který ve výsledku stejně nevyužiju, protože psice nerada mokne. Co jí je potom, že ji pak doma vyfénuju? Radši půjdu na procházku se šťastným psem v pláštěnce, který má chuť lítat a blbnout, než aby se mi vlekl jak na popravu, ale hlavně, že bez pláštěnky.
A nemusím pak řešit nějaký oplachování a sušení psa, protože ji to i udrží čistou. Za mě prostě lepší.

14.10.2020 14:23
lupus4

XXX.XXX.205.61

a já si naivně myslel, že jde o "údržbu" mokrého psa v bytě a ne o modely pláštěnek¨
(greyka ji měla i nosila ráda)

14.10.2020 14:37
Atheira

XXX.XXX.209.8

lupus4 napsal(a):
a já si naivně myslel, že jde o "údržbu" mokrého psa v bytě a ne o modely pláštěnek¨
(greyka ji měla i nosila ráda)

Se omlouvám, špatně jsem pochopila vaši reakci.
Zadavatelka psala, že už přemýšlela i nad pláštěnkou, ale že na velké psy je to docela potíž. Tak se tu rozjela diskuze o tom, že ty možnosti pláštěnky i pro jiné než mini psy tu samozřejmě jsou.

Jsem dneska už taková rozjetá, člověk by čekal, že v tomhle počasí nepotká venku nikoho a musí narazit zrovna na blbce, co ho hrozně irituje oblečenej pes. Tak jsem si to neprávem vylila tady.
Prostě jsem to automaticky pobrala jako reakci na to, kam se pohnula ta diskuze (převážně řešení pláštěnek) jako "proboha, ženský, jaký pláštěnky, to nemáte doma fén?"

Takže máte mou omluvu, blbej den.

14.10.2020 15:04
lupus4

XXX.XXX.205.61

Takže máte mou omluvu, blbej den. ¨

14.10.2020 15:20
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Atheira napsal(a):
Tak já radši koupím feně pláštěnku, než kupovat fén (ne, fakt ho nemám doma :DD), který ve výsledku stejně nevyužiju, protože psice nerada mokne. Co jí je potom, že ji pak doma vyfénuju? Radši půjdu na procházku se šťastným psem v pláštěnce, který má chuť lítat a blbnout, než aby se mi vlekl jak na popravu, ale hlavně, že bez pláštěnky.
A nemusím pak řešit nějaký oplachování a sušení psa, protože ji to i udrží čistou. Za mě prostě lepší.

souhlas pláštěnka určitě lepší jak fén. A na komentáře lidí se já osobně můžu vys*rat hlavně že je v pohodě pes.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 16:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
souhlas pláštěnka určitě lepší jak fén. A na komentáře lidí se já osobně můžu vys*rat hlavně že je v pohodě pes.

A na komentáře lidí se já osobně můžu vys*rat hlavně že je v pohodě pes.

no tak to mám stejně

14.10.2020 16:15
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

GAELLE napsal(a):
souhlas pláštěnka určitě lepší jak fén. A na komentáře lidí se já osobně můžu vys*rat hlavně že je v pohodě pes.

Jako...taky mě nikdy nenapadlo, že bych měla svému psu pořídit pláštěnku, ale věřte či ne....12let jsme ji nepotřebovali, protože tu nepršelo. Těch pár kapek, co snad na nás někdy spadlo, když nás chytla bouřka, mi u mladého psa(ani jemu) nijak nevadila a bylo to v létě. Déšť, opravdu déšť jsme fakt zažili letos poprvé. Že se nedalo ranní obchůzku na půl hoďky odložit až přestane, protože prší třetí den v kuse. I někdy před tím měsícem se nám stalo, že pršelo celý večer, takže to jsem poprvé o pláštěnce zauvažovala. V noci byly dva stupně, mokrého psa v tom nemůžu nechat. Vlastně ani nevím, jestli ještě dokáže vlézt do boudy myslím, že už ani ne. V závětří a suchu naštěstí je.
Pardon, citace tam být neměla

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 16:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
souhlas pláštěnka určitě lepší jak fén. A na komentáře lidí se já osobně můžu vys*rat hlavně že je v pohodě pes.

Však jo, akorát každýmu psovi vyhovuje něco jinýho. U nás třeba radši taky ten fén, no.

14.10.2020 16:54
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Však jo, akorát každýmu psovi vyhovuje něco jinýho. U nás třeba radši taky ten fén, no.

To si úplně neumím představit - když jsem koupala barzojky před výstavou, tak jsem fénovala každou čubu hodinu, a byla jsem z toho rozbitá jak pes😱

14.10.2020 17:00
Terven

XXX.XXX.110.191

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To si úplně neumím představit - když jsem koupala barzojky před výstavou, tak jsem fénovala každou čubu hodinu, a byla jsem z toho rozbitá jak pes😱

Tak hlavně, já musím osprchnout podvozek v tomhle počasí po každým venčení - to by mi rychle shořel motorek. Párkrát jsem to zkoušela, aby byl pes úplně suchej, musela bych fénovat nekonečně dlouho. A to mám prcka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

u první doguše Arony mně nikdy nenapadlo, ji ustrojit (v devadesátých letech minulého století jsem si tak nějak myslela, že se strojí pudlíci, aby neměli sněhové koule na podvozku). S kamarádem Adakem (překrásný malamut) se brodila závějema po Jizerkách, on v zápřahu, ona svobodně... báječné roky, kdy ještě nebyly pro psí tlapky zavřené běžkařské stopy po celých horách. Ani Xerxes neměl žádný oblek - v dešti i v zimě venku v pohybu, pak froté ručník a domů do tepla... Až Betku jsme jako stárnoucí dozí babku začali strojit. Do doma ušitých lehkých oblečků - ale záda byla v teple. No a NIght má nejen děděný slabý, ale i nový profi teplý... Časy se mění

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 17:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To si úplně neumím představit - když jsem koupala barzojky před výstavou, tak jsem fénovala každou čubu hodinu, a byla jsem z toho rozbitá jak pes😱

Jo, taky tak. Letos v září to bylo každej víkend, taky jsem toho měla plný kecky. Co už, člověk si zvykne, když musí. Respektive když to jinak nejde. Měla jste je vidět dnes, déšť nedéšť, všichni jak prasata, ale lítali jak vrtule, co by pro jejich spokojenost člověk neudělal.

14.10.2020 17:40
janaa

XXX.XXX.33.198

Mě oblíkání psů vždycky míjelo, labiny nic nepotřebují, a co jsem měla staroušky,tak naštěstí do konce měli zdravý záda a srst špičkovou. Takže tohle téma jsem objevila až se zachráněnýma placatkama. Mops ještě jde,přece jen nějakej ten chlup má, na zimu má vestu. Buldočka z mého "labradořího" pohledu nemá chlup žádnej a taky je jí už zima i doma. Až s ní jsem objevila,jakej problém je na relativně malý plemeno s hlubokým hrudníkem najít sedící obleček - buď sedí přes hrudník,ale je dlouhej,nebo je akorát dlouhej a přes hrudník ho nezapnu. Do toho pro ní nemůžu mít nic přetahujícího přes hlavu. Zatím má vestu jako mops, ale na opravdovou naší horskou zimu budu muset sehnat ještě něco dalšího, a už dvakrát jsem se sekla, byť tabulkově by to mělo sedět, přes ten hrudník je to prostě malý. Samozřejmě mluvím o funkčních oblečcích,ne parádičkách, což by se asi sehnalo líp

14.10.2020 18:22
lupus4

XXX.XXX.205.61

S kamarádem Adakem (překrásný malamut) se brodila závějema po Jizerkách,

nebyl to čirou náhodou Adak od Půlnočního slunce Ivana Brab...?
Jestli jo, tak Ivánka moooc zdravím

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
S kamarádem Adakem (překrásný malamut) se brodila závějema po Jizerkách,

nebyl to čirou náhodou Adak od Půlnočního slunce Ivana Brab...?
Jestli jo, tak Ivánka moooc zdravím

jasně že byl. V tom času moc malamutů nebylo... žádný další z jeho dalších malamutů už nebyl takový, jako Áďa... Koneckonců on to byl, co nás přesvědčil, že velkého psa zvládneme (před tím jsem neměla ani křečka - začali jsme dogou)

14.10.2020 18:50
eli22

XXX.XXX.58.40

Inspektor Pišišvor napsal(a):
To si úplně neumím představit - když jsem koupala barzojky před výstavou, tak jsem fénovala každou čubu hodinu, a byla jsem z toho rozbitá jak pes😱

Na to je dobrý fukar . Ten jsem zakoupila a když jsem ho pustila, pes odlétl dva metry, za prvé strachem a hlavně tou silou proudu vzduchu. Bylo to na podzim, fukarem jsme vyčistili terasu a hned jsem ho prodala. Paní byla šťastná, měla ho na dva berňáky. Vyfoukám každý za 5 minut.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

eli22 napsal(a):
Na to je dobrý fukar . Ten jsem zakoupila a když jsem ho pustila, pes odlétl dva metry, za prvé strachem a hlavně tou silou proudu vzduchu. Bylo to na podzim, fukarem jsme vyčistili terasu a hned jsem ho prodala. Paní byla šťastná, měla ho na dva berňáky. Vyfoukám každý za 5 minut.


Uvažuju o profi fénu, doufám, že to není něco podobnýho.

14.10.2020 19:14
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

eli22 napsal(a):
Na to je dobrý fukar . Ten jsem zakoupila a když jsem ho pustila, pes odlétl dva metry, za prvé strachem a hlavně tou silou proudu vzduchu. Bylo to na podzim, fukarem jsme vyčistili terasu a hned jsem ho prodala. Paní byla šťastná, měla ho na dva berňáky. Vyfoukám každý za 5 minut.

Jj, u velkých chlupatců typu NF, landseer apod. jsem fukary vidívala, a těm něžným chrtím duším bych to asi neudělala - 1-2x do měsíce to fénování slo přežít, ale denně bych to teda dělat nechtěla🥵

14.10.2020 19:17
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

Uvažuju o profi fénu, doufám, že to není něco podobnýho.

Já právě profi fén mám, ale pokud nechci používat moc teplý vzduch (což jsem nechtěla, protože psům bylo hrozný vedro), tak je to prostě na dýl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 19:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Mně taky vyšli maximálně vstříc - kromě upravení rozměrů maji i verzi pes/fena, tak jsem je poprosila o verzi unisex, a nebyl problem👍.
Za mě je mnohem lepší si připlatit za kvalitní věc, než experimentovat s nějakými šunty z běžných zveráků.

tak aby se pani nestalo, ze koupi luxusni funkcni overalek a pes ji v tom odmitne udelat krok

14.10.2020 20:05
eli22

XXX.XXX.19.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

Uvažuju o profi fénu, doufám, že to není něco podobnýho.

Já mám pro mě i psy tenhle a je fakt dobrý: Philips DryCare HP8281/00

14.10.2020 20:06
tralalák

XXX.XXX.14.251

Já si pláštěnky ušila, úplně jednoduché, jen přehození přes hřbet a široký pás přes břicho. Pogumovaná látka byla za pár korun z výprodeje. Nohy i u chlupáčů otřu, když je bláta moc, strčím jim nohy do lavoru.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 20:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já právě profi fén mám, ale pokud nechci používat moc teplý vzduch (což jsem nechtěla, protože psům bylo hrozný vedro), tak je to prostě na dýl.

Byl mně doporučen tento, doufám, že to není ono.
https://www.vidaxl.cz/e/8718475814467/vidaxl-vysousec-srsti-pro-psy-se-3-nastavci-cerny-2-400-w

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neřeším, oschne, opadá, vyluxuju.

14.10.2020 20:33
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Byl mně doporučen tento, doufám, že to není ono.
https://www.vidaxl.cz/e/8718475814467/vidaxl-vysousec-srsti-pro-psy-se-3-nastavci-cerny-2-400-w

Ne, mám profi lidský - nějaká švýcarská značka

14.10.2020 20:39
eli22

XXX.XXX.58.40

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Byl mně doporučen tento, doufám, že to není ono.
https://www.vidaxl.cz/e/8718475814467/vidaxl-vysousec-srsti-pro-psy-se-3-nastavci-cerny-2-400-w

Myslím, že je to ta moje hrůza. Je to čína z Alli.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

eli22 napsal(a):
Myslím, že je to ta moje hrůza. Je to čína z Alli.

Cože? Jako fakt z Číny? No, tak to radši koupím ten Phillips.

14.10.2020 21:16
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Mám sice hladkosrsté psy, ale když přijdeme zvenku, tak psy nechám na chodbě uschnout a "opadat" bláto. Hodím tam pelech a přes něj deku, kterou pak venku vyklepu. Ještě předtím tlapy a břicha utřu ručníkem. Záda takovým "savým" hadrem.

Ale do vany je neberu (teda fenu někdy jo, jak je menší, tak je někdy špinavá fakt celá a prostě občas to chce, ale určitě ne denně, ani obden a už vůbec ne po každém venčení), protože mi to pak přijde ještě horší. Jak se namočí, tak to rozťapkají všude, i když se snažím vysušit do sucha, tak se mi to prostě nějak nedaří . A hlavně i když ty tlapy ve sprše beru fakt ťip ťop, tak nechápu jakto, ale stejně nejsou čisté. Takže mi přijde praktičtější nechat uschnout a opadat.

Pláštěnka asi fajn na břicho, záda, u chlupáčů ta s nohavicemi asi i na ty "praporky" na nohách, ale vyloženě tlapy to stejně neřeší.

U nás teda procházka v dešti moc nehrozí, když prší, tak psi dělají, že neexistují a celý den o nich nevíte, i na venčení je musím "hnát". Ale stejně to bahno teď je všude, i když neprší. No jdu si projet ty pláštěnky, co jste sem dávali, protože pro fenu bych něco chtěla, kvůli těm zádům, když pak zrovna budeme třeba na tréninku v dešti nebo tak. A psovi vlastně teoreticky taky, když pak čekají v autě. Mám jen teplejší vesty, jenže to mi zase na tréninky přijde moc takové "robustní", takže to dávám jen pak do auta.

Jinak teda teď ještě čtu, že nemáte možnost psa nikde zavřít, tak v tom případě bych asi zkusila nějakou tu ohrádku, na tu chvíli, nebo jinou barikádu. No a trénovat odložení na místě, tím by se to vyřešilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2020 22:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

eli22 napsal(a):
https://www.aliexpress.com/item/4000785888071.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.28fd5c86Yobcca&algo_pvid=68afd61d-c77e-4290-a77f-d36d311814b2&algo_expid=68afd61d-c77e-4290-a77f-d36d311814b2-2&btsid=0bb0623116027026448234785e4f88&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Díky moc za varování, tak to neberu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.10.2020 00:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky moc za varování, tak to neberu.

Známá má tenhle a prý super https://www.caskrmeni.cz/eshop/psi/feny-a-vysousece/psi-fen-2200w-59l-s/

15.10.2020 00:34
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Známá má tenhle a prý super https://www.caskrmeni.cz/eshop/psi/feny-a-vysousece/psi-fen-2200w-59l-s/

za ty prachy aby nebyl

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.10.2020 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

To nedám, ani náhodou, max 3 tisíce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.10.2020 13:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když přijde z venku mokrá - špinavá chodí málokdy, je to dáma, bláto obejde, nohy se pak v trávě vymáchají - dostane deku před kamna a povel zůstaň. Jednak aby všechno nenamočila a taky aby nenastydla. U země v chalupě docela zima.
Špinavá chodí jen ze silnice a to pak jde nejdřív do vany - nohy, břicho.

15.10.2020 15:56
Zoia

XXX.XXX.211.224

Já mám dva flaty, ti vodu a bahno přitahujou ve velkým a na místě pod povelem půl dne taky nevydrží. Dělám to tak, že po procházce je otřu ručníkem, co to jde, a pošlu je na místo, kde mají cca hodinu setrvat (když se mezitím nenápadně zdekujou někam jinam, kde mi nevadí, třeba do zádveří, tak to neřeším). Do tý hodiny většinou oschnou natolik, že to z nich opadá, tak zametu a už mají zas povolený volný pobyt po domě. Pelechy jsou prací a koberce jsme při rekonstrukci vyházeli, takže udržet nějaký relativní pořádek není zas takový problém.
Máme zahradu a část roku máme otevřeno, ale když je jako dneska a je tam hnusně, tak se mění na "bytový psy", prostě je tam pouštím jen řízeně, žádný courání dovnitř a ven.

15.10.2020 16:01
Zoia

XXX.XXX.211.224

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.10.2020 17:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Flat má úžasnou srst, kamarádky Dara byla vždy jako dobytek, vyčunila každou louži, že jí koukaly jen oči z bláta. A světe div se, to zvíže šlo po hodině domu suché a čisté, což se nedalo říct o naší nebožce erdele, která měla půl lesa v kožichu .

16.10.2020 00:11
Zoia

XXX.XXX.211.224

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Flat má úžasnou srst, kamarádky Dara byla vždy jako dobytek, vyčunila každou louži, že jí koukaly jen oči z bláta. A světe div se, to zvíže šlo po hodině domu suché a čisté, což se nedalo říct o naší nebožce erdele, která měla půl lesa v kožichu .

To je samozřejmě pravda, že se to dá takhle realizovat i díky flatí srsti, ale Terapeutka má na ikoně zlatýho retrívra, jestli se nemýlím, kde je to myslím dost podobný. S erdelem tomu věřím, protože známá ho měla a stěžovala si přesně na to samý.

Přidejte reakci

Přidat smajlík