Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.9.2016 12:24

Dobrý den, ráda bych se tady spíše odlehčenou formou podělila o to, že najít dobrou jezdeckou školu pro dospělého v blízkosti Prahy není vůbec taková sranda, jak by se zdálo, a to i když jste ochotni pěkně zatřást měšcem a sypat zlaťáky.

Když jsem s hledáním začínala, byla jsem začátečník, který za sebou nějakou jezdeckou minulost měl, ale jelikož se spíše jednalo o archeologický nález než nedávné zkušenosti, potřebovala jsem začít pěkně v klidu a od začátku, proto jsem v komunikaci s jezdeckými školami svou úroveň spíš podceňovala, což se ukázalo jako bezpečný krok.

Teď, po doslova desítkách tisíc korun (permanentky stojí 4000-5000 Kč, ne-li více) už jsem poměrně příjemná místa k ježdění našla, ale pořád nemůžu říct, že bych získávala přesně to, co jsem hledala. Hlavně z důvodu této mírné frustrace bych se tedy ráda podělila o svoje dojmy a o problémy, s kterými jsem se během svého hledání setkávala.

Vůbec to nemíním jako nějaký útok, protože si uvědomuji, že nakrmit, ustájit a udržet v přiježděnosti školní koně a zajistit kvalitní výuku čím dál zmlsanějším klientům, není p*del, a tak nechávám vše anonymní. Na druhou stranu ono ani vydělat si na aktivnější ježdění několikrát týdně není sranda, a tak zde přidávám pohled ze své strany.

Křik
Ustup sakra! Já vám říkám, že tu jízdárnu uklidím, tak si tam dop*dele můžu dělat co chci! Heej ku*va drž tu nohu!