Ahoj všem
chci si splnit sen vlastnit svého koně Irského coba... nejsem ani odborník ani chovatel ani koňák... jezdím pravidelně na rekreační vyjížďky a trénuji na place s trenérkou na jejich plnokrevnících a je čas si najít mazlíka na celý život... ne pro sport ale pro relax a ustájení s v rodinné stáji s dalšími 2 koňmi...
Nevíte prosím někdo o pěkném, zdravém a poctivém Cobovi velikosti cca 150 a víc (barvu až tak neřeším spíše mne musí chytnout za srdce až jej poznám). Je mi jedno zda hřebec, valach nebo kobyla či klisna... na hříbě si asi netroufnu jelikož bych jej musel vše naučit a jelikož jsem já sám ve výcviku (pokročilý jezdec) nemám leté zkušenosti na to si troufnout jej naučit vše do života...
Žádám tedy každého o radu nebo typ popř i vlastní zkušenosti právě s výběrem a nebo hledáním toho vašeho mazlíka...
PS: "Bohužel mi přijde že s konima je ten trh snad ještě horší jak s auty prostě podvody a pře prodeje, ovlivnění prášky atd... "
Předem všem moc díky
email bestr@centrum.cz
tel 721927527.
Nevidela by som to až tak čierno s tými podvodmi. Samozrejme sa to deje, ale určite nie každý druhý kôň bude nasedovaný keď ho pôjdete pozrieť :)
Írske coby sa mi páčia už dlho, no zatiaľ si vystačím s jedným koňom ale môj ďalší raz bude určite tento. Na inzerátoch často narazíte na krížencov, alebo kone ktoré nazvú cobom ale nemajú s týmto plemenom nič spoločné. Asi na to by som si dávala najväčší pozor. Ak vám kúpa nesúri tak treba pozrieť chovateľov, najlepšie aj osobne navštíviť. V ČR viem o jednej farme (osobnú skúsenosť nemám) http://www.tinker.cz/
Ale môžete sa tam popýtať, ak by nemali zrovna vhodného koňa pre Vás na predaj možno by boli ochotní aspoň poradiť, prípadne pomôcť s dovozom zo zahraničia.