Jízdárna Radonice - vaše zkušenost

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.7.2016 11:18

Ahoj, chtěla bych se zeptat na vaši zkušenost ohledně výuky jízdy na jízdárně Radonice. Jsem pokročilejší začátečník a hledám stáj, kde by mě naučili slušně jezdit pokud možno bez velkého stresu. Teď jsem se byla podívat v Radonicích - internetové stránky mají pěkné, ale realita vypadala trošku jinak. Podle všeho mají provozní koně jen malinkou zablácenou ohrádku, která funguje jako výběh. Už to mě zarazilo. Jezdil jste tam někdo? Jak se vám to líbilo? Moc děkuji.

18.7.2016 11:03
fríský

XXX.XXX.64.144

Sice tu stáj znám, ale nikdy jsem tam nejezdila. Spíše mohu doporučit jinou, ale ta se nachází na Praze 6. Odkaz http://www.jezdecky-klub.cz/. Koníci tam mají velký výběh. Ceny budou asi srovnatelné jako v Radonicích, možná trochu levnější a velmi příjemný trenér na ježdění i ten areál znám osobně a je velmi pěkný, takže velmi doporučuji.

18.7.2016 11:47

Díky za doporučení, ano, tento jezdecký klub jsem viděla doporučovaný už několikrát, ale pro mě už je to moc daleko :( 60 km. Do Radonic to mám 30, rovnou z práce ještě méně. Je to šílené, ale ta Praha a okolí jsou hrozně velké.

18.7.2016 16:54
kapička

XXX.XXX.77.39

Jaké má JK Horsemane ceny? Přemýšlím o změně stáje, sice jednu vybranou mám, ale 60 km od domu... Na P-6 to mám sice přes celou Prahu, takže časově stejně, ale o polovinu míň km. Radonice jsem měla ve výběru taky, ale moc se mi nelíbí výcviková videa na YouTube a jestli koníci nemají pořádné výběhy...

18.7.2016 22:13

Mohla bys prosím napsat, jak se jmenuje ta další stáj, kterou máš vybranou?