Kůň pro těžkého a vysokého jezdce

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

jezdec159

30.8.2019 22:29
jezdec159

XXX.XXX.209.94

Ahoj, chci pořizovat koně pro přítele, který má kolem 90kg a měří téměř 2m (ano je vysoký a dost těžký - i přes to že je hubený) ...přítele se snažím učit ale zatím je to začátečník.

Měli byste nějaké doporučení na plemeno koníka vhodného? U koní nejsem začátečník tudíž mám par tipů, ale chci slyšet nezaujatý názor.

Chci aby plemeno bylo vyšší (165 - 170cm a mohutnější) ..takže žádná malá plemena, ač unesou hodně tak nechci nízkého koně, už jednoho kolem 155-160 mám a mám ambice na vyššího.

Napadá mě mohutnější ČT, Kladrubák, P. R. E., spíše mám zájem o čistého kvalitního koně než křížence..

30.8.2019 22:35
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Šlonzák?

3.9. je asi svod, jestli jsem to dobře pochopila.
https://www.facebook.com/StadoKsiaz/photos/a.307380129753640/658746127950370/?type=3&theater

.

31.8.2019 07:13
sisi58

XXX.XXX.191.1

Kamarádka si onehdá koupila kladrubačku. Přímo v Kladrubech. A je nadšená! Taky má festovního chlapa, sama není drobínek a jen ochká a ojká, co jde kolem ní.

31.8.2019 07:28
kapička

XXX.XXX.36.17

Taky mi hned vyskočil v hlavě šlonzák. To jsou koně, kterým 90 kg ani nepřijde. Nebo moravský teplokrevník, ČT spíš z nějakých starších rodin (mohutnější, takový ten univerzální typ koně, o kterém se dá s nadsázkou říct, ráno zorám pole a odpoledne přejde parkur)

PRE bych vyloučila, sice se používají jako filmoví koně a takový kaskadér v brnění je dost těžký (i filmové brnění něco váží ), ale od pohledu mi nikdy nepřišli jako kůň pro těžšího jezdce. I když vezmu v potaz fakt pěkné hřebce ze Španělska

Hanulinka

31.8.2019 09:40
Hanulinka

XXX.XXX.167.252

90 kg u chlapa je naprosto bezna hmotnost....
A pokud nechce skakat 140,nebo kone na vysoke sportovni urovni vyuzivat,nemyslim,ze by 90 kg bulo na obyc ct nejak prilis...