Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.3.2017 14:51
DoubleBouble

XXX.XXX.25.254

S koněm chodíme do terénu všechno v pohodě nejsem jezdec úplný začátečník co se vedení koně týče ovšem když mám jít na jízdárnu jsem ve stresu a kobyla pak taky, jsem ve stresu z toho že mě někdo bude sledovat (nemyslím trenéra) myslím ostatní lidi ve stáji.. stále se učím co se přiježďování týče a už za dob střední jezdecké školy jsem byla dost nesvá když na naše hodiny jezdectví chodili "čumilové" co s tím mám dělat? jak se na ně s prominutím vy*rat ? Neřešit jejich kecy a podobně? mám to dost v hlavě a trápí mě to :-/ díky.

6.3.2017 15:17
katkaa1

XXX.XXX.43.146

No jedna z možností je naozaj to neriešiť a ísť si po svojom, alebo jazdiť keď tam nikto nie je. Vykázať z jazdiarne ostatných jazdcov a "čumilov" asi možné nebude..
Prípadne ešte je možnosť prijazďovať aj na nejakej lúke mimo v teréne, no ohraničená jazdiareň s kvalitným povrchom je predsa len pohodlnejšia.
Ja by som sa zamerala na zapracovaní na svojej psychike, predsa aj inokedy v živote sa dostaneš do situácie kedy budeš musieť vystupovať pred ľuďmi a obhajovať si to čo robíš. A vždy sa nájde niekto kto bude rýpať a komu sa to páčiť nebude, treba sa naučiť s tým žiť.

6.3.2017 15:44
lenacia

XXX.XXX.205.245

DoubleBouble napsal(a):
S koněm chodíme do terénu všechno v pohodě nejsem jezdec úplný začátečník co se vedení koně týče ovšem když mám jít na jízdárnu jsem ve stresu a kobyla pak taky, jsem ve stresu z toho že mě někdo bude sledovat (nemyslím trenéra) myslím ostatní lidi ve stáji.. stále se učím co se přiježďování týče a už za dob střední jezdecké školy jsem byla dost nesvá když na naše hodiny jezdectví chodili "čumilové" co s tím mám dělat? jak se na ně s prominutím vy*rat ? Neřešit jejich kecy a podobně? mám to dost v hlavě a trápí mě to :-/ díky.

Mám s tím stejný problém, kobča je dost koukavá, nové barevné kavalety, židle u jízdárny, čumilové.