Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.8.2006 07:49

Dobrý den,
v knížce jsem narazila na tento termín a zaujalo mě to, protože já jsem takový ten trpělivý páníček, který by všechno vysvětloval,ale efekt to asi patřičný nepřinese. Nechci ji trestat fyzicky (přiznám se, že na to ani nemám:-()ani na ni řvát. Houknout fuj nebo nesmíš, to zvládnu, ale určitě je to málo. Pak ještě vím o překulení na záda, že jí tím vysvětlím, kdo je u nás pánem. Listla jsem několika knížkama, ale nějaké lidské vysvětlení těchto potřebných gest jsem nenašla. Mějte se mnou prosím trpělivost, jsem začátečník a ocením jakýkoli tip či radu.JRT
Moc díky Eva

22.8.2006 07:58

eva schejbalova napsal(a):
Dobrý den,
v knížce jsem narazila na tento termín a zaujalo mě to, protože já jsem takový ten trpělivý páníček, který by všechno vysvětloval,ale efekt to asi patřičný nepřinese. Nechci ji trestat fyzicky (přiznám se, že na to ani nemám:-()ani na ni řvát. Houknout fuj nebo nesmíš, to zvládnu, ale určitě je to málo. Pak ještě vím o překulení na záda, že jí tím vysvětlím, kdo je u nás pánem. Listla jsem několika knížkama, ale nějaké lidské vysvětlení těchto potřebných gest jsem nenašla. Mějte se mnou prosím trpělivost, jsem začátečník a ocením jakýkoli tip či radu.JRT
Moc díky Eva

Doporučila bych knihu řeč psů. Zde je malý výtah z knihy:

http://canis-ethology.4tlapky.com/recpsu.htm

22.8.2006 09:41

Dobrý den,
Moc díky Eva

Dobrá kniha ta "řeč psů" ale jděte ještě na cvičák, kde dělají socializaci psů - kde si mají psi možnost pohrát a jedná se o smíšenou skupinu - různé velikosti i štěnda. Tam sledujte, kdy a jak který pes reaguje. Povalit na záda se nemůže jen tak.

Vyhledejte ještě někoho, kdo se věnuje etologii psů a jejich nápravě přirozenou cestou. Nemohu je zde jmenovat - jsou považováni za černé ovce některými kynology, ale toto ovládají. Stačí se pobrouzdat na internetu.