Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.11.2018 15:09
Anon88

XXX.XXX.7.22

Dobry den

Pracujem ako stajnik, pracujem vela a asi tak po tyzdni som proste vybuchol v stajni s tym ze mam toho dost. Nevybuchol som na kone ale len tak vseobecne, krik a nervy v stajni. Na druhy den, som na vecerne krmenie prisiel mierne opity nie niak extra. S konmi som bol zhruba jednu hodinu v kontakte.

Jedna z koniarok my dala za vinu ze kone sa jancia, alebo teda chovaju divne kvoly mne, je to mozne. Alebo to na to nema vpliv.

Ako obranu som sa ohradil ze kvoly nervom by sa chovaly divne uz na druhy den, a co sa alkoholu tyka neviem, nemal som nikdy skusenosti. Ale pride my to skor ako zhoda okolnosti.

Dakujem za odpovede a nazori.

19.11.2018 15:20
akscha

XXX.XXX.101.243

Pokud bylo ve staji 2x za sebou dusno, kone to rozhodit mohlo. Ale to uz zpetne tezko kdo posoudi a my tady na diskuzi uz vubec ne. Pokud tam dal chcete pracovat, doporucuji se o nicem nedohadovat, jednoduse omluvit za ujeti nervu a dat si pozor, aby se to neopakovalo.

19.11.2018 15:24
Anon88

XXX.XXX.7.22

Dusno bolo raz, ked som bol mierne pripity tak dusno nebolo a bolo to vlastne ob den. Takze ne hned za sebou, ano pracovat tam chcem ale ospravedlnovat sa za nieco co nebolo zapricinene mnou moc nemusim ale dakujem za odpoved. Berem na zretel

19.11.2018 15:54
polárka.15

XXX.XXX.45.253

A otázka je jaká? Asi nějak nerozumím tomu, co po nás chcete.

19.11.2018 16:06
Anon88

XXX.XXX.7.22

V piatok som vybuchol, v nedelu pil. V pondelok cize dneska sa kon v boxe udajne tocil v kruhu a dalsi udajne preskocil vybeh. Dnes som mal volno, a davaju my to za vinu. Otazka je teda ci to mohlo bit zapricenne mnou.

19.11.2018 16:08
lenacia

XXX.XXX.211.203

Anon88 napsal(a):
Dobry den