Uživatel s deaktivovaným účtem

Nakupoval někdo v poslední době na ebay?
Třeba sedlo? Jak je to pak s poplatky?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.167
napsal(a):
Nakupoval někdo v poslední době na ebay?
Třeba sedlo? Jak je to pak s poplatky?
Ja naposled tfiha. Pulroku zpatky. Antiparazit pásky k hadům. Z ebay. Co mi tp hodilo jako cenu zboží s dopravou do cz (samotne pásky litr, doprava druhý) to platilo a zustalo. Uhradila sem to kartou stejne jak na aliexpressu a zbozi asi za 2,5 tydne bylo doma. Zadny dodatecny vyrizovani, zadny další poplatky. Jen to chce hlidat jestli dany prodejce dopravuje i do ČR. A stopro to šlo zpoza moře. Proč jsem jistá tu nechci rozmazávat 😁

Já nejsem nováček v nakupování na ebay, ale podmínky se změnily a zboží o které mám zájem je spíše více dražší cca okolo 12tis.(hele ta doprava za pásky, co se vejdou asi do obálky není nějak drahá? některá doprava umí stát tisíce, jiná okolo pětikila a za podstatně větší balík)

No, chtěla jsem loni voňavku a jelikož je to hořlavina nevím kolikátého stupně, tak mi nedošla....docela mne to rozladilo, protože tady už je v Avonu nesehnatelná...True Glow, pokud někdo má, kupuju Jo kdyby měl někdo Ćernou růži z Bulharska, tak ta mi taky došla...
Mám to tedy riskonout?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.167
Arbora
napsal(a):
Mám skúsenosť iba s kozmetikou do nejakých cca 3.000 a chodí úplne normálne. Nie je ešte stále nejaké prechodné obdobie?
Z usa se clo platilo vždycky. Uz par let zpet sem shanela puzzle ktere stalo naholo 500 včetně cla a vseho ale 1800. Nicmene celkova cena na me hupsla behem objednavky. Jen si fakt hlidat aby dorucovali i do cr.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.167
napsal(a):
No, chtěla jsem loni voňavku a jelikož je to hořlavina nevím kolikátého stupně, tak mi nedošla....docela mne to rozladilo, protože tady už je v Avonu nesehnatelná...True Glow, pokud někdo má, kupuju Jo kdyby měl někdo Ćernou růži z Bulharska, tak ta mi taky došla...
Mám to tedy riskonout?
Píšu sz