Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.5.2020 21:39
t3reza5

XXX.XXX.85.212

Dobrý den všem,

bylo by možné mi objektivně říct, co vše je špatně při cválání na přiloženém videu? Je to má 4 hodina a jsem úplný začátečník. Spíš, jestli by bylo nejlepší jít zpátky na lonž, nebo se to dá naučit pořádně i takhle. Chvilku mi to přijde, že "dobrý" a pak zase strašně lítám v sedle. Vím, že je tam plno jiných chyb.. Ale ráda bych k názoru cvičitelky i názor nekoho jiného, abych si ze zpětné vazby mohla vzít, co nejvíc.

Děkuji všem :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2020 22:03

Lepší je určitě vrátit se na lonz, ono soustředit se na sed a zároveň na vedení kone je pro začátečníka hrozně těžké. Nejste dost uvolněná, tím pádem tam lítate.
Kůň je velmi hodný že vás na zádech snese, nicméně jde převráceny, musi mu to být hodně nepříjemné. Opravdu, lepší vrátit se na lonz.

24.5.2020 22:08

Celkově to není špatné, ono se to časem poddá, jen bych asi prodloužila třmenové řemeny, hlídala si přiložení kolene(ale ne silou) a méně měla třmen naražený na botě, jak vám vyhovuje sedlo?Mám takový pocit, že se do něj nějak nemůžete poskládat.

24.5.2020 22:16
t3reza5

XXX.XXX.85.212

Dekuji za obe reakce :)

Verun: co se tyce sedla, tak vubec nevim. Nikdy jsem v jinem nesedela. Bylo mi dano toto. Priste se zeptam.

24.5.2020 22:22
kallisto

XXX.XXX.135.43

Typicky zacatecnicky cval. Nic hrozneho. Snaz se jen co nejvic uvolnit, nezatuhavat, nebyt nervozni a prehnane tam nic nevytvaret. Uvolnit ruku, polozila bych ji nize na krk, vysoka ruka rozhazuje rovnovahu.

Chce to jezdit, jezdit, jezdit.

25.5.2020 05:02
Rita R

XXX.XXX.3.22

"Je to má 4 hodina a jsem úplný začátečník."

Jako fakt? s vámi na 4. hodině v životě trénují samostatný cval na jízdárně? Na to máte ještě času dost, my se to učili až tak po půl roce.

25.5.2020 08:06

Rita R napsal(a):
"Je to má 4 hodina a jsem úplný začátečník."