Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.2.2015 16:47
lunin

XXX.XXX.3.8

Zdravím, chtěla bych se optat, jak jste učili své koně překroky ze země?Kobyla je mladá a začla nedávno jezdit, ale teď v tomto počasí bych chtěla dělat více práce ze země a hlavně něco nového. Chtěla jsem kouknout na nějaké videa, ale bohužel mám jen internet na dobíjení, tak mi nejdou spustit Byla bych ráda za přesný postup a popř. I fotky. Prosím Vás nejsem začátečník co má prvního koně, tak bych byla ráda pouze za odpovědi přímo k témutu. Každý se učil nějak nové věci.Děkuji

2.2.2015 00:05
vet.

XXX.XXX.181.169

Osobně bych vám jako začátečníkovi doporučila obrátit se na konkrétní osobu - trenéra nebo někoho kdo má zkušenosti s výukou mladých koní, aby vám s nácvikem pomohl. Ušetříte si tím spoustu času a trápení, které vás čeká když se to budete učit z popisu na internetu...

2.2.2015 06:50
polárka.15

XXX.XXX.41.2

Já bych rozhodně mladého začínajícího koně, který pořádně neví co s nohama a rovnováhou neučila překroky! Začala bych dovnitř plec, dovnitř záď, to je daleko jednodušší i pro koně, i pro Vás - pokud víte, jak se dělají. Já uznávám pravidlo, co sama neumím a sama nerozumím, sama nedělám. Protože nepochopím tu věc, že chci po koni něco, čemu sama nerozumím, jak ho to dokážu správně naučit.

2.2.2015 10:01
stacey

XXX.XXX.194.90

Tady je pěkné video podle kterého jsem to učila koně já.
Chce to ze začátku odměňovat i přenesení váhy a pak krůček po krůčku.
http://www.equitv.cz/video/Partnership-se-Zuzkou-Prokopovou-Stranove-chody.html.

2.2.2015 13:56
cheyenne

XXX.XXX.84.69

Překroky jsou vlastně dovnitř záď na diagonále. Ze země je jednodušší začít dovnitř plec, nejdřív na kruhu. V kroku na kruhu přistavíte dovnitř a při zvednutí vnitřní zadní nohy ťuknete tušírkou, aby kůň dal nohu víc pod tělo. Ze začátku stačí jen trošku a jen dva, tři kroky, jen pro pochopení a nechat jít koně dost pomalu. Hodně chválit, po pochopení na kruhu přejít ke stěně, do prostoru rovně.