Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.32.46
Mohl by mi někdo napsat co znamená :
Třída: 7.5
Body typ: 0.00
Body exteriér: 7.50
Body výkon: 7.83
KVP: 171
KVH: 161
OH: 188
Ohol: 19.5
Plemenná kniha: HPK
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.213.149
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
to je z pelemené knihy
body u zkoušek (čím víc bodů tím líp, tuším amximum je 10, tohle je dobré hodnocení)
kohoutková výška pásková
hůlková
obvod hrudníku
obvod holeně
a zařazen v hlavní plemené knize
třebas odpoví ještě někdo fundovanější já jsem v podstatě laik :-))
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.235.6
Tak jak psáno výše.
Jen k tomu hodnocení je to průměrné hodnocení, exteriérově nic moc, výkonnostně horší průměr
Záleží na inspektorovvi, který koně hodnotí, ale tyhle známky jsou spíše z té nižší stránky
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.104.133
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak jak psáno výše.
Jen k tomu hodnocení je to průměrné hodnocení, exteriérově nic moc, výkonnostně horší průměr
Záleží na inspektorovvi, který koně hodnotí, ale tyhle známky jsou spíše z té nižší stránky
Nevím, proč by toto hodnocení mělo být průměrné a nižší, když je klisna zapsána v Hlavní plemenné knize! Do HPK se každá klisna nedostane! Jsou klisny, které jsou hodnoceny níž a pokud nedosahují určité hranice hodnocení, tak se ani nedostane do HPK, ale jen do Pomocné plemenné knihy. Myslím si, že každá klisna, která se dostane do HPK je nadprůměrná.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.37.252
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Nevím, proč by toto hodnocení mělo být průměrné a nižší, když je klisna zapsána v Hlavní plemenné knize! Do HPK se každá klisna nedostane! Jsou klisny, které jsou hodnoceny níž a pokud nedosahují určité hranice hodnocení, tak se ani nedostane do HPK, ale jen do Pomocné plemenné knihy. Myslím si, že každá klisna, která se dostane do HPK je nadprůměrná.
No právě, že na zařazení do HPK je na dolní hranici.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.34.99
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):