Dobrý den touto cestou hledám ježdění na koni v okolí Uničova. Je mi 15let a jsem spíše začátečník protože jsem neměla možnost tréninků. V JK jezdit nechci protože nemám tolik peněz a koně si platím z kapesného a to jsou bohužel 200 měsíce. Takže bych přispívala tohle a ostatní odpracovala. Na koni jsem neseděla tak rok a chtěla bych se k tomu konečně vrátit 😊
Okolí Uničova je na koně celkem bohaté. Ale nevím jestli je tam někdo nějak moc zvědavý na 15 letou slečnu co nemůže platit. U nás platí holky 350,- za hodinu (rozuměj 45 min. co se jim opravdu věnujeme). Pro ty zkušenější, je to 320,- za půlden o prázdninách. Rozuměj uklidit ohradu a okolí, vykydat, nějaké čištění postrojů, seno do sítěk, jet s vlečkou ke hnojišti atd. okolo koní + vyjížďka ven do lesa, plavit v řece, cvalovky strništěm. Jako že něco udělají sami a za to jedou s dohledem ven na min. 2 hodinky. Stáj je mezi Olomoucí a Litovlí.
Je to prostě i o penězích. V tomhle věku to někdo dospělý musí hlídat. A proč by to měl dělat za darmo, navíc když toho koně živí? To se radši projede sám a v klidu a bez nervů.
Zvenku se to nezdá, ale jezdit někde v klubu je u koní ta nejlevnější varianta. Jezdectví je prostě drahý koníček.
Pipilota
napsal(a):
Okolí Uničova je na koně celkem bohaté. Ale nevím jestli je tam někdo nějak moc zvědavý na 15 letou slečnu co nemůže platit. U nás platí holky 350,- za hodinu (rozuměj 45 min. co se jim opravdu věnujeme). Pro ty zkušenější, je to 320,- za půlden o prázdninách. Rozuměj uklidit ohradu a okolí, vykydat, nějaké čištění postrojů, seno do sítěk, jet s vlečkou ke hnojišti atd. okolo koní + vyjížďka ven do lesa, plavit v řece, cvalovky strništěm. Jako že něco udělají sami a za to jedou s dohledem ven na min. 2 hodinky. Stáj je mezi Olomoucí a Litovlí.
Je to prostě i o penězích. V tomhle věku to někdo dospělý musí hlídat. A proč by to měl dělat za darmo, navíc když toho koně živí? To se radši projede sám a v klidu a bez nervů.