Dobrý den, jsem studentka střední školy a rodiče mi řekli, že když bych chtěla, koupí mi koně. Je jasné, že jsem z toho nadšená ale není to moc velká zodpovědnost? Mám kamarádku která by se o něj starala když bych nemohla ale netuším, na kolik procent je tohle reálné... jezdím od svých čtyř let a vystřídala jsem asi tři stáje. Nikde mi nevyhovoval přístup. Chtěla bych jezdit tak, aby to koně bavilo stejně jako mě. Zázemí pro koně spočívá v přístřešku s volným pohybem ven a dovnitř, loukou a spoustou lásky
pokud máte někdo zkušenost, budu moc ráda za každou radu ač negativní.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kůň je v první řadě starost, práce a odliv peněz. Vy musíte vědět nejlíp, jestli pro koně máte podmínky.. jen bych ještě chtěla dodat, že pokud koně, tak alespoň dva. Nikdy bych neměla koně samotného, i když takových pár znám a není to ono.

Pokud si koupite koně ze samoty do samoty, tak to neni takový šok. Samozřejmě lepší je mít dva alespoň, nebo ponyho.

Nenechejte rodiče, aby vám za těchto podmínek koně koupili. Bude u vás jen trpět, pokud bude sám. Pokud prvního koně, tak do stáje, kde bude ve stádě a kde budete mít oba dohled.
No tak já bych to tak kriticky neviděla... pokud se tomu opravdu věnuješ a k tomu dobře zvládáš školu a všecky povinnosti, proč ne. Koně si člověk musí jaksi zasloužit... ne jen finančně, ale i vztahem k němu; tím, že od něj neuteče, jakmile se něco semele v životě. Když to tak je, a jsou i ty finance a podpora doma... Jako rodič to vidím tak, že je moc fajn, když má mládě pořádné hobby.
Ale určitě ne k domu. Do dobré stáje, která ti pokryje čas plný zvratů, který tě při studiu čeká.
Kamarádka je fajn, ale uvědom si: ona může, ty ale musíš. A když nemůžeš, tak co...
Určitě takovou stáj najdeš, chce to hledat. Všechny na netu nejsou, ani zdaleka ne. Nebo mají stránky staré, vzniklé záchvatem nadšení; ale na oprašování prostě nejsou ani lidi, ani čas.