Zdravím, jsem úplný laik a chystám si pořídit prvního koně. Dnes jsem se byla podívat na 13letého anglického plnokrevníka z jezdecké školy, dříve dělal hobby závody, kde měl nějaké zranění nohy. Majitelka o tom bohužel víc nevěděla, ale teď je prý zdravotně ok.
Povahově se mi hrozně líbil, je to kůň co by spíš učil mě 🙂 ale trochu mě zaráží, jaké má záda. Přišel mi totiž hrozně “strhaný”. Nebo na svůj věk vypadá? Bojím se, že si pořídím 13letého koně a za rok se mi doma rozpadne pod rukama...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247
Jako úplný laik bych koně sám nekupoval.Nemáte někoho známého třeba od koní? Jinak koně by bylo třeba vyfotit jinak.V tzv. zootechnickém postoji a pak ho vidět i v pohybu.Víc už moc neporadím,jsem taky laik.🙂
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jako úplný laik bych koně sám nekupoval.Nemáte někoho známého třeba od koní? Jinak koně by bylo třeba vyfotit jinak.V tzv. zootechnickém postoji a pak ho vidět i v pohybu.Víc už moc neporadím,jsem taky laik.🙂
Vím, mě to focení napadlo až při odchodu, kdy už byl v boxu...🙂
Viděla jsem ho v pohybu, zrovna měl hodinu jízdy. Vypadal krásně, ale právě jak ho odsedlali, úplně jsem se lekla, jestli nemá moc propadlé záda...
Stormy96L
napsal(a):
Mně se spíš zdá, že má povolený pupík a celkově je opadlý ze svalů, podle mě je i ve špatné výživové kondici, před zimou by mu takhle neměly lézt žebra, ne?
Prý tak na zimu vždy zhubne. Po jízdě dostal granule a seno. Já bych si ho taky víc vykrmila. Ostatní koně byly pevnější.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247
Jo souhlas se stormy.Podívejte do sousedních témat co jsou dnes schopni člověku prodat..Horší jak autobazar.
EvaM90
napsal(a):
Prý tak na zimu vždy zhubne. Po jízdě dostal granule a seno. Já bych si ho taky víc vykrmila. Ostatní koně byly pevnější.