Váš názor na sed jezdce

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.5.2016 18:51
Mája Pája

XXX.XXX.168.52

Dobrý den, zajímal by mě váš názor na sed jezdce v klusu.

4.5.2016 18:55
mgtka

XXX.XXX.92.43

Jsem prd odborník, ale přijde mi, že jezdec vysedá "na sílu". Vysedat se má docela nepatrně, tady holčina málem vyvrací pánev dopředu. Kdyby se cokoliv v této fázi semlelo, letí jak hadrový panák a nevím jak by zvládla drobnější klus.
Je třeba trochu více pobídnout ať je ten klus klusem.

4.5.2016 19:41
polárka.15

XXX.XXX.208.141

Mohu se zeptat z jakého důvodu takový dotaz?

Jinak co se týká koně - chce to jít v tempu, aby se učící člověk mohl více soustředit na sebe a svoji rovnováhu a ne tlačit ze všech sil koně vpřed.

Jinak co se týká jezdce - přehnaně vysedá, postavit ruce, narovnat záda - lopatky zpět, nakopnout třmeny trošku dopředu (jezdec bude mít lepší stabilitu a lépe dá váhu tam, kam ji má dát ).

4.5.2016 19:49
Mája Pája

XXX.XXX.168.52

Děkuju za odpověď. Kamarádka mi říkala ať jí vyfotim a řeknu jí chyby, ale já nejezdim tak jsem nevěděla co jí říct. A tak mě napadlo že to dám sem, a počkám jaké budou vaše názora

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 20:03

Neříkejte mi, že ve stáji, která má takovéhle zázemí, nemají nějakého cvičitele? Takovéhle řešení (focení člověkem, který neumí poradit, konzultace na iFauně) je úplně k ničemu. Ten jezdec potřebuje být pod stálým dohledem, alespoň 1x týdně, po dobu několika měsíců, aby se alespoň trochu vyjezdil, než bude schopen jezdit sám. A to ještě s otazníkem a ne dlouhodobě bez alespoň občasného korekčního tréninku.
Jste hodná, že se snažíte pomoci, ale zkuste kámošku postrčit, ať požádá rodiče o pár stovek a zaplatí si trenéra

4.5.2016 20:15
polárka.15

XXX.XXX.208.141

A navíc k tomu, co zde napsala hhippie, momentka a fotka vypadá úplně jinak, nelze to objektivně posoudit, komentujeme jen nějakou fotku, ne skutečnost.

6.5.2016 14:26
EquisvetCz

XXX.XXX.41.14