Ahoj,
jsem začátečník, na koni jezdím asi rok a půl. Dneska jsem byla na vyjizdce a cvalali jsme v pracovnim cvalu nicmene nekde jsem slysela, že pracovni cval prý škodí zadním nohám, kdyz se cvala na vyjizdkach nejak vic.
Necválali jsme nejak hodne, na netu ale nemuzu nikde nic najit poradite nekdo prosim?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslíte to tak, že jste nejeli rychle, ale ani pomalu nebo že jste byla v plném sedu (ne stehením)

A myslíte ten plný sed nebo tu "rychlost" , co by měla poškozovat zadní nohy?

hrcáte koni do zad? lítáte tam? nebo umíte měkce sedět aniž by vám padaly třmeny ? koukněte na pár videí na you tube v plném sedu se jezdí většina práce(příprava drezurní i skoková gymnastika) s koněm, jak jinak by jste použila pomůcky (sed, holeň, ruka) Mě je také plný sed příjemnější....
Jízdárna nebo kde jezdíte má asi svá pravidla (moštárny) možná bych i hledala jiné ježdění s "korektním trenérem".....
Mně to neřekl trener ale kamarádka a prave proto ze to nemam z potvrzeneho zdroje jsem chtela poradit moc dekuju. Ja v tom sedle nelitam teda alespon myslim a trmeny mi nepadaji dneska mi teda jeden vypad ale pak uz se mi to nestalo akor mozna sebou trochu hazim kdyz prechazime do klusu, protoze kun na kterem jezdim asi vterinu kluse extreme rychle a pak teprv zpomali do klusu a pote do kroku. Ale nehazim sebou nejak hodne jen si na to musim jeste více zvyknout. A vy také když jste na vyjížďce jezdíte v pracovním cvalu?

N5432
napsal(a):
Mně to neřekl trener ale kamarádka a prave proto ze to nemam z potvrzeneho zdroje jsem chtela poradit moc dekuju. Ja v tom sedle nelitam teda alespon myslim a trmeny mi nepadaji dneska mi teda jeden vypad ale pak uz se mi to nestalo akor mozna sebou trochu hazim kdyz prechazime do klusu, protoze kun na kterem jezdim asi vterinu kluse extreme rychle a pak teprv zpomali do klusu a pote do kroku. Ale nehazim sebou nejak hodne jen si na to musim jeste více zvyknout. A vy také když jste na vyjížďce jezdíte v pracovním cvalu?