Dobrý den,
nejspíš si budeme kupovat koně, ale bohužel ve stáji kam bych si chtěla koníka dát není stájník, tudíž není možnost zařídit ranní krmení. Já jsem studentka, škola mi začíná od 7:20 a do stáje to mám 3 km. To znamená, že ráno to nestíhám. Myslíte, že by koníkovi hodně vadilo, kdyby dostával krmení pouze večer? Krmila bych jenom granulemi Energys relax a to jen v zimním období, aby mi nehubl, na léto krmit nemusíme máme velké pastviny s bohatou trávou a jak ty koně znám, tak v tomhle období tloustnou i ze vzduchu Předem děkuji za odpověď
Jaja007

XXX.XXX.41.2
Zdravím,
zkusím se zeptat jinak - proč do takovéhoto ustájení chcete koníka dát?
Kdo čistí pravidelně pastviny? Kdo kontroluje občas a spravuje hrazení ohradníků, aby koně nemohli utéct?
Kdo koním dává denně vodu, v zimě denně seno? Sůl na lízání?
Kdo se postará o rychlou pomoc Vašeho koně ve Vaší nepřítomnosti v případě úrazu či akutní potřebě veterináře?
To je jediný, který by se přikrmoval?
Jen doufám, že argument nebude "levné ustájení"