Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravím,
potřebovala bych nějakou radu, jak vyřešit můj problém. Jsem jezdec samouk, dopředu ale říkám, že na léto mám domluvenou konzultaci s trenérem, popřípadě nějakou tu spolupráci.
Jezdím osm let, samozřejmě, že je co zlepšovat. Poslední dobou s kobylkou to je nádhera - není náladová, je strašně hodná, chová se úplně úžasně, skvěle se s ní pracuje jak ze země, tak ze sedla.
Někdy nemám problém jezdit dvě hodiny a je to v pohodě. Ale pak se stane něco, přesně jako dnes. Po dvaceti minutách rozehřívání kobylky (krok, klus, cval - osmičky, diagonály, kruhy...) mi naprosto odpadly nohy. Do té doby jsem přesně věděla, kde je mám, zda mám prošláplé paty, kde mi leží, která zadržuje, která pobízí... ale pak, z ničeho nic, nohy jsem měla jako puding. Začal mě strašně bolet pravý kyčel, nevěděla jsem, kde mi nohy leží, v klusu jsem nedokázala vůbec vysedat, jenom jsem kodrcala. Nejsem žádný drobek, se sedlem určitě budu vážit 75kg, a skutečně nechci kobylce kodrcat na hřbetě - to mám pak černé svědomí.
Stává se to zřídka kdy, dnes je to vlastně po dlouhé době, ale i tak. V tu chvíli si nedokážu pomoci, nedokážu nohy vůbec ovládat. Stále si dávám pozor na svůj sed. Někdo mi kdysi poradil, že když zavřu oči, lépe si "uvědomím" své tělo a krok koně. A je to skutečně pravda (teda mně to pomáhá). Dneska ale nic. Nepodařilo se mi najít rytmus, rovnováhu, kodrcala jsem a kodrcala, hlavně v klusu, tak jsem toho raději nechala.
Myslím, že je důležité dodat, že 13 let dělám moderní gymnastiku, takže s rytmem nemám problém, ani s rovnováhou, svaly bych řekla, že taky něco vydrží :-) ale někdy se mi toto v sedle stane skutečně po pár minutách. Jakokdyby mi svaly úplně vypnuly (nebo spíš hlava??)
Potřebovala bych poradit, jak na kodrcání. Myslíte, že by mi pomohla lonž bez třmenů? Abych více prohloubila sed... nebo snad nějaké cviky na posílení svalů??