Ahoj (omlouvám se pokud tady taková diskuze již je, nenašla jsem...no, k problému).
Jsem naprostý začátečník, už asi 3x jsem byla na koni na lonži (před 6 lety jsem chodila do jedné JK, ale kobča byla nemocná, pak jsem měla školu, zkoušky takže to časově nevycházelo a nechala jsem toho..nyní zase začínám v jiné stáji). Poprvé v pohodě, kůň trošišku rychlejší krok ale šlo to (v klusu to se mnou drncalo protože kůň byl větší a měl na můj zadek dost velké sedlo, takže se mi nesedělo pohodlně).
Šla jsem tam podruhé, jiná kobyla, menší sedlo (sedlo mi perfektně! Nebolely mě nohy, prostě nic! Hotová slast!). V klidu šla, pak na lonži naklusala, sedělo se mi lépe...jenže pak zničeho nic uskočila do strany, nevím proč (byly jsme na jízdárně), zda se lekla nebo se ji nějak nechtělo klusat nebo co vlastně..nevím, ale useděla jsem to, neřešila jsem to a trenérka ji vedla dále, to bylo v pohodě.
Pak asi o 15 minut později bohužel spadl deštník který byl na lavici a otevřel se...a v tu chvíli se kobča lekla, uskočila...na to nečekala a spadla jsem (v pohodě, nic se mi nestalo, nasedla jsem zpět). jenže už jsem cítila strach, když jsem toho koně měla vést sama, bála jsem se že mi zase skočí třeba do klusu nebo uhne, takže nejistota (koně sama jsem už vedla před 6 lety takže z toho jsem strach neměla, ale po tom pádu ano) ale nedávala jsem najevo nic.
Další hodinu jsem dostala jiného koně - shodou okolností ten na kterém jsem byla poprvé. (vedl mě někdo jiný takže jsem řekla znova že jsem spadla a mam strach). A na jízdárně bylo najednou více jezdců - pokročilí a ti si jeli své cviky...ale s kobylou jsem se nějak domluvila i když mi dělala kraviny protože ji otravovali hovada..ale dokázala jsem se s ní nějak domluvit, prostě vše super! Dokonce jsem ji na lonži vedla...i pak 10 minut bez lonže! Takže se koní nebojím!!