Přiblžné ceny vyšetření říje

Český teplokrevník
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.4.2018 19:59
lenacia

XXX.XXX.205.245

zdravím.
Tak mám kobču od pátka u hřebce. Očividně sem tupá na matematiku, nebo se moje koby 'zašprajcla' ale neříjí.
Chci hned zítra volat veternáři a domluvit si zda by nemohl nějak rychle dorazit, aby mi ji přišel vyšetřit jak je na tom a případně jí píchl něco na vyvolání říje.
Tak bych se ráda zeptala kolik jste kdo z vás platil nebo kolik si u vás jaký veterinář cca za tyhle dvě věci bere... Svého veta se samozřejmě zeptám na jeho cenu, ale chtěla bych to tak nějak vědět přibližně.

23.4.2018 17:00
dsj

XXX.XXX.207.141

Vloni jsem platila inseminačnímu technikovi 500 za sono druhý den říje + kolem 200 za píchnutí hormonu na podporu říje + cestovné, vešla jsem se do 1000Kč. Ale jak jsou letos ceny nevím, letos nezapouštím. Na vety pozor - někteří si sáhnou do kobyly jednou za uherský rok a moc nepomůžou, poptejte se jestli nemáte po okolí někoho, kdo dělá reprodukcí koní.

23.4.2018 17:04
lenacia

XXX.XXX.205.245

dsj napsal(a):
Vloni jsem platila inseminačnímu technikovi 500 za sono druhý den říje + kolem 200 za píchnutí hormonu na podporu říje + cestovné, vešla jsem se do 1000Kč. Ale jak jsou letos ceny nevím, letos nezapouštím. Na vety pozor - někteří si sáhnou do kobyly jednou za uherský rok a moc nepomůžou, poptejte se jestli nemáte po okolí někoho, kdo dělá reprodukcí koní.

náš vet právě dělá... ale čas na nás bude mít až čtvrtek/pátek (přesně y dny kdy sem chtěla aby ta vobluda už byla doma... :D) tak teď čekám jak se bude mít k hřebci dneska.

23.4.2018 17:11
dsj

XXX.XXX.207.141

lenacia napsal(a):
náš vet právě dělá... ale čas na nás bude mít až čtvrtek/pátek (přesně y dny kdy sem chtěla aby ta vobluda už byla doma... :D) tak teď čekám jak se bude mít k hřebci dneska.

Tak vám přeji hodně štěstí ať to vyjde

23.4.2018 17:13
lenacia

XXX.XXX.205.245

dsj napsal(a):