Ahoj všem,
chtěla bych se zeptat na nějaké čerstvé zkušenosti s neměckým obchodem Kraemer.
Před měsícem a pul jsem objednala ,ihned zaplatila převodem a po dvou urgencích mi oznámili,že zásilku z neznámých důvodů jejich zasilatelská DHL vrátila na prodejnu....
Ok,tak to jsem ještě nějak zkousla,i když nerozumím proč a nikdo mi to nebyl schopný vysvětlit.
Objednávku jsem stornovala,udělala znovu,opět ihned zaplatila...už je to 14 dní a opět čekám.
Sice mi na moji žádost zaslali mail,že platbu obdrželi,ale opět se nic neděje.
Na výborná doporučení jsem zvolila tento obchod,ale vypadá to,že se asi hodně zhoršili co se týká dodávek.
Máte někdo zkušenost?
Uzdečku,kterou jsem si objednala,prostě nikde jinde neseženu,vyrábí se jen pro jejich obchod
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkušenosti nemám, ale možná radu: máte sledovací číslo zásilky? Předpokládám, že ne. Zkuste si ho od Krämeru vyžádat, ostatně bych očekávala, že vám ho dají automaticky s potvrzením o odeslání zboží... Potom se můžete s DHL na předání zásilky domluvit i sama, pro případ, že mají třeba špatnou adresu a nebo třeba z jiných důvodů nemohou doručit (třeba by vám to mohli dát na depu apod.).
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zkušenosti nemám, ale možná radu: máte sledovací číslo zásilky? Předpokládám, že ne. Zkuste si ho od Krämeru vyžádat, ostatně bych očekávala, že vám ho dají automaticky s potvrzením o odeslání zboží... Potom se můžete s DHL na předání zásilky domluvit i sama, pro případ, že mají třeba špatnou adresu a nebo třeba z jiných důvodů nemohou doručit (třeba by vám to mohli dát na depu apod.).
Tak to jsem zkoušela...číslo zásilky měli jen do německého DHL,v česku se mi omlouvali,že mi nedokážou pomoci....Německy neumím vůbec,takže jsem na německé DHL nevolala....
Ale adresu jsem kontrolovala a byla správně :(
No, problém bude podle mě ve dvou věcech (poslední moje objednávka cca před měsícem). Doba dodávky taky cca 14 dní.
Jednak obecně jim odeslání zboží trvá poměrně dlouho, na webu udávají 3-6 pracovních dní, což je v dnešní době obecně dost dlouho, ale vysvětluju si to tím, že mají hodně poboček, a zvlášť pokud se jedná o poslední kusy a objednáváte toho třeba víc, trvá jim déle, než objednávku zkompletují - něco může být tam, něco onde...
A druhá věc, a to je podle mě další velká komplikace, je tel. číslo na adresáta, pokud ho uvedete špatně nebo v nesprávném tvaru, zásilková služba Vás nedohledá - oni to posílají před DHL, ale tady v ČR to od nich přebírá PPL (pro soukromé zákazníky), když Vaše tel. číslo nepředají nebo předají špatně, tak Vás pak doručovatel nedohledá a nebudeme si namlouvat, alespoň u nás to tak nefunguje, že by Vám doručovatel PPL nechal ve schránce upomínku - rovnou se na vás vykašle a po dvou pokusech o doručení to vrací zpátky, klidně do Německa - toť moje zkušenost cca rok stará.
Jako popravdě mi to na Kraemeru začíná dost vadit. Pravda, vždycky, když zboží, které jsem si vybrala, pak nakonec nebylo skladem, peníze vrátili, omluvili se, poslali nějaký ten slevový kupon, ale ta doba dodání je prostě fakt dlouhá a člověk nemá v hlavě pořád jen tohle... Už si tam objednávám fakt jen věci v akcích a slevách, i s rizikem, že nakonec nebude, ale když můžu, koupím si to raději jinde.
https://www.dhl.de/de/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html
Sem zadáte vaše číslo a omrknete stav zasilky.
spajzka
napsal(a):
https://www.dhl.de/de/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html
Sem zadáte vaše číslo a omrknete stav zasilky.
tak samozřejmě že tohle taky zvládnu ;) bežně posílám zásilky z firmy...problém byl,že zásilka ležela na německé straně DHL a odtamtud bez udání důvodu se vrátila zpět na Kraemer
Já bych se snad i smířila s měsícem čekání na zásilku,ale aby vůbec dorazila...zatím je druhá objednávka od 13.10. a stále není zkompletována
jesie
napsal(a):
tak samozřejmě že tohle taky zvládnu ;) bežně posílám zásilky z firmy...problém byl,že zásilka ležela na německé straně DHL a odtamtud bez udání důvodu se vrátila zpět na Kraemer
Já bych se snad i smířila s měsícem čekání na zásilku,ale aby vůbec dorazila...zatím je druhá objednávka od 13.10. a stále není zkompletována
Jo takhle, na tu druhou bych jeste pockala, v dobe corony tu v Nemecku posta chodi fakt pomalu. Jinak na strankach Krämeru je kontaktni email, kde jim to jiste muzete napsat i anglicky. Prinejhorsim mi pisnete, klidne do zprav, a ja vam to prelozim. Protoze ja nemam s Krämer spatne zkusenosti. Nekde se proste stala chyba.
spajzka
napsal(a):
https://www.dhl.de/de/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html
Sem zadáte vaše číslo a omrknete stav zasilky.
Jenže když už ji tady v ČR předali PPL, tak se z toho vůbec nic nedozvíte... ledaže se složitě dovoláte na zákaznickou linku DHL, která Vás přepojí na PPL a pak společně pátráte... práce na půl hodiny.
spajzka
napsal(a):
Jo takhle, na tu druhou bych jeste pockala, v dobe corony tu v Nemecku posta chodi fakt pomalu. Jinak na strankach Krämeru je kontaktni email, kde jim to jiste muzete napsat i anglicky. Prinejhorsim mi pisnete, klidne do zprav, a ja vam to prelozim. Protoze ja nemam s Krämer spatne zkusenosti. Nekde se proste stala chyba.
Já taky nemám vysloveně špatnou zkušenost. Jen jim to odeslání prostě dost trvá.
Uživatel s deaktivovaným účtem

To se ale museli zhoršit nějak v poslední době ne? Mně od nich vždy vše došlo max. za týden a doručovala to přímo DHL.
Já objednávala 2x, obojí trvalo cca 14 dní, vždy to bylo v rámci nějaké akce, třeba teď na podzim byl Octoberfest (20% sleva) a obratem mi napsali, že se omlouvají, že toho mají hodně a bude to těch 14 dní. A bylo.
Ani na jaře jsem neměla problém, s delší lhůtou prostě počítám, komunikace jinak dobrá. A ty jejich bundy a zimní rajtky ... díky nim už nemrznu v zimě u koní ;-)
Uživatel s deaktivovaným účtem

bassrock
napsal(a):
Já objednávala 2x, obojí trvalo cca 14 dní, vždy to bylo v rámci nějaké akce, třeba teď na podzim byl Octoberfest (20% sleva) a obratem mi napsali, že se omlouvají, že toho mají hodně a bude to těch 14 dní. A bylo.
Ani na jaře jsem neměla problém, s delší lhůtou prostě počítám, komunikace jinak dobrá. A ty jejich bundy a zimní rajtky ... díky nim už nemrznu v zimě u koní ;-)
Doporučíš nějaké konkrétní BEZ gripu prosím?
deauville
napsal(a):
Jenže když už ji tady v ČR předali PPL, tak se z toho vůbec nic nedozvíte... ledaže se složitě dovoláte na zákaznickou linku DHL, která Vás přepojí na PPL a pak společně pátráte... práce na půl hodiny.
To si nemyslím, že bude pravidlo, pretože ak objednám zo zahraničia cez dhl, dhl mi to aj do ČR dovezie.
Mimochodom o rýchlosti zasielania, včera v Španielsku objednané(nič s koňmi súvisiace), dnes mi budú doručovať, korona-nekorona.
jesie
napsal(a):
Ahoj všem,
chtěla bych se zeptat na nějaké čerstvé zkušenosti s neměckým obchodem Kraemer.
Před měsícem a pul jsem objednala ,ihned zaplatila převodem a po dvou urgencích mi oznámili,že zásilku z neznámých důvodů jejich zasilatelská DHL vrátila na prodejnu....
Ok,tak to jsem ještě nějak zkousla,i když nerozumím proč a nikdo mi to nebyl schopný vysvětlit.
Objednávku jsem stornovala,udělala znovu,opět ihned zaplatila...už je to 14 dní a opět čekám.
Sice mi na moji žádost zaslali mail,že platbu obdrželi,ale opět se nic neděje.
Na výborná doporučení jsem zvolila tento obchod,ale vypadá to,že se asi hodně zhoršili co se týká dodávek.
Máte někdo zkušenost?
Uzdečku,kterou jsem si objednala,prostě nikde jinde neseženu,vyrábí se jen pro jejich obchod
Já mám s Kraemer i s jinými dodavateli z Německa dobré zkušenosti.
ALE!! problém je v přepravě DHL,která se při přejezdu ČR hranic, mění na jinou dopravní společnost(tuším PPL??).Vy dostanete od Kraemer číslo zásilky, kterým sledujete track DHL až na České hranice, kde se zásilky přeloží a dostanou NOVÉ číslo a tím se vaše zásilka "ztratí" ,sice stále existuje se starý track number,ale dostane ještě další-to co se používá u nás.
Toto číslo si vy, musíte zjistit, protože naše česká přepravní služba, se tímto naprosto neobtěžuje.To,že mi zásilka z hranic, putovala zpět do Německa,se mi stalo předloni 2X!!Pak už jsem si hlídala jak vlčák track hned od začátku a zásilku si doslova vyřvala, protože mi tvrdili to co vám-že ji prostě nemůžou najít😡😡Problém není u obchodníka,oni tenkrát vůbec nechápali, co se děje a dokonce mi poslali zásilku znova BEZ poštovného a ještě s omluvou, ale u našeho dopravce , klasika.
Uživatel s deaktivovaným účtem

bassrock
napsal(a):
Tak to bohužel, já mám oboje s gripem. Ale podle mé zkušenosti je Felix Bühler kvalitnější než Steeds a ty softshellové jsou krásně měkoučké a teplé ;-)
Jj, Steeds je takový lowcost, of FB mám právě z Krämeru kožená pérka, tenkrát za 80 EUR a drží už sedm let. Super koupě.
ivkab
napsal(a):
Já mám s Kraemer i s jinými dodavateli z Německa dobré zkušenosti.
ALE!! problém je v přepravě DHL,která se při přejezdu ČR hranic, mění na jinou dopravní společnost(tuším PPL??).Vy dostanete od Kraemer číslo zásilky, kterým sledujete track DHL až na České hranice, kde se zásilky přeloží a dostanou NOVÉ číslo a tím se vaše zásilka "ztratí" ,sice stále existuje se starý track number,ale dostane ještě další-to co se používá u nás.
Toto číslo si vy, musíte zjistit, protože naše česká přepravní služba, se tímto naprosto neobtěžuje.To,že mi zásilka z hranic, putovala zpět do Německa,se mi stalo předloni 2X!!Pak už jsem si hlídala jak vlčák track hned od začátku a zásilku si doslova vyřvala, protože mi tvrdili to co vám-že ji prostě nemůžou najít😡😡Problém není u obchodníka,oni tenkrát vůbec nechápali, co se děje a dokonce mi poslali zásilku znova BEZ poštovného a ještě s omluvou, ale u našeho dopravce , klasika.
Děkuji za info,tak to si počkám,až mi němci dají nové číslo a pak rovnou zaúkoluji kamarádku,co mluví německy,aby německé DHL zbuzerovala,ideálně několikrát
Horsea

XXX.XXX.194.156
Dobrý den, přidám se s dotazem prosím.
Uzdečky jsou také kvalitní, máte někdo? Akorát mám naklikáno v košíku, jedna je Felix Bühler a druhá Claridge House
Horsea
napsal(a):
Dobrý den, přidám se s dotazem prosím.
Uzdečky jsou také kvalitní, máte někdo? Akorát mám naklikáno v košíku, jedna je Felix Bühler a druhá Claridge House
Mám 2 Claridge house uzdečky Lund ( https://www.kraemer.de/Pferdebedarf-Pferdezubehoer/Trensenzaeume-Zubehor/Englisch-Kombinierte-Trensen/Zaum-Lund ) pro oba koně a jsou top. Perfektně vypadají, perfektně padnou a dlouho vydrží. Mají krásně měkce vypodložený nátylník, nánosník zhora i zespod. Za ty prachy fakt super.
Nejdřív jsem měla jen jednu, ale postupně jsem zjišťovala, že se jí jiné uzdečky nevyrovnají a dokoupila ještě druhou.
Ty uzdečky Felix Buhler jsou v porovnání s Claridge dost šunty. Jezdívala jsem hodně do Rakouska a vždycky se stavovala v Kraemeru v Inzersdorfu u Vídně a měla jsem tam v ruce všechny jejich uzdečky. Claridge jsou top i v porovnání s jejich celým uzdečkovým sortimentem
Uživatel s deaktivovaným účtem

jesie
napsal(a):
Tak to jsem zkoušela...číslo zásilky měli jen do německého DHL,v česku se mi omlouvali,že mi nedokážou pomoci....Německy neumím vůbec,takže jsem na německé DHL nevolala....
Ale adresu jsem kontrolovala a byla správně :(
Me DHL zašantročilo sedlo z Anglie......protoze nemohlo byt doruceno bylo zešmelcováno.adresu manzel na jejich telefonickou vyzvu doplnil.jeste pred tim.kdyz jsme zasilku urgovali .nam sdelili.ze pry je balik poškozeny......fotky ze znehodnoceni se pry delaji ale se pry taky hned nici.a kdyz budete volat na ceske dhl.tak vas nikam neprepoji.nic vam nereknou.jen mlzi.....balik odjel tam a tam.ptam se proc.kdyz tam byl evidentne telefon a manzel doplnil adresu.....kocourkov a zvule nadnarodni spolecnosti.....ebay mi penize vratilo.
Edit.jak pise ivkab ......ppl jsou ko.ko.ti.
Pokud mohu.nic pres ne v cr neposilam.