Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.11.2018 21:18
Čiči

XXX.XXX.234.34

Ahoj
Jezdím zhruba 5 let anglii. Ze začátku mě učil strejda. Ale postupem času jsem byla spíš samouk. Sama se nepovažuji za žadného wow jezdce. Ale teď k samotné otázce. Western jsem vždycky chtěla zkusit, nicméně ještě k tomu nedošlo. Mám teď hříbátko ČT s Appaloosou a láká mě myšlenka s ním jednou jezdit western. Nemám žádné ambice jezdit závody a tak. Max huberta. Jezdila bych s ním vyloženě rekreačně na vyjížďky, jednou třeba i na vandry. Myslíte že je to reálné? Přejít z anglie na western? Vím že neni dobré abych jako westernový začátečník učila western mladého koně. Mám v plánu ho obsednout a na přiježdění ho dát někomu zkušenému. V mém okolí o moc lidech co jezdí western nevím, ale ráda se učím nové věci a za ty 3 až 4 roky bych se snažila westernový styl naučit. Ale tím jak v okolí moc rozšířený není tak nevím na jakou uroveň se dostanu. Budu ráda za vaše názory, typy a popř. zkušenosti s přechodem na western. No teda....to jsem se zas rozepsala...asi to je trochu zmatené..VŠEM MOC DĚKUJI ZA JAKOUKOLIV REAKCI..přikládám fotku hříbátka

19.11.2018 21:22
lenacia

XXX.XXX.168.82

Čiči napsal(a):
Ahoj