Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.6.2020 10:17
Dotaz 123

XXX.XXX.168.25

Dobrý den, nemáte nějaké rady na uvolnění temperamentnějšího koně pod sedlem?
(v tomto ohledu jsem nováček takže budu rada za všechny rady/tipy)

19.6.2020 10:22
jesie

XXX.XXX.224.171

Doporučuji na fcb Kateřina Santarová nebo Cesta pana Marbla

Jinak těžko se to vysvětlí,lépe si domluvit účast na kurzu u lidí,co to opravdu umí,mě v tomhle pomohli dva trenéři a jejich kurzy : Kateřina Santarová,Adam Punčochář

19.6.2020 10:35
Rif Du Madon

XXX.XXX.70.103

A neuvolněný je kůň nebo Vy strachem z jeho temperamentu? Něco ho ruší z okolí?
Kůň se uvolní sám, když má pohodlnou padnoucí výstroj, nic ho nebolí a rozumí pomůckám.
Na temperamentním koni hlídejte hlavně to, jak působíte Vy, tón hlasu, napětí těla, dýchání. Stačí jemné pomůcky a čím míň, tím líp. Dělejte pouze základní věci jako s remontou a v momentech, kdy jde uvolněně, ho chvalte. Nepokračujte dál s požadavky, když uvolněný není.

19.6.2020 10:59
sovicka

XXX.XXX.41.0

No otázka je co si kdo představuje pod pojmem uvolněný kůň, já pod tím vidím koně který pracuje přes hřbet, je ohebný a pružný a jde pravidelně, v rámci svého stupně výcviku.
Tak že si nemyslím, že k tomu dojde kůň úplně sám, něco z toho se kůň musí naučit, a to už chce od jezdce nějakou zkušenost, minimálně koně nerušit, správně diktovat pomůcky a vědět, jak usměrňovat energii koníka.

19.6.2020 11:18
Rif Du Madon

XXX.XXX.70.103

sovicka napsal(a):
No otázka je co si kdo představuje pod pojmem uvolněný kůň, já pod tím vidím koně který pracuje přes hřbet, je ohebný a pružný a jde pravidelně, v rámci svého stupně výcviku.
Tak že si nemyslím, že k tomu dojde kůň úplně sám, něco z toho se kůň musí naučit, a to už chce od jezdce nějakou zkušenost, minimálně koně nerušit, správně diktovat pomůcky a vědět, jak usměrňovat energii koníka.