Koně Vlčeves (Equuscentrum)

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.10.2015 23:06
Nibbleof

XXX.XXX.28.160

Dobrý den,
Znáte někdo Koně Vlčeves (Equuscentrum)
Nabídli mi koně,.. jsou hodně z daleka ale kůň se mi opravdu líbí.
Chtěla bych vědět jestli stáj někdo neznáte.

http://www.konevlceves.cz/.

10.10.2015 11:13
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Nibbleof napsal(a):
Dobrý den,
Znáte někdo Koně Vlčeves (Equuscentrum)
Nabídli mi koně,.. jsou hodně z daleka ale kůň se mi opravdu líbí.
Chtěla bych vědět jestli stáj někdo neznáte.

http://www.konevlceves.cz/.

Sněženka a Amos vypadají krásně.Zkuste na netu najít recenze, určo se nějaké najdou, jinak si myslím, že by nebylo na škodu se tam dojet bez ohlášení podívat, aby bylo vidět co a jak.Pak si člověk také udělá sám obrázek.Než kupovat naslepo jen podle toho, zda se mi koník líbí apod.Já když jsem kupovala kobylu, tak jsem si jí celou ošahala, nasedlala sama, projela se a bylo.Mám holku doma.

10.10.2015 11:42
hellen

XXX.XXX.252.11

Je to klasická prodejní stáj. Skupují všechno možné, a pak to obratem prodávají, z vlastního chovu je jen velmi malá část. Dala bych si pozor na vady, koně řádně překontrolovat. O historii koně a jeho povaze vám toho taky moc neřeknou. Pokud nekupujete koně nad 100 tis. nebudou se vám ani příliš aktivně věnovat.
Určitě se zde dá najít slušný kůň ke koupi, ale ne bez odborníka a veterináře.

10.10.2015 23:49
lenacia

XXX.XXX.205.245

Nibbleof napsal(a):
Dobrý den,
Znáte někdo Koně Vlčeves (Equuscentrum)
Nabídli mi koně,.. jsou hodně z daleka ale kůň se mi opravdu líbí.
Chtěla bych vědět jestli stáj někdo neznáte.

http://www.konevlceves.cz/.

Ve Vlčevesi jsem byla dvakrát, kromě koní, které dovážejí většinou z Holandska tam majuí orpavdu koně skvělých původů, po Pilotovy i dalších, mají velkou škálu chovných klisen a hlavně velmi kvalitní hřebce, mezi nimi například Reverend II, skvělý drezúrní hřebec Hessenského teplokrevníka, který je mám ten pocit, že strýc, nebo prastrýc Totilase, dál tam působil i Elmero B a už několikátým rokem jim pam působí hřebec Phill, taky sem tam vyskytoval Armando B.
Měli jsme od něj koupenou klisnu Rondu po Rock'n'Roll, skvělá kobča, snaživá, rozhodně zdravá.
Ale ceny jejich koní jsou často zkrátka někde jinde...

equ

21.7.2016 13:32
equ

XXX.XXX.106.7

Ve Vlčevsi jsem se byla podívat a byla jsem ráda, že ji nemám až tak daleko a neujela jsem zbytečně příliš mnoho km. Jela jsem se totiž kouknout na koně na základě neaktuálních fotek, což jsem zjistila až na místě, že ten kůň v současnosti vypadá o dost hůř, neakceptovatelně hůř vzhledem k ceně.

Také mám z druhé ruky nepříliš pozitivní informace od člověka, co tam koně koupil. Nejen co se týká zdravotního stavu koně jako takového, ale i péče o koně této stáji. Vzhledem k tomu, že tyto negativní informace odpovídají tomu, co jsem v té stáji zaznamenala při své návštěvě, tak můj názor je, že se nejedná o důvěryhodnou stáj.

Stepijana

17.2.2020 06:03
Stepijana

XXX.XXX.56.226

Stáj je bídná, koně zanedbaní. Mám se stájí dlouhodobou zkušenost. Pokud chcete mít koně zdravého, a v psychické pohodě, zkuste to jinde.

17.2.2020 07:57
sisi58

XXX.XXX.191.1

Stepijana napsal(a):
Stáj je bídná, koně zanedbaní. Mám se stájí dlouhodobou zkušenost. Pokud chcete mít koně zdravého, a v psychické pohodě, zkuste to jinde.

Za 4 roky už je to nejspíš vyřešené.

17.2.2020 08:04
sisi58

XXX.XXX.191.1

Zdá se, že Centrum koně postupně rozprodává. Viz inzeráty na FB.

nikolka.uwu

18.12.2020 08:53
nikolka.uwu

XXX.XXX.178.11

V této stáji aktuálně jezdím a musím říct že jsem spoko. Majitelka milá hodná, holky který tam jezdí jsou spokojený. Jednu kobču co jezdím je sice dost hubená to nevím proč, ale můžu doporučit, koně určitě často neprodávají.

18.12.2020 09:00
Dotaz

XXX.XXX.18.140

nikolka.uwu napsal(a):
V této stáji aktuálně jezdím a musím říct že jsem spoko. Majitelka milá hodná, holky který tam jezdí jsou spokojený. Jednu kobču co jezdím je sice dost hubená to nevím proč, ale můžu doporučit, koně určitě často neprodávají.

Takže je to super, klidně se vozíte na koni v nedobrém výživovém stavu, majitel je taky skvělý, protože mu to vůbec nevadí. Jaká to idyla...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.12.2020 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Takže je to super, klidně se vozíte na koni v nedobrém výživovém stavu, majitel je taky skvělý, protože mu to vůbec nevadí. Jaká to idyla...

Rozdíl mezi člověkem, který má rád koně, a člověkem, který má rád ježdění.

18.12.2020 09:26
sisi58

XXX.XXX.191.1

Nakoukla jsem na stránky. Mají všechny koně poněkud vykasané. Spíše do Akhal-Teke než do Kladrubáků.

Neregistrovaný uživatel

18.12.2020 14:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.123

sisi58 napsal(a):
Nakoukla jsem na stránky. Mají všechny koně poněkud vykasané. Spíše do Akhal-Teke než do Kladrubáků.

Dnesni achalovr vyjma dostihovejch linii uz taky moc vykasani nejsou

Tina999

23.12.2020 15:39
Tina999

XXX.XXX.168.152

Sice je to starý dotaz, ale pokud někdo chcete kupovat koně od nich, nedoporučuju. Ve stáji jsem strávila dlouhé roky a je to prasárna, majitel je podpáteřní ..... a prodá vám naprosto cokoliv, jen aby měl prachy. Koně posílá na jatka a mají naprosto strašný přístup.

nikolka.uwu

2.5.2021 01:42
nikolka.uwu

XXX.XXX.178.11

Dotaz napsal(a):
Takže je to super, klidně se vozíte na koni v nedobrém výživovém stavu, majitel je taky skvělý, protože mu to vůbec nevadí. Jaká to idyla...

Koně krmí dobře a jestli nevěříte, váš problém :D Ainuru jsem dlouho nejela, ale už docela dost přibrala. Nevím jaké námitky k té stáji máte. Dobře mozna by tam mohli mít třeba venkovní jízdárnu, nebo kolotoč, ale to je asi vše. Ano ve stáji je docela bordel, ale to ke koním patří :D tréninky jsou velmi kvalitní a skvěle připravují na zzvj. Koně jsou krásní a hodní, námitky nejsou třeba.

2.5.2021 06:22
sisi58

XXX.XXX.191.1

nikolka.uwu napsal(a):
Koně krmí dobře a jestli nevěříte, váš problém :D Ainuru jsem dlouho nejela, ale už docela dost přibrala. Nevím jaké námitky k té stáji máte. Dobře mozna by tam mohli mít třeba venkovní jízdárnu, nebo kolotoč, ale to je asi vše. Ano ve stáji je docela bordel, ale to ke koním patří :D tréninky jsou velmi kvalitní a skvěle připravují na zzvj. Koně jsou krásní a hodní, námitky nejsou třeba.

Bordel ke koním NEPATŘÍ.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2021 07:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

nikolka.uwu napsal(a):
Koně krmí dobře a jestli nevěříte, váš problém :D Ainuru jsem dlouho nejela, ale už docela dost přibrala. Nevím jaké námitky k té stáji máte. Dobře mozna by tam mohli mít třeba venkovní jízdárnu, nebo kolotoč, ale to je asi vše. Ano ve stáji je docela bordel, ale to ke koním patří :D tréninky jsou velmi kvalitní a skvěle připravují na zzvj. Koně jsou krásní a hodní, námitky nejsou třeba.

Co si mám představit pod pojmem "bordel ve stáji?"

radsiseneptej

4.5.2021 23:04
radsiseneptej

XXX.XXX.178.11

sisi58 napsal(a):
Bordel ke koním NEPATŘÍ.

Wtf? Já nemyslím že tam jsou všude rozhazeny čištění atd.. ale nevypadá to tam jako v pps :)

radsiseneptej

4.5.2021 23:09
radsiseneptej

XXX.XXX.178.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co si mám představit pod pojmem "bordel ve stáji?"

Jen to, že to nejsou moderní stáje jako pps :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2021 07:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co je pps?

Saga1

5.5.2021 10:32
Saga1

XXX.XXX.167.183

Prague premium stables:

https://www.ppstables.cz/

Jedno z nejluxusnějších ustájení v Práglu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2021 10:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

děkuji

5.5.2021 13:42
lenacia

XXX.XXX.173.31

Pravda, solárium, ani anglický stojany nemáme... Ale koště tu je

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2021 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

lenacia napsal(a):
Pravda, solárium, ani anglický stojany nemáme... Ale koště tu je

Ještě by to chtělo hrábě

5.5.2021 13:51
lenacia

XXX.XXX.173.31

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě by to chtělo hrábě

Ty máme taky, zamkovku sem taky hrabkala... I metla

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2021 21:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

radsiseneptej napsal(a):
Jen to, že to nejsou moderní stáje jako pps :D

No a? To přece nesouvisí s "bordelem". Já si už představovala, jak ve stáji zakopávám o vidle, všude je roztroušená sláma, seno a bobky, po zemi se povaluje čištění a cajky a mezi tím pobíhají myši a slepice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2021 23:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bohužel jsem majiteli stáje prodala svojí Zlatku za 4 tisíce a on jí v ještě horším stavu prodal dál za 17 tisic. O kobylu jsem se zajímala a byli mi podávány falešné informace.

Rozhodně nedoporučiji. Pošlu majitelce Zlatky a třeba se podělí. Ono taky tam jela původně na jiného koně

6.5.2021 02:00
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bohužel jsem majiteli stáje prodala svojí Zlatku za 4 tisíce a on jí v ještě horším stavu prodal dál za 17 tisic. O kobylu jsem se zajímala a byli mi podávány falešné informace.

Rozhodně nedoporučiji. Pošlu majitelce Zlatky a třeba se podělí. Ono taky tam jela původně na jiného koně

Vím, že se tu řešil s ustajovateli nějaký průjem nebo neprůjem, když se prodávala.
V jakém stavu od toho dalšího majitele pak tedy odcházela? Dřív jsem to asi pochopila špatně, myslela jsem, že se tam dala dohromady a pak tam chodila v nějakém provozu pod dětmi.
Nebo se tedy v té stáji nezlepšila, případně se její stav ještě zhoršil, a proto ji pán poslal (dráž) o dům dál?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.5.2021 03:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Vím, že se tu řešil s ustajovateli nějaký průjem nebo neprůjem, když se prodávala.
V jakém stavu od toho dalšího majitele pak tedy odcházela? Dřív jsem to asi pochopila špatně, myslela jsem, že se tam dala dohromady a pak tam chodila v nějakém provozu pod dětmi.
Nebo se tedy v té stáji nezlepšila, případně se její stav ještě zhoršil, a proto ji pán poslal (dráž) o dům dál?

Pochopila jste dobře tak jak mi to bylo řečeno pustila jsem informace dál údajně dostávala krmení s probiotiky což mi současná majitelka vyvrátil popravdě jí krmili granulema na výkrm telat. dostala jsem fotku pod dětma a někde ve výběhu. Vždy když jsem tam volala mi bylo řečeno jak je vše zalité sluncem. Dodnes jsem neviděla ani slíbenou vet správu ohledně průjmu. Mimochodem ten měla i při dalším prodeji tedy 3 měsíce prujmovala.

Když jsem se dozvěděla co se s ní tam dělo a jak odcházela k současné majitelce jsem se na sebe zlobila že se neodvezla na Jatka protože to by bylo milosrdnější než 3 měsíce živoření. Ona by tam chcípla. Kdyby nebyl covid 19 poslal by jí ten haajzl na do Polska přitom sám na Polsko nadával. Kupní smlouva není měl jí dovést ale nedal mi jí.

Věřila jsem mu a té co mi ho dohodila. Příště prostě starý kůn odejde v mém vlastnictví

6.5.2021 03:28
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Já tedy netuším, jaké jsou výkupní ceny v Polsku, ale předpokládám, že 17 000,- by mu nedali, k tomu ta doprava atd., takto to pro něj bylo asi ziskovější? Nebo jsem mimo?

Granule pro telata neumím posoudit, zda jsou vhodné i pro koně, ale zajímalo by mě to. Nemám vůbec představu, kam se v případě krav a jejich efektivního výkrmu ubírá moderní krmivářství a jeho produkty.

Jak je na tom Zlatka zdravotně teď? Máte nějaké zprávy třeba ohledně té dušnosti? Předpokládám, že průjmy se podařilo zvládnout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.5.2021 03:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Já tedy netuším, jaké jsou výkupní ceny v Polsku, ale předpokládám, že 17 000,- by mu nedali, k tomu ta doprava atd., takto to pro něj bylo asi ziskovější? Nebo jsem mimo?

Granule pro telata neumím posoudit, zda jsou vhodné i pro koně, ale zajímalo by mě to. Nemám vůbec představu, kam se v případě krav a jejich efektivního výkrmu ubírá moderní krmivářství a jeho produkty.

Jak je na tom Zlatka zdravotně teď? Máte nějaké zprávy třeba ohledně té dušnosti? Předpokládám, že průjmy se podařilo zvládnout.

Měla štěstí v neštěstí. Paní se tam jela podívat na jiného koně ten ale neodpovídal popisu tak nabídl Zlatku potřeboval peníze.
S majitelkou jsem ve velice úzkém kontaktu. Dostala jsem tam právě ty zpětné vazby. Navíc ve Vlčevsi na mě odmítli dát kontakt, když majitelka prosila a měli ho. Paní jsem oslovila sama. Kobylka má super domov. Po lonsku špatně snáší změny krmiva nebo hodně kvalitní krmiva co vím po těch průjmech trpívá z jara na možná kolikové obtíže. Dušnost je dobře zvládnutá menežmentem a lokalitou. Tam kde je má velkou šanci na mnoho let důchodcového života.

Mě si chlapík zablokoval protože když jsem volala tak číslo neexistuje pak jsem ho sehnala. Když si vzpomněl kdo jsem tak začal joo ta se má dobře je na Šumavě když jsem uhodila na stav v jakém jí prodal najednou neměl čas.

Známou co mi ho dohodila proklínám.

6.5.2021 03:50
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Takže příčina těch průjmů tedy není známa? Než jste ji prodala, tak je neměla?

Jinak majitelem byl on, mohl si s ní dělat, cokoli si zamanul, takže tam asi nemá význam vyčítat, jak se zachoval, nebo že prodal a v jakém stavu. Po prodeji si člověk může akorát tak sám rvát vlasy, ale to je tak vše, co může. Nový majitel se nikomu zodpovídat nemusí. Prodejem se člověk prostě vzdává povinností i práv k tomu zvířeti.

6.5.2021 07:27
šimlík

XXX.XXX.215.18

Pokud se kůň prodal bez smlouvy, tak přeci nelze přepsat majitele, nebo je to jinak?
No a když starší kobylka tak průjmovala, asi byla nekvalitně odčervená nebo ne?

6.5.2021 09:55
kallisto

XXX.XXX.217.242

šimlík napsal(a):
Pokud se kůň prodal bez smlouvy, tak přeci nelze přepsat majitele, nebo je to jinak?
No a když starší kobylka tak průjmovala, asi byla nekvalitně odčervená nebo ne?

Proč by to nešlo. S průkazem a hlášenkou změny se smlouva neposílá.

6.5.2021 09:56
evcusik

XXX.XXX.145.236

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Měla štěstí v neštěstí. Paní se tam jela podívat na jiného koně ten ale neodpovídal popisu tak nabídl Zlatku potřeboval peníze.
S majitelkou jsem ve velice úzkém kontaktu. Dostala jsem tam právě ty zpětné vazby. Navíc ve Vlčevsi na mě odmítli dát kontakt, když majitelka prosila a měli ho. Paní jsem oslovila sama. Kobylka má super domov. Po lonsku špatně snáší změny krmiva nebo hodně kvalitní krmiva co vím po těch průjmech trpívá z jara na možná kolikové obtíže. Dušnost je dobře zvládnutá menežmentem a lokalitou. Tam kde je má velkou šanci na mnoho let důchodcového života.

Mě si chlapík zablokoval protože když jsem volala tak číslo neexistuje pak jsem ho sehnala. Když si vzpomněl kdo jsem tak začal joo ta se má dobře je na Šumavě když jsem uhodila na stav v jakém jí prodal najednou neměl čas.

Známou co mi ho dohodila proklínám.

Co se třeba proklínat sám, že jste se starší nemocné kobyly zbavila? Nebo aspoň si ověřila kam se jí zbavujete....jo, a už se těším na emo výlev za 3...2...1..

6.5.2021 11:29
jesie

XXX.XXX.224.171

Saga1 napsal(a):
Prague premium stables:

https://www.ppstables.cz/

Jedno z nejluxusnějších ustájení v Práglu.

Prosím,kolik je cena ustájení?

Saga1

6.5.2021 12:42
Saga1

XXX.XXX.167.183

Aktuální cenu za rok 2021 neznám, předpokládám, že šla nahoru, jako všechno ostatní. Kamarádka tam měla ustájeného valacha před 3mi lety a to platila 14 000,-. Nyní už nemá ani toho koně, takže jak to tam funguje teď, netuším...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.5.2021 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

evcusik napsal(a):
Co se třeba proklínat sám, že jste se starší nemocné kobyly zbavila? Nebo aspoň si ověřila kam se jí zbavujete....jo, a už se těším na emo výlev za 3...2...1..

Ano to máte pravdu. Ale dala jsem jí šanci ve výsledku se má kvěle je v milující rodině. Já už neměla šanci. Ta kobyla potřebovala jít do domácího kde si vše ohlídá. Taky je to znát kobyla je bez problémů. Já koně doma bohužel mít nemohu a to pro ní byla cesta do pekel bohužel. Kdybych zůstala tehdy kde jsem byla vše by bylo asi jinak.

Ten chlap mi byl dohozen neznala jsem jméno a nic věřila jsem jen člověku kterého znám a to byla chyba. Bylo mi tvrzeno jak má obrovské pastviny.

Ted už je hlavní jen to že kobyla se má dobře.

6.5.2021 16:47
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano to máte pravdu. Ale dala jsem jí šanci ve výsledku se má kvěle je v milující rodině. Já už neměla šanci. Ta kobyla potřebovala jít do domácího kde si vše ohlídá. Taky je to znát kobyla je bez problémů. Já koně doma bohužel mít nemohu a to pro ní byla cesta do pekel bohužel. Kdybych zůstala tehdy kde jsem byla vše by bylo asi jinak.

Ten chlap mi byl dohozen neznala jsem jméno a nic věřila jsem jen člověku kterého znám a to byla chyba. Bylo mi tvrzeno jak má obrovské pastviny.

Ted už je hlavní jen to že kobyla se má dobře.

Má se skvěle a je to zásluha jen nové majitelky. Vy jste k tomu nijak nepřispěla. Stejně tak k tomu nepřispěl ten majitel po vás.
Lidi dělají chyby, můžou se splést, blbě odhadnout situaci a špatně prodat, ale já bych si tedy cizí zásluhy za současný stav nepřivlastňovala.

Coudas

6.5.2021 17:01
Coudas

XXX.XXX.87.254

🙈 tak hlavne ze jsi spravkyni uchvatne stranky tyrani a handlaci. A kdyz se nekdo ozve, at si zametes pred vlastnim prahem, to je hned vichr, co?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.5.2021 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Má se skvěle a je to zásluha jen nové majitelky. Vy jste k tomu nijak nepřispěla. Stejně tak k tomu nepřispěl ten majitel po vás.
Lidi dělají chyby, můžou se splést, blbě odhadnout situaci a špatně prodat, ale já bych si tedy cizí zásluhy za současný stav nepřivlastňovala.

Já si za to ale zásluhy nepřipisuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.5.2021 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Coudas napsal(a):
🙈 tak hlavne ze jsi spravkyni uchvatne stranky tyrani a handlaci. A kdyz se nekdo ozve, at si zametes pred vlastnim prahem, to je hned vichr, co?

Vám jsem to napsala jasně před pár dny. Bylo to na rychlo nevěděla jsem jméno nic ze dne na den. Bylo mi vylíčeno do jakých super podmínek jde. Bylo to přes známou proto jsem jí věřila. Majiteli jsem volala několikrát a bylo mi lháno. Jak už tu padlo prodejem závazky skončili. Při předání jsem předala průkaz ověřenou a podepsanou hlášenku kvůli blokaci přepisu. Ani si jí nepřepsal proto jsem kobylu pak odhlašovala sama. Kdybych jí neodhlásila nová majitelka by kobylu ani na sebe nezapsala.

Pouze jsem tu napsala s Vlčevsí zkušenost. A co jsem slyšela od nové majitelky hrůza a děs.

6.5.2021 22:23
Dotaz

XXX.XXX.235.225

No, píšete, že díky šanci od vás se má teď nakonec vlastně skvěle. To je právě to, s čím nesouhlasím.
Touto logikou by pak bylo na místě poděkovat tomu majiteli koní z Vlčevsi, že ji tak dobře prodal a zajistil jí pečující a skvělou rodinu, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 00:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
No, píšete, že díky šanci od vás se má teď nakonec vlastně skvěle. To je právě to, s čím nesouhlasím.
Touto logikou by pak bylo na místě poděkovat tomu majiteli koní z Vlčevsi, že ji tak dobře prodal a zajistil jí pečující a skvělou rodinu, ne?

To ano a je to myšleno tak že jsem jí dala šanci na život. Že jsem uvěřila a byla naivní je věc jiná. Pán se jevil seriózně mluvil při předání rozumně nenapadlo mě že kobylu nechá průjmovat 3měsíce a bude mi lhát

Rozhodně si za to neplácám po rameni a připisuji si zásluhy.

7.5.2021 01:08
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To ano a je to myšleno tak že jsem jí dala šanci na život. Že jsem uvěřila a byla naivní je věc jiná. Pán se jevil seriózně mluvil při předání rozumně nenapadlo mě že kobylu nechá průjmovat 3měsíce a bude mi lhát

Rozhodně si za to neplácám po rameni a připisuji si zásluhy.

Tak tohle může říct kdokoliv, kdo pošle starého koně dál, že mu dal šanci a neukončil jeho život. Taky víme, jak takoví koně často končí.

Pokud jste pána viděla jen jednou v životě (a to při tom domluveném předání na pár minut), tak se nedivím, že jste neměla absolutně tušení, kam kobyla jde. Pak se nelze divit, že jste byla nepříjemně překvapená.

Tak aspoň že Zlatka našla dobrého majitele, co se stará a postará. Přeju jí to, zaslouží si hezké stáří.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 02:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Tak tohle může říct kdokoliv, kdo pošle starého koně dál, že mu dal šanci a neukončil jeho život. Taky víme, jak takoví koně často končí.

Pokud jste pána viděla jen jednou v životě (a to při tom domluveném předání na pár minut), tak se nedivím, že jste neměla absolutně tušení, kam kobyla jde. Pak se nelze divit, že jste byla nepříjemně překvapená.

Tak aspoň že Zlatka našla dobrého majitele, co se stará a postará. Přeju jí to, zaslouží si hezké stáří.

Ano bohužel jsem neměla šanci zjistit dřív kam jde. Známá mě znala asi věděla proč to šlo tak rychle. Taky se s ní nebavím za to jak mě podvedla.

Přeji Zlatušce jen to nejlepší a ještě dlouhý a pohodový život bez obtíží. Zaslouží si to už jen za to jak se s ní život nemazlil

7.5.2021 06:15
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Bylo to na rychlo nevěděla jsem jméno nic ze dne na den.
Kupní smlouva není měl jí dovést ale nedal mi jí.
Ano bohužel jsem neměla šanci zjistit dřív kam jde.

Za takových podmínek bych neprodala zvíře, na kterém mi záleží. Ještě navíc staré, nemocné! To není naivita. To je buďto hloupost, nebo sobectví. Nebo obojí.

Coudas

7.5.2021 06:34
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vám jsem to napsala jasně před pár dny. Bylo to na rychlo nevěděla jsem jméno nic ze dne na den. Bylo mi vylíčeno do jakých super podmínek jde. Bylo to přes známou proto jsem jí věřila. Majiteli jsem volala několikrát a bylo mi lháno. Jak už tu padlo prodejem závazky skončili. Při předání jsem předala průkaz ověřenou a podepsanou hlášenku kvůli blokaci přepisu. Ani si jí nepřepsal proto jsem kobylu pak odhlašovala sama. Kdybych jí neodhlásila nová majitelka by kobylu ani na sebe nezapsala.

Pouze jsem tu napsala s Vlčevsí zkušenost. A co jsem slyšela od nové majitelky hrůza a děs.

Jde o princip, ktery absolutne nejsi ochotna prijmout. Do druhych rejes a sama jsi uplne stejna a neumis nic jinyho nez svou neschopnost obhanovat kopanim na intrrnetu a podavanim trestnich oznameni. Nic jsi mi nevysvetlila. Meles uz nekolik let stale totez dokola. Buuu hlavne bez ted kvokat na ifaunu, ale sama s tim zacnes. Patris akorat k tem, co se koni zbavuji, kdyz dobre neslouzi. Milujes maximalne sebe a odnasi to chudaci zvirata. Howk.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 11:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdo s mozkem v hlavě prodá zvíře, na kterém mu záleží, do podmínek, které si sám na vlastní oči neprověřil???

Coudas

7.5.2021 11:24
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdo s mozkem v hlavě prodá zvíře, na kterém mu záleží, do podmínek, které si sám na vlastní oči neprověřil???

Atlantida.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 12:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdo s mozkem v hlavě prodá zvíře, na kterém mu záleží, do podmínek, které si sám na vlastní oči neprověřil???

No... my vlastně máme koně jen od samých takových lidí

Nikdy nikdá u nás nikdo nebyl. A když jsem nabízela poslat fotky, jak se koník má, tak nezájem

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 12:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No... my vlastně máme koně jen od samých takových lidí

Nikdy nikdá u nás nikdo nebyl. A když jsem nabízela poslat fotky, jak se koník má, tak nezájem

Tak to jsou ale lidi, kterým na zvířeti evidentně nezáleží. Atlantida se tu ale prezentuje opačně, přesto jednala vlastně stejně.

Coudas

7.5.2021 14:10
Coudas

XXX.XXX.87.254

Takovych lidi je bohuzel hodne.

7.5.2021 14:26
Dotaz

XXX.XXX.68.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to jsou ale lidi, kterým na zvířeti evidentně nezáleží. Atlantida se tu ale prezentuje opačně, přesto jednala vlastně stejně.

Tak ona prezentace a skutečnost se u ní bohužel dost rozchází. Nevím, jestli tomu sama věří, že poskytuje těm zvířatům dobrou a dostatečnou péči. Každý má ta měřítka asi nastavena jinak. Navíc ona se stylizuje výhradně do role oběti, stále obviňuje jiné za problémy svých zvířat a svoje. Doufala jsem, že třeba sebekriticky uzná, že i ona má svůj díl viny, ale zatím za vše mohou jen ostatní a ona je chudák. S tímhle dětským typem myšlení asi nelze čekat dospělé chování typu sebereflexe a sebekritiky, a tudíž žádný další progres.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 14:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz: souhlasím. Navíc mi přijde více než úsměvné, že považuje za povinnost nového majitele jí sdělovat jakékoliv informace o koni, ke kterému už nemá žádný (natož právní) vztah.

Coudas

7.5.2021 14:49
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dotaz: souhlasím. Navíc mi přijde více než úsměvné, že považuje za povinnost nového majitele jí sdělovat jakékoliv informace o koni, ke kterému už nemá žádný (natož právní) vztah.

Tak takto "postaveno" to ma vice lidi. Pisi si to i do kupni smlouvy, je pak na cloveku jestli chce pomoct koni, nebo to za to nestoji. Take jsem nedavno jednu takovouto smlouvu podepsala. Otazka je, jak by to uspelo u pravnika.

Dotaz: napsala jste to zcela presne. Dalsi smutna vec je pak to, ze sama broji proti lidem, kteri se chovaji stejne, ale nesmi se nic rict proti ni.

7.5.2021 14:54
Dotaz

XXX.XXX.68.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dotaz: souhlasím. Navíc mi přijde více než úsměvné, že považuje za povinnost nového majitele jí sdělovat jakékoliv informace o koni, ke kterému už nemá žádný (natož právní) vztah.

Ano, ten zájem mi přijde zvláštní, neboť kobču tak před týdnem nazvala v komentářích na FB megerou. To se přiznám, že mi docela spadla brada a docela mě taková slova na adresu kobyly zamrzela.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 15:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Coudas napsal(a):
Tak takto "postaveno" to ma vice lidi. Pisi si to i do kupni smlouvy, je pak na cloveku jestli chce pomoct koni, nebo to za to nestoji. Take jsem nedavno jednu takovouto smlouvu podepsala. Otazka je, jak by to uspelo u pravnika.

Dotaz: napsala jste to zcela presne. Dalsi smutna vec je pak to, ze sama broji proti lidem, kteri se chovaji stejne, ale nesmi se nic rict proti ni.

Neuspělo. Kupní smlouvou přechází na kupujícího práva k nabyté věci a tato "omezení" nemají žádnou právní váhu. Max. se dá ujednat, dle podmínek v příslušných paragrafech, předkupní právo.

Coudas

7.5.2021 15:24
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neuspělo. Kupní smlouvou přechází na kupujícího práva k nabyté věci a tato "omezení" nemají žádnou právní váhu. Max. se dá ujednat, dle podmínek v příslušných paragrafech, předkupní právo.

Maji na tomto zaklade, neposkytnuti informaci, pravo odebrat bez nahrady kone. A take pokud bude ve spatnem stavu, coz ... no... myslim, ze horsi stav by byl uz jen ulehnuti kone. Nicmene jak jsem psala, nektery podepisou, protoze chteji pomoct koni. No a nektery pak milacka, kteremu na internetu horem dolem slibovali doziti u sebe, ze ostatni nikdy, prodaji bez smlouvy jakekoliv.

7.5.2021 15:50
Dotaz

XXX.XXX.11.225

Coudas napsal(a):
Maji na tomto zaklade, neposkytnuti informaci, pravo odebrat bez nahrady kone. A take pokud bude ve spatnem stavu, coz ... no... myslim, ze horsi stav by byl uz jen ulehnuti kone. Nicmene jak jsem psala, nektery podepisou, protoze chteji pomoct koni. No a nektery pak milacka, kteremu na internetu horem dolem slibovali doziti u sebe, ze ostatni nikdy, prodaji bez smlouvy jakekoliv.

Takže jim ho dáte do kupy a až bude celkem ok, ale ještě třeba trochu hubenější, tak je to pro ně možnost ho od vás získat zpět a třeba prodat?

Coudas

7.5.2021 16:06
Coudas

XXX.XXX.87.254

Dotaz napsal(a):
Takže jim ho dáte do kupy a až bude celkem ok, ale ještě třeba trochu hubenější, tak je to pro ně možnost ho od vás získat zpět a třeba prodat?

Trochu hubenejsi uz byt nemuze. Spis jsou jen nektery fraze ve smlouve nestastne formulovany. Treba ze predkupni pravo se sjednava kvuli zajisteni, aby kupujici predmet smlouvy nezcizil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 16:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Maji na tomto zaklade, neposkytnuti informaci, pravo odebrat bez nahrady kone.
To by mě celkem zajímalo, co by na tohle řekl advokát. Protože evidentně je to nevyvážený požadavek. Pokud by tam stálo, že by měli nárok koně odkoupit za původní kupní cenu, tak by to třeba nějakým způsobem šlo šikovně naformulovat, aby to fungovalo, ale takto, aby jim zůstalo i plnění i předmět, to by podle mého nemělo vůbec šanci na uskutečnění. A zavání to skutečně nějakým pokusem o napálení, ne-li podvod. Snad se nepřihrnou za půl roku s tím, že mají málo informací, a koně chtějí zadáčo zpátky.

7.5.2021 16:18
Dotaz

XXX.XXX.11.225

Coudas napsal(a):
Trochu hubenejsi uz byt nemuze. Spis jsou jen nektery fraze ve smlouve nestastne formulovany. Treba ze predkupni pravo se sjednava kvuli zajisteni, aby kupujici predmet smlouvy nezcizil.

Spíš jsem to myslela tak, že i přesto, že se u vás zlepší, tak pro nově příchozího posuzovatele může být ve výsledku stále ještě hubený a může to vyhodnotit jako důvod k odebrání. Pokud tedy nemáte nafocený stav, jak přišel. Vás to bude stát peníze, námahu a může se to obrátit i proti vám, kdy dáte koně cizímu do pořádku a on si pro něj vesele přijede . Doufám tedy, že to není v praxi možné.

Coudas

7.5.2021 16:23
Coudas

XXX.XXX.87.254

Spíše jde opravdu jen o nešťastně formulovanou smlouvu. V praxi by dokazování bylo asi velmi vtipné, nafoceno mám, ale v dlouhé zimní srsti by se to velmi špatně posuzovalo, protože je to zřetelné až na omak. Ale opravdu nemám v plánu nic podnikat. Spíše jsem chtěla jen naznačit, že lidí s přehnanými požadavky ve smlouvě je asi více. S dáváním koní dokupy "zadarmo cizím" jsem už dávno přestala 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.5.2021 17:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

No ale o tom píšu, do smlouvy si můžou napsat spousty nesmyslů, ale vymahatelnost nula.

7.5.2021 18:55
koně

XXX.XXX.174.63

Na mě tyhle smluvní výlevy dělají spíš dojem jakéhosi placeba.Pro dávající či prodávající
Jsou si dobře vědomi,že chudák ,kterého oni zhuntovali, nebo prostě zestárl a nepoužitelného se zbavují, se opravdu nemusí mít dobře.Spíše špatně a nejhůře.
Nicméně se ho zbavit chtějí.
Tak si vytvoří ouředně vyhlížející lejstro ,na něj vyfiknou paragrafy , odstavce a fráze ,dle svého uvážení a nápadu .Která ovšem oficiálně nic neznamenají.
Kdo si koně vzít chce,tento canc podepíše ,a víc neřeší
Pak si tito zamnou ruce ,spokojeně se poplácají po ramínkách,jak oni toho svého lovíska milovaného mazaně zajistili.Pracně mu zařídili ,aby měl zbytek života už jen zalitý sluncem.A hurá ,mohou kupovat další ,
Neboť oni mají svědomí čisté a pokud se lovísek bude mít špatně,oni na tom přeci už žádnou vinu nenesou

7.5.2021 19:29
lenacia

XXX.XXX.214.60

koně napsal(a):
Na mě tyhle smluvní výlevy dělají spíš dojem jakéhosi placeba.Pro dávající či prodávající
Jsou si dobře vědomi,že chudák ,kterého oni zhuntovali, nebo prostě zestárl a nepoužitelného se zbavují, se opravdu nemusí mít dobře.Spíše špatně a nejhůře.
Nicméně se ho zbavit chtějí.
Tak si vytvoří ouředně vyhlížející lejstro ,na něj vyfiknou paragrafy , odstavce a fráze ,dle svého uvážení a nápadu .Která ovšem oficiálně nic neznamenají.
Kdo si koně vzít chce,tento canc podepíše ,a víc neřeší
Pak si tito zamnou ruce ,spokojeně se poplácají po ramínkách,jak oni toho svého lovíska milovaného mazaně zajistili.Pracně mu zařídili ,aby měl zbytek života už jen zalitý sluncem.A hurá ,mohou kupovat další ,
Neboť oni mají svědomí čisté a pokud se lovísek bude mít špatně,oni na tom přeci už žádnou vinu nenesou

Mě v tomhle vždycky zajímaly smlouvy o darování či levnějším prodeji s požadavkem, že kůň zůstane v původním ustájení u nich... Protože ve chvíli, kdy jsem zapsaným majitelem, jak na mě mohou soudně dosáhnout?

7.5.2021 19:46
koně

XXX.XXX.174.63

lenacia napsal(a):
Mě v tomhle vždycky zajímaly smlouvy o darování či levnějším prodeji s požadavkem, že kůň zůstane v původním ustájení u nich... Protože ve chvíli, kdy jsem zapsaným majitelem, jak na mě mohou soudně dosáhnout?

Nijak
Svůj majetek si budete menežovat,jak je vám libo a nijaké přípisy na tom nic nezmění.
Ale mohou na vás dělat obličeje a nebo negativně a anonymně probrat na sítích ,třeba

radsiseneptej

10.5.2021 15:55
radsiseneptej

XXX.XXX.178.11

Takove to tam fakt neni ;))

India

22.6.2022 14:47
India

XXX.XXX.220.17

Přesně tak to tam vypadá:(

India

22.6.2022 15:08
India

XXX.XXX.220.17

Přesně tak to tam vypadá:( koně ve sračkách, po chodbách mezi boxy hřebeny, sedla, deky, seno, sláma, bobky.. kobylky na pastvinách nemají v létě vodu, v zimě mají led.. přístřešek tam není, jen oholené zbytky stromů.. a nic s tím nikdo nezmůže.. úřady nad tím zavírají oči, protože je to pan Mareš s dcerou..dokonce jsem slyšel (ale jen slysel), že je tam někde v močálu naházeno spousta koní.

Přidejte reakci

Přidat smajlík