Xx

XXX.XXX.3.213
Zdravím,
chtěla bych se poptat, zda by se nenašla nějaká hodná duše, co by mi ustájila koníka, za rozumnou cenu. Jde o to, že jsem ještě studentka a rozhodla jsem se, že se ujmu starého nemocného koníka, který má ještě spoustu elánu a chuti do života. (jinak by skončil v salámu) Ve stáji, kde momentálně je, stojí ustájení 10 tisíc měsíčně a to si opravdu nemůžu dovolit.
Děkuju za Vaše odpovědi
Xx

XXX.XXX.3.213
Koník má zdravotní komplikace spojené s vysokým věkem, nejlepší pro něj by bylo na noc box přes den výběh.
Takže vy se rozhodnete "zachraňovat koníčka", ale za peníze někoho, kdo vám to bude dotovat ustájením? Co z toho má ten ustajovatel?
Samozřejmě se dá najít ustájení levnější než za desítku měsíčně, ale rovnou jít k někomu přístupem, že chci slevu, protože si kupuju koně a nemám na to, je přinejmenším zvláštní...
Pro ustajovatele ta péče o starého nemocného koně bude taky náročnější, a pokud to majitel neocení a naopak ještě mámí slevu, dost rychle se to omrzí.
A pokud chcete "zachraňovat", ale nemáte peníze už rovnou a vlastně ani to ustájení, kde toho koně "zachráníte", tak je to extrémně hloupý nápad. Co bude potom, až se kůň zdravotně zhorší, nebude mít zuby a bude potřebovat desítku měsíčně jen na granulované seno a veterináře?
Ne pro každého koně je salám to nejhorší, co se může stát - cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly a "záchrana" starého nemocného koně člověkem bez peněz a zkušeností je něco, co zní jako dlouhé, zbytečné utrpení spíš než kvalitní život.
Xx

XXX.XXX.3.213
Dobře omlouvám se, že sem vůbec píšu, tu desítku měsíčně platím už jak dlouho a zvládám mu platit i léky a fyzio. Jen jsem chtěla se zeptat zda někdo nemá třeba dva tři svoje koniky, se kterými by mohl trávit celý den ve výběhu a byl by tam spokojenější. Jen mi přijde zbytečné platit 10 tisíc, když nevyužíváme jízdárnu ani sedlovnu nic. Tečka. Přeju hezký den
Xx
napsal(a):