Bojím se nasednout na koně

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.4.2015 17:35
Lola1

XXX.XXX.1.239

Taky se vám stalo, že jste spadli z koně a báli jste se nasednout? Já totiž nemohla nasednout hned byla jsem celá nějaká rozbitá.A teď po měsíci se bojim na koně nasednout.Možná taky kvůli tomu, že co jezdim na koních jsou tak trošku magoři.Jedna nepřiježděná druhá se zase bojí psů a útočí na trenérku.Jsem začátečník, jezdim 3 roky, ale poslední asi 2 roky mě nikdo netrénoval takže toho moc neumim.No a domlivila jsem se s kamarádkou, že mě vezme na lonž na hodnou kobču, ale já mam v hlavě blok a hrozně se bojim.Taky se vám to stalo? A co vám pomohlo?

12.4.2015 18:45
jazzinka

XXX.XXX.35.182

Ano, stalo. Asi měsíc jsem se pak snažila normálně jezdit, ale sedala jsem na koně se strachem, až jsem začala mít střevní obtíže před ježděním a přestala jsem asi na půl roku jezdit úplně. Pak jsem se ke koním zas vrátila (jinam) a od té doby už se mi tenhle blok nevrátil, i když jsem pak taky jezdila pár magorů. Možná bych místo lonže začala procházkou v kroku s vodičem, nebo bych si koně vzala nasedlaného na procházku až bude hezky a bude to k svezení lákat, třeba dostanete v průběhu chuť si zas sednout do sedla.

12.4.2015 19:09
Lola1

XXX.XXX.1.239

Já byla ve výběhu se za nima podívat, ale neměla jsem chuť jezdit ani nic s ní dělat.No mě by si nikdo takhle na procházku asi nevzal tak musim na lonž.No uvidíme jsem domluvená na čtvrtek tak si snad na toho koně sednu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.4.2015 21:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelámala by som to cez koleno, že teraz musím, lebo...Pokojne si dajte od jazdenia pauzu. A možno na začiatok by bolo fajn sadnúť, aspoň na pár hodín, na niečo spoľahlivé. Kým znovu nedostanete istotu a neuvoľníte sa.

Gitule vrtule

13.4.2015 08:15
Gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Lola1 napsal(a):