Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2018 12:08

Ahoj, zvažuji koupi koníka, a koukám po opravdu levném ustájeni kolem 2000 (jsem student a více si nemůžu dovolit), v okolí Ostravy s dostupností MHD. Preferuji rodinné stáje. Nevíte někdo o něčem? Předem děkuji za všechny návrhy.

20.9.2018 13:02

Pokud je pro Vás více než 2 tisíce měsíčně za ustájení moc, tak si koně nepořizujte. Je potřeba toho platit daleko víc, než jen ustájení, nedejbože když koni něco je.

20.9.2018 13:12
evcusik

XXX.XXX.233.248

Zkuste si napsat na papír požadavky na vaše ustájení (krmení seno x jádro, režim ustájení, velikost výběhů/pastvin, režim v zimě či blbém počasí, přítomnost jízdárny/kruhovky...) a pak zkuste hledat kolik takováto ustájení stojí. Samozřejmě čím víc se blížíte k velkému městu roste i cena.
A letos v mnohých ustájení se zdražovalo kvůli senu/slámě minimálně o tisícovku. Kůň sežere průměrný balík za 10 dní, v některých oblastecch stál i 1500-2000/balík. Asi si umíte spočítat, co ustajovatel vyžaduje pro majitelích koní na měsíc, A to tam nejsou jiné provozní náklady (voda, elekřina, vlastní práce, materiál na opravu,..). A totéž i vy, minimálně dáte litra za veterináře, kováře, krmení, vybavení...a to je zdravý kůň.

20.9.2018 13:57

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud je pro Vás více než 2 tisíce měsíčně za ustájení moc, tak si koně nepořizujte. Je potřeba toho platit daleko víc, než jen ustájení, nedejbože když koni něco je.

To samozřejmě vím, u koník už nějakých pár let jsem

20.9.2018 14:00

evcusik napsal(a):
Zkuste si napsat na papír požadavky na vaše ustájení (krmení seno x jádro, režim ustájení, velikost výběhů/pastvin, režim v zimě či blbém počasí, přítomnost jízdárny/kruhovky...) a pak zkuste hledat kolik takováto ustájení stojí. Samozřejmě čím víc se blížíte k velkému městu roste i cena.