Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.5.2008 18:15

Zdravím, dlouhou dobu jsem přemýšlela o pořízení staforda. Pročetla jsem spoustu článků, knih, na internetu jsem pečená vařená abych zjistila maximum informací. Všude se píše, že je staford tvrdohlavý a nesmí se v jeho výchově nic zanedbat.Což naprosto chápu.Chci si pořídit fenku protože jsou prý ovladatelnější a jelikoš jsem začátečník, je pro mě i vhodnější.Budu s ní chodit na cvičák a plně se ji věnovat. Je tu někdo kdo by mi dokázal poradit na co si u stafordů dávat zvlaště pozor.Na co klást větší důraz než u jiných plemen?A ještě jedna taková otazečka, barva s jakou se štěňátko narodí se už nezmění nebo se odstín může změnit?Přikládám foto.Předem moc děkuji za rady...

15.5.2008 18:25

flarsi napsal(a):
Zdravím, dlouhou dobu jsem přemýšlela o pořízení staforda. Pročetla jsem spoustu článků, knih, na internetu jsem pečená vařená abych zjistila maximum informací. Všude se píše, že je staford tvrdohlavý a nesmí se v jeho výchově nic zanedbat.Což naprosto chápu.Chci si pořídit fenku protože jsou prý ovladatelnější a jelikoš jsem začátečník, je pro mě i vhodnější.Budu s ní chodit na cvičák a plně se ji věnovat. Je tu někdo kdo by mi dokázal poradit na co si u stafordů dávat zvlaště pozor.Na co klást větší důraz než u jiných plemen?A ještě jedna taková otazečka, barva s jakou se štěňátko narodí se už nezmění nebo se odstín může změnit?Přikládám foto.Předem moc děkuji za rady...

já bych řekla, že ta barva zůstane taková, jaká je ted.. a k tý výchově a výcviku. já si myslím, že je to u nich stejné jako u ostatních plemen. když je dobře socializovaný, tak nemá problémy ani s jinýmy psy

16.5.2008 08:25

agata napsal(a):
já bych řekla, že ta barva zůstane taková, jaká je ted.. a k tý výchově a výcviku. já si myslím, že je to u nich stejné jako u ostatních plemen. když je dobře socializovaný, tak nemá problémy ani s jinýmy psy