Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.1.2019 18:00
neznasme

XXX.XXX.143.33

Dobrý večer, je možné,že kůň méně kadí,když bere antibiotika? U nás ve stáji se to jednomu koni děje,pry je to při braní antibiotik normalni. Co si o tom myslite?

16.1.2019 18:11
verun

XXX.XXX.220.12

neznasme napsal(a):
Dobrý večer, je možné,že kůň méně kadí,když bere antibiotika? U nás ve stáji se to jednomu koni děje,pry je to při braní antibiotik normalni. Co si o tom myslite?

A o je bere do žlabu? Já myslela, že u koní jen injekčně, aby se nezničila mikroflora tlustého střeva, která je pro koně důležitá...

16.1.2019 18:28
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

verun napsal(a):
A o je bere do žlabu? Já myslela, že u koní jen injekčně, aby se nezničila mikroflora tlustého střeva, která je pro koně důležitá...

i koním se dávají ATB perorálně - buď ve formě pasty (to je poměrně novinka), anebo se používá práškový Trimazin (ten je sice ofic pro prasata, ale používají ho veti i na koně)

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2019 18:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky jsem se s tím setkala, kůň dostával humánní doxycyklin. Hlídalo se, jestli nezačíná mít průjem a dávala se mu zároveň probiotika.

Přidejte reakci

Přidat smajlík