Zdravím, dělala jsem celkem dvě objednávky.. Jednu loni - vše ok a druhou před 14cti dny, to jsem objednávala hned v pondělí dopoledne a obratem mi přišel potvrzovací mail s instrukcemi, že až bude zboží připraveno pošlou mi informace na jaký účet částku uhradit. Zboží které jsem brala bylo všechno skladem, nicméně číslo účtu mi poslali až v pátek - mezitím jsem ještě mailem urgovala, neb jsem doufala že to všechno stihnu vyřídit během týdne objednávka docela spěchala a přecijen i na ten převod jsou tak dva dny zapotřebí. Od obchodu bych čekala aktivnější jednání, nebo alespoň lepší komunikaci.
Být Vámi, neváhám a volám na číslo uvedené na webu ať zjistíte, kde to vlastně vázne. Hodně štěstí!
Z Canis-bull občas objednávám. Se zbožím jsem byla vždy velmi spokojená (hlavně obojky a postroje na míru jsou velmi kvalitně provedené, extra pevné a vydrží i při intenzivním používání roky), ale je pravda, že komunikace občas trochu vázne. Paní to nemá jako hlavní činnost a ne vždy se stíhá e-shopu věnovat tak, jak by bylo potřeba. Nejjistější je jí zavolat.