Emmsik

XXX.XXX.98.227
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda nevíte o někom kdo nabízí možnost ježdění, tréninků na qh/ph ježděného reinigově? Nejsem začátečník, jsem dospělá a zodpovědná. Bohužel nemůžu nikoho v Pardubickém kraji najít, nebo mi řekli že nepřibírají.
Děkuji za radu.
emmsik

XXX.XXX.98.212
Děkuji, co já vím tak v Blazing Ranch mají mají reinigové koně ale mají stálý tým a nikoho nového nepřibírají, majitelce jsem psala sms a ani neodpověděla. Western Alvero mají koně na cutting, Ráby nefungují a předtím fungovali jako jezdecké školička pro děti, Andy West myslím že taky nefunguje a podle mě ani neměli koně přiježděné na reining, spíš turistiku.
Emmsik

XXX.XXX.98.212
https://m.facebook.com/stajraby/?locale2=cs_CZ
Myslíte tuhle stáj?
Emmsik

XXX.XXX.222.31
Když jsem tam byla naposledy asi před třemi roky tak se mi to moc nezdálo, nemyslím to ve zlém ať si to každý má podle sebe.
M.Nb.

XXX.XXX.9.24
Emmsik
napsal(a):
Když jsem tam byla naposledy asi před třemi roky tak se mi to moc nezdálo, nemyslím to ve zlém ať si to každý má podle sebe.
Neztrácejte čas na diskuzích a nepište provozovatelům SMS (taky bych takovému člověku neodpověděla). Píšete, že jste dospělá, tak prostě zvedněte telefon a zeptejte se, max. Vás odmítnou, ale určitě budou mít nějaký přehled a poradí na koho se obrátit.
Emmsik

XXX.XXX.222.31
Paní jsem nejdříve volala a protože někdo nebere telefony cizím číslům, zanechala jsem tedy sms s dotazem.
Emmsik

XXX.XXX.222.31
Kdybych nevolala do stájí tak nepíšu do diskuze, už jsem na internetu hledala. Chtěla jsem jen vědět, zda neví někdo o někom zkušeném, kdo třeba na internetu není a kdo by mi mohl poskytnout tréninky na reningově přiježděném koni abych se mohla posouvat.
Stajraby

XXX.XXX.233.129