Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Katrouchee

30.7.2020 17:52
Katrouchee

XXX.XXX.252.131

Zdravím,
měla bych pár otázek ohledně SŠDSaJ v Chuchli. Koukala jsem se konkrétně na dálkové studium oborů Jezdec a chovatel dostihových koní a Trenérství dostihových koní.

A tak by mě zajímalo, když stále ještě studuji jinou SŠ jestli bych zároveň mohla dálkově studovat i tuto?

U oboru dálkového studia Trenérství dostihových koní, ten nástavbový, u kritériích píší, že je podmínkou vyučení v oboru jezdec a chovatel dostihových koní a příbuzných zemědělských oborů. Ro znamená, že by mi třeba stačila i zemědělská škola?

Snad jsem to podala nějak srozumitelně a budete vědět, jak to myslím...

Děkuji za odpovědi ☺️

Coudas

30.7.2020 19:58
Coudas

XXX.XXX.87.254

Nebylo by lepsi se zeptat primo na skole? Na studijnim oddeleni by Vam jiste odpovedeli kompetentneji.

31.7.2020 09:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Katrouchee napsal(a):
Zdravím,
měla bych pár otázek ohledně SŠDSaJ v Chuchli. Koukala jsem se konkrétně na dálkové studium oborů Jezdec a chovatel dostihových koní a Trenérství dostihových koní.

A tak by mě zajímalo, když stále ještě studuji jinou SŠ jestli bych zároveň mohla dálkově studovat i tuto?

U oboru dálkového studia Trenérství dostihových koní, ten nástavbový, u kritériích píší, že je podmínkou vyučení v oboru jezdec a chovatel dostihových koní a příbuzných zemědělských oborů. Ro znamená, že by mi třeba stačila i zemědělská škola?

Snad jsem to podala nějak srozumitelně a budete vědět, jak to myslím...

Děkuji za odpovědi ☺️

Dálkové studium na jezdce a chovatele uděláte i s pomocnou školou - tam je ta úroveň žáků tak tragická, ze po nich ani nic moc chtít nemůžou.

Studovat dálkově při denním studiu na jiné skole určitě jde.

Ad. : nástavba - ano klasická zemědělka by měla stačit bez problemů, jen z oborů, které jste neměli a nejdou započítat budou možná chtít doplňkové zkoušky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2020 10:02