Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

verčaaaa

23.11.2020 08:08
verčaaaa

XXX.XXX.168.227

Dobrý den.
Vyskytl se mi problém. Jezdím v JK, respektive u soukromníka. Jsem student, v posledním ročníku ZŠ a hraje u mě čas.
Mým problémem je, že jsem našla pro mě ideálnější místo k ježdění, tedy koně do pronájmu, lepší cesta busem= ušetřím více času, je to blíž.
Jenže majitel toho původního klubu mě pravděpodobně nebude chtít pustit jít někam jinam.
A nevím, jak mu to mám říct, jelikož nakráčet si tam, říct: ,,Hele, mám něco pro mě lepšího, zdar." a odejít mi nepřijde ok. Nemáte pro mě nějaké vaše rady, jak to nějak obejít?
Vím, že to cele působí divně, ale už jsem zoufalá..

23.11.2020 08:25
Slon Indický

XXX.XXX.253.215

No, prostě tam nakráčím s bonboniérou/ flaškou - podle gusta toho majitele, poděkuju, že jsem mohla docházet a že se mi věnoval, vysvětlím, že mám ježdění blíž bydlišti a že už docházet nebudu - ideálně tohle neříkat těsně před odchodem, ale s nějakou časovou rezervou. To platí dvojnásob, pokud je tam nějaký systém služeb k péči o koně a pokud odejdu, nemá tam krátkodobě kdo vypomoct. Prostě tak, aby si to majitel mohl zařídit s náhradou. Pak by neměl vzniknout žádný spor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2020 08:38

V zásadě byste jim ani odchod nemusela vysvětlovat, ani to, že budete chodit jinam. Velice slušně a uctivě se poděkovat za čas a výuku.

A možná bych si nechala zadní vrátka, kdybych se chtěla vrátit, tj. zeptat se, zda to bude možné třeba pokud se situace zase zlepší. (Nová stáj může být fajn zpočátku, ale pak může jít kvalita služeb dolů...)

23.11.2020 20:31
Daniela Lipová

XXX.XXX.64.140