Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.1.2017 21:31
Dotaz

XXX.XXX.110.146

Ahoj,
poradili byste mi nějakou dobrou a srozumitelnou knížku o práci ze země? Klidně i jiný pramen (video).
Ráda bych nějaký systematický postup, aby bylo čeho se držet. Jsem samouk, koník není moc vnímavý a člověk už zkouší cokoliv. Jde mi o rozhýbání koně do stran, obrat okolo předku udělá, zacouvá, ustupuje jen na jednu stranu, na druhou to nejde a já nevím, jak mu to vysvětlit. Jsem v tomhle neznalá, zkouším, co jsem kde načetla, ale chtěla bych spíš nějaký systém. Koník není můj, mám ho pár dní v týdnu. Ve stáji je znalá holčina, která to s ním zkusila (naučila ho ustupovat, na tu horší stranu jí to taky dělalo potíže), ale nechci ji pořád otravovat, ráda bych si nějak poradila sama.
Koni dělá problém pochopit, pak je ochotný a snaží se. Jde mi o hraní v kruhovce, nemám nějaké extra ambice. Kůň je tak na úrovni Z.

Děkuji.

12.1.2017 21:48
tony-jcb

XXX.XXX.110.166

Máš člověka který umí co potřebuješ a hledáš video nebo knihu ? Tady je něco hodně špatně

12.1.2017 21:59
Dotaz

XXX.XXX.110.146

tony-jcb napsal(a):
Máš člověka který umí co potřebuješ a hledáš video nebo knihu ? Tady je něco hodně špatně

Ach jo. Chci prostě knížku, abych si něco přečetla a zorientovala se. Znáte tedy nějakou?

12.1.2017 22:02
tony-jcb

XXX.XXX.110.166

Žádnou kterou by čet ten kůn neznam jinak bořánek by mohl být co hledáš.

12.1.2017 22:05
Dotaz

XXX.XXX.110.146

A pan Bořánek má nějaký pramen mimo kurzů?

12.1.2017 22:13
tony-jcb

XXX.XXX.110.166

Jo prodává knížky i videa projed internet jestli se dá něco stahnout jenom si prosím uvědom že koně nejsou mašiny a jdeš číst návod.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2017 22:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.37

Olda Novák. Z knih koukala jste na knihu práce ze země? Mě trošku příjde že se nikdo nezajímal o oboustranost a žel ho učil jen na jednu stranu.