Čip v noze - vrácení

Anglický plnokrevník
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.12.2020 14:17

Dobrý den,

dva měsíce zpět jsem prodala svého valáška na rekreační využití. Už při prodeji měl nálevku na zadní noze (nechala jsem to zrentgenovat - nález čistý) uvedla jsem vše do smlouvy. Paní rtg i s někým konzultovala.
Paní se mi ale po dvou měsících ozvala, že má koník problémy, tak nechala znovu udělat rtg a prej objevili čip, a že bude muset mít svůj pohybový plán, a není úplně využitelný ani pro rekre ježdění...
Mám trochu strach, kdyby ho chtěla vrátit. Jelikož peníze už na zpět nemám. Má nárok ho vrátit i když vše bylo zmíněno ve smlouvě?
Při převzetí neudělala žádnou vet. prohlídku ani vyšetření.
Koníka jsem prodala s tím že ta noha nic není, rtg byly doloženy se smlouvou, a čip objevili až teď.

Jsem z toho nervózní jelikož jsem studentka a peníze bych tak rychle nesehnala.

Dekuji za info.

13.12.2020 16:50
fríský

XXX.XXX.36.119

Být Vámi chtěla bych vidět rtg a konzultovala bych to s veterinářem a podle toho, co by řekl,tak bych se s ní bavila dál.

13.12.2020 17:18
Slon Indický

XXX.XXX.248.81

No, z teoretického hlediska nárok na vrácení spíše mít bude - pokud se vada projeví do 6 měsíců od koupě, hledí se na ni, jako by tam byla už v okamžiku koupě. Otázka je, jestli to je vada skrytá, když nálevku kůň měl už v okamžiku koupě a kupující žádnou prohlídku neprovedla.
Prakticky ale tahá za kratší konec slámky vždy kupující - živí koně, který není využitelný, a na nějaké vrácení bude potřebovat vaši součinnost.
Pak záleží na ochotě vás se dohodnout - u tohohle se nabízí sleva z kupní ceny s tím, že prodávající nechá čip odstranit.

13.12.2020 17:23
Arbora

XXX.XXX.224.0

Skrytá vada aj keď videl kupújci RTG? Myslim, že toto nebude až také jednoduché.