agrone1
napsal(a):
tady je fotečka našich medvídků Gas (6let) a Sasa (8 měsíců)
a ještě jedna
agrone1
napsal(a):
Tarim a Trixi
agrone1
napsal(a):
to mi neříkejte že tu nikdo nechová Středoasiata !!!!!!!!
Ahoj! Asiatí kamarády zdraví Sára
agrone1
napsal(a):
moc pěknej pesan , jak je starej ?? je to taky stejný zlatíčko jako ti naši medvídci ??
jmenuje se Tarim Borojo a je z Malacek. Teď v květnu ji bude 8 let. Je trošku komplikovaná, ale super hlídač.
agrone1
napsal(a):
Ahoj to bylo nejspíše na mě já mám na fenku zatím ( velký knírač pes) uvidíme jestli nám z něj vyroste
Díky za odpověď.Přidávám ještě jedno foto naší hlídací čertice (6 měsíců)
agrone1
napsal(a):
není zač a dík za fotečky je to moc hezounká feňule
Ahoj, náš nově přistěhovaný soused si nedávno přivezl štěňátko - prý SAO - bez PP. Matku viděli ta se nezapře, ale otec nejspíš křízený nebo úplně jiné plemeno. Nejsem odborník ale moc se mi nezdá.
Posuďte sami a když tak mě vyveďte z omylu.
evelin
napsal(a):
Ahoj, náš nově přistěhovaný soused si nedávno přivezl štěňátko - prý SAO - bez PP. Matku viděli ta se nezapře, ale otec nejspíš křízený nebo úplně jiné plemeno. Nejsem odborník ale moc se mi nezdá.
Posuďte sami a když tak mě vyveďte z omylu.
další (půl roku)
jirinajanickova
napsal(a):
Podle té prostřední fotky bych tipla tátu malinu
no můj nážor je že na té druhé fotečce vypadá jako mix s belgičákem nebo něším podobným ale ta poslední fotečka no tam má hlavinku jako "kavkazák " ale je to jen můj názor a mílit se můžu a nejspíš i mílim ale zvířátko je to zajímaví
agrone1
napsal(a):
no můj nážor je že na té druhé fotečce vypadá jako mix s belgičákem nebo něším podobným ale ta poslední fotečka no tam má hlavinku jako "kavkazák " ale je to jen můj názor a mílit se můžu a nejspíš i mílim ale zvířátko je to zajímaví