Umění prohrát dostih

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Shayela_2010

28.2.2022 10:55
Shayela_2010

XXX.XXX.155.209

Dobrý den, mám dotaz jak by jste to udělali.
Je hodně možností a já se na to trenérky ptala, ale řekla mi že na to mám přijít sama. Jedeme s jednou holkou tři dostihy a já mám první dva prohrát.
Mám koně, který to určitě vyhraje, ale vyhrát nemám, takže potřebuji tipy.
Taky mám dotaz, jakou rychlostí se dá slušně zaběhnout dostih. Jak rychlý má kůň být. Jen teoreticky, protože u každého koně to je jinak a taky jsou tam jiní koně.
Dostih se poběží někdy v srpnu, takže času mám celkem hodně. Kůň moc tréninku nepotřebuje, ale vytrvalost zvětšíme.
Děkuji za rady.

28.2.2022 10:57
Arbora

XXX.XXX.229.194

Lol.

Neregistrovaný uživatel

28.2.2022 11:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.21

Proč chcete podvádět? Víte že se dá dohledat kdo to sem píše že ano?

28.2.2022 11:12
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Hádám, že jedete nějaké sranda dostihy, a trenérce je blbé, abyste vyhrála nad dětičkami o deset let mladšími.
Vy chcete návod na to, jak jet na koni pomaleji než ostatní? Prostě... pojedu pomalu, no. Na ovladatelném koni to není problém.

Průměrné rychlosti dostihů si jistě spočítáte sama.
http://dostihyjc.cz/vysledky.php Tady máte výsledky dostihů. Máte tam čas vítěze a délku dráhy. Zbytek je trojčlenka a matematika sedmé třídy.
Např. Bonanza Gold vyhrála čtyřku s rychlostí kolem 55 km/hod. Samozřejmě delší dostih = menší průměrná rychlost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 11:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lidi, tahle holka má ale bohatej život! Neví co dělat, když jí kobyla shazuje sedlo, řeší přeskoky, parelku, pak hurá na dostihy... Můžeme jen závidět

28.2.2022 11:35
funnyfjord

XXX.XXX.158.2

...a na konci dostihu postavit na zadní V podtastě každý den se těším co tady slečna vymyslí za perlu a celkem se jí to daří.
Jinak mi to přijde jako čuňárna, která se vyskytuje ve vysokém sportu a ne v rámci nějakých regionálních hobby. Nedovedu si představit, i při předpokladu prosby od trenérky kvůli mladším dětem - že by něco takového proběhlo v naší stáji. Super příprava dětí pro férové chování v budoucím životě...

28.2.2022 11:37
funnyfjord

XXX.XXX.158.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, tahle holka má ale bohatej život! Neví co dělat, když jí kobyla shazuje sedlo, řeší přeskoky, parelku, pak hurá na dostihy... Můžeme jen závidět

ještě mě napadá že to bude nějaký zapálený hráč Star stable

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 11:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, tahle holka má ale bohatej život! Neví co dělat, když jí kobyla shazuje sedlo, řeší přeskoky, parelku, pak hurá na dostihy... Můžeme jen závidět

Ještě jste zapoměla na překážky pro psy - viz psí diskuze - nejlíp prý s kytkama a okrasné

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 11:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

funnyfjord napsal(a):
ještě mě napadá že to bude nějaký zapálený hráč Star stable

tak o tom žádná

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě jste zapoměla na překážky pro psy - viz psí diskuze - nejlíp prý s kytkama a okrasné

jaj, tam jsem ještě nedošla, přeci jen musím taky klikat něco za peníze :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, tahle holka má ale bohatej život! Neví co dělat, když jí kobyla shazuje sedlo, řeší přeskoky, parelku, pak hurá na dostihy... Můžeme jen závidět

A ještě překážky pro psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 12:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě jste zapoměla na překážky pro psy - viz psí diskuze - nejlíp prý s kytkama a okrasné

Jsem se přidala. Ale očividně to Shayela s námi umí, že jí pokaždé nalítneme a odpovídáme.

Shayela_2010

28.2.2022 15:35
Shayela_2010

XXX.XXX.177.216

Podvádět nechci, ale v tom dostihu to tak je. Zapomněla jsem zmínit, že to je učňovský dostih, takže ostatní si už domyslíte sami. To že mám víc otázek než ostatní (a trochu rozdílná témata) ještě neznamená že musím lhát. Vzpínání jsem chtěla poradit na show, přeskok na trénink a dostih už jsem psala. Překážky pro psa jsou můj hobby. Bavím se tím, protože když vidím že je nadaný a rozvíjím to, může se to vyplatit. Star stále nehraju a ani netuším co to je. Pokud máte s něčím problém, tak to sem nepište, já se ptám na řady a ne na vaše problémy. Dík.
Omlouvám se za drzost

28.2.2022 15:39
Arbora

XXX.XXX.229.194

V akom dostihu "je to tak"? Za to sú v dostihoch sankcie, čo by ste ako študent učnovky, ktorý má učnovskú licenciu mali vedieť, píše sa to v dostihovom poriadku. A na niektoré prehrešky učňov sa dostihová komisia pozerá obzvlášť prísne.

28.2.2022 15:43
lenacia

XXX.XXX.173.255

funnyfjord napsal(a):
ještě mě napadá že to bude nějaký zapálený hráč Star stable

To vysvětluje že neumí přeskoky... Ty tam nejsou 😂😂😂😂😂😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 15:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Podvádět nechci, ale v tom dostihu to tak je. Zapomněla jsem zmínit, že to je učňovský dostih, takže ostatní si už domyslíte sami. To že mám víc otázek než ostatní (a trochu rozdílná témata) ještě neznamená že musím lhát. Vzpínání jsem chtěla poradit na show, přeskok na trénink a dostih už jsem psala. Překážky pro psa jsou můj hobby. Bavím se tím, protože když vidím že je nadaný a rozvíjím to, může se to vyplatit. Star stále nehraju a ani netuším co to je. Pokud máte s něčím problém, tak to sem nepište, já se ptám na řady a ne na vaše problémy. Dík.
Omlouvám se za drzost

Takže, abych si to ujasnila - jezdíte na táborových koních + máte svého, se kterým děláte western a show (a neumíte ho zastavit), potřebujete ho naučit přeskok a vzpínání + nějaký z těch koní shazuje sedlo + jezdíte jako učeň dostiháky (a máte úmyslně prohrát) + máte dost nepravděpodobného psího křížence, kterému chcete stavět na zahradě překážky. A je vám kolik? 13, 14 let? Podle předchozích příspěvků.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 16:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takže, abych si to ujasnila - jezdíte na táborových koních + máte svého, se kterým děláte western a show (a neumíte ho zastavit), potřebujete ho naučit přeskok a vzpínání + nějaký z těch koní shazuje sedlo + jezdíte jako učeň dostiháky (a máte úmyslně prohrát) + máte dost nepravděpodobného psího křížence, kterému chcete stavět na zahradě překážky. A je vám kolik? 13, 14 let? Podle předchozích příspěvků.

Už chybí jen zapřahání, koňský agility, klikr a chov fialovýho leguána ve vaně

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 16:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímalo by mě, co by vám poradil trenér, vedoucí výcviku, kdybyste se zeptala jeho, jak máte prohrát dostih. Prosím prosím zeptejte se ho a napište nám to. Na kurzu na amatéry se na tohle jeden kluk zeptal, a to byste nevěřila, co se dělo pak

28.2.2022 16:13
Pipilota

XXX.XXX.46.93

Já bych za opravdu machrovinku považovala naklikat dostihaka na vzorné chození do startovacího boxu, ale i s vzorným startem. Mnohem lepší než vzpínání na zadních....

Shayela_2010

28.2.2022 17:14
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

Ale já ji to nakonec neučila. Zkoušíme tu levádu. Nebo spíš to, co se dělá před ní. Trenérů jsem se ptala. Trenérky a trenéra. Dali mi pár tipů, ale zajímá mě to vaše,, co se dělo pak,, A koně zastavit umím, to bylo druhý co jsem se učila. Dobře, já vám ten název ještě zjednoduším: Je to dostih studentů. Lidí že školy, lidí pod trenérem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Holka holka, už se do toho moc zamotáváš, už se na to vykašli.

Coudas

28.2.2022 17:36
Coudas

XXX.XXX.87.254

Zajímavé téma, škoda že mi má mozková kapacita na zadání nestačí a nevím, o čem je řeč. Tady u nás se jede spíše opačný postup, vyhrát za každou cenu, i kdybych měla porazit jako dospělá ženská dvanáctiletý dítě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 17:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, tahle holka má ale bohatej život! Neví co dělat, když jí kobyla shazuje sedlo, řeší přeskoky, parelku, pak hurá na dostihy... Můžeme jen závidět

Jo, na Parelku jsem zapomněla , ta se vlastně řešila taky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2022 17:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě to zas přijde, že ji někdo něco nabulíkoval, a teď ve stáji čekají jestli se na to tady jako fakt zeptá......Jsem zvědavá, co bude další téma..

28.2.2022 18:39
Arbora

XXX.XXX.229.194

Shayela_2010 napsal(a):
Ale já ji to nakonec neučila. Zkoušíme tu levádu. Nebo spíš to, co se dělá před ní. Trenérů jsem se ptala. Trenérky a trenéra. Dali mi pár tipů, ale zajímá mě to vaše,, co se dělo pak,, A koně zastavit umím, to bylo druhý co jsem se učila. Dobře, já vám ten název ještě zjednoduším: Je to dostih studentů. Lidí že školy, lidí pod trenérem.

Tak beriem späť, "dostihov študentov", to je úplne iné. Tam záleží od toho, ako má ktorý študent natrénované. Potom sa prehráva veľmi ľahko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2022 19:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Ale já ji to nakonec neučila. Zkoušíme tu levádu. Nebo spíš to, co se dělá před ní. Trenérů jsem se ptala. Trenérky a trenéra. Dali mi pár tipů, ale zajímá mě to vaše,, co se dělo pak,, A koně zastavit umím, to bylo druhý co jsem se učila. Dobře, já vám ten název ještě zjednoduším: Je to dostih studentů. Lidí že školy, lidí pod trenérem.

Z jaké školy?

Shayela_2010

2.3.2022 07:13
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

To myslíte jako základku, střední nebo vejšku? Je to jedno, ale chodí do školy. Nepočítám první stupeň a 6. No a pak nějaký jezdecký školy

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2022 07:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
To myslíte jako základku, střední nebo vejšku? Je to jedno, ale chodí do školy. Nepočítám první stupeň a 6. No a pak nějaký jezdecký školy



Já mám za to, že se kometa ptala na to, o kterou školu konkrétně (název školy) se jedná. Abychom si udělali představu, co za studentský dostih to může být, protože každá škola má jiné možnosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2022 08:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
To myslíte jako základku, střední nebo vejšku? Je to jedno, ale chodí do školy. Nepočítám první stupeň a 6. No a pak nějaký jezdecký školy

Píšete lidi ze školy, tudíž se jedná o jednu jedinou. Nemusíte mi vyjmenovávat celý školský systém. (by mě zajímalo, na které základní nebo vysoké škole se jezdí dostihy). Ne, ptala jsem se, za jakou školu pojedete ten dostih vy. Jestli Chuchle, Kladruby, Humpolec, Mariánské Lázně...

Shayela_2010

3.3.2022 10:56
Shayela_2010

XXX.XXX.171.179

Já jedu pod trenérem. Do školy jsem dostala nabídku, ale odmítla jsem. Mám trenéra, který se nabídl, že mě bude učit normálně to, co se dělá ve škole. Takže vlastně jedu za trenéra, ale počítají mě jako školu. Je to strašně zamotaný a nesmyslných. Moc tomu nerozumím.

3.3.2022 11:17
Arbora

XXX.XXX.229.194

Áno je to hlavne nezmyselné. Na účasť v dostihoch potrebuješ licenciu. Dostihov žiakov a účastnia iba tí, ktorí študujú na strednej škole na základe tohto štúdia majú licenciu žiaka. Takže to, čo tu píšeš, je skrátka hlúposť, ktorej nikto neverí. Už len to, že sa za tri dni zmenila trénerka na trénera...Kašli na to.

3.3.2022 11:23
lenacia

XXX.XXX.173.255

Sama nerozumíš vlastní pohádce a my ti máme radit?
Seš na tom hůř jak Amazon s Prsteny Moci

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2022 11:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je stejný trenér, jako vás učí ty přeskoky?
A prosím, na koních jakých plemen se pojede ten dostih?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2022 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Já jedu pod trenérem. Do školy jsem dostala nabídku, ale odmítla jsem. Mám trenéra, který se nabídl, že mě bude učit normálně to, co se dělá ve škole. Takže vlastně jedu za trenéra, ale počítají mě jako školu. Je to strašně zamotaný a nesmyslných. Moc tomu nerozumím.

A název té školy? I když je to vlastně fuk, protože vám nevěříme ani slovo. Když už si chcete vymýšlet, tak to musí mít trochu systém. Proto je vždycky lepší říkat pravdu. Člověk si pak nemusí pamatovat, co všechno a komu nakecal.

3.3.2022 13:12
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Nežijete v zahraničí? Z toho mála, co vím, tak v Bulharsku je možné všechno.

3.3.2022 13:20
lenacia

XXX.XXX.173.255

Varaxi napsal(a):
Nežijete v zahraničí? Z toho mála, co vím, tak v Bulharsku je možné všechno.

já bych to spíš viděa na Narnii

Coudas

3.3.2022 14:08
Coudas

XXX.XXX.87.254

Diskuze koňské části ifauny zřejmě upadá v zapomnění, tak admini najali různé rozdmýchávače, některé asi ne moc bystré to vypadá, a čím nesmyslnější a choulostivější téma, tím lépe, protože se všichni chytnou. Až pominou vášnivé debaty, a odpovědí bude prosté ano či ne, případně řešte s trenérem, zanikne diskuze úplně 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2022 14:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Coudas napsal(a):
Diskuze koňské části ifauny zřejmě upadá v zapomnění, tak admini najali různé rozdmýchávače, některé asi ne moc bystré to vypadá, a čím nesmyslnější a choulostivější téma, tím lépe, protože se všichni chytnou. Až pominou vášnivé debaty, a odpovědí bude prosté ano či ne, případně řešte s trenérem, zanikne diskuze úplně 🙂

Na psech už zanikla. A tady už taky skomírá.

Coudas

3.3.2022 14:31
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na psech už zanikla. A tady už taky skomírá.

Na psy z principu nechodím, šlehlo by mně úplně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2022 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Coudas napsal(a):
Na psy z principu nechodím, šlehlo by mně úplně.

A tak najdou se tam přínosná vlákna. I taková, nad kterými nejenom já nevěřícně kroutím hlavou. Tak už to v životě chodí.

Coudas

3.3.2022 15:12
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak najdou se tam přínosná vlákna. I taková, nad kterými nejenom já nevěřícně kroutím hlavou. Tak už to v životě chodí.

Právě proto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2022 15:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Coudas napsal(a):
Diskuze koňské části ifauny zřejmě upadá v zapomnění, tak admini najali různé rozdmýchávače, některé asi ne moc bystré to vypadá, a čím nesmyslnější a choulostivější téma, tím lépe, protože se všichni chytnou. Až pominou vášnivé debaty, a odpovědí bude prosté ano či ne, případně řešte s trenérem, zanikne diskuze úplně 🙂

Tuhle brigádu chci! Beztak sem chodím načuhovat co den, tak bych z toho měla nějakou kačku.

Coudas

3.3.2022 15:52
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tuhle brigádu chci! Beztak sem chodím načuhovat co den, tak bych z toho měla nějakou kačku.

Si řekni. Už tak jsi se toho ujala dostatecně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 06:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Coudas napsal(a):
Si řekni. Už tak jsi se toho ujala dostatecně.

Ty víš, kde si o to mohu říct? Já bych kladla záludné dotazy :-) Já jsem zatím založila asi dvě témata... nějak nemám, na co bych se ptala. Když něco nevím, podívám se prve na internet....

Coudas

4.3.2022 07:57
Coudas

XXX.XXX.87.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ty víš, kde si o to mohu říct? Já bych kladla záludné dotazy :-) Já jsem zatím založila asi dvě témata... nějak nemám, na co bych se ptala. Když něco nevím, podívám se prve na internet....

Že by v redakci? Tak chytrá a nepřijdeš na to sama? Otázky klást nemusíš, stačí tvé elaboráty, ty vše vystihují dostatečně.

Shayela_2010

4.3.2022 13:31
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

Trenérka, mě učí přeskoky. Poslala mě za trenérem, o kterém řekla že se v nich víc vyzná. Tento trenér, je jiný. Dobrovolně se nabídl a já ho viděla poprvé v životě. Aktuálně mám trenéry dva. Pojedu ho na koni, který nemá v PP rodiče, ale prej je to APH a am. klusák (rodiče). Na to že má v rodokmenu klusák, mi nacválá vždycky, když má jenom klusat. Je to hodně rychlý kůň a já ho zatím jezdila ve westernu, protože je na něj zvyklá. Až na ni posadí dostihový sedlo, bude to fofr. Já osobně už se na to moc těším. Trénovat pod D. sedlem by měla začít někdy v dubnu

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 13:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

OMFG

4.3.2022 13:38
evcusik

XXX.XXX.145.236

Pravda je, že já radši tu klasiku - Červená karkulka, 7 trpaslíků a jiné

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Trenérka, mě učí přeskoky. Poslala mě za trenérem, o kterém řekla že se v nich víc vyzná. Tento trenér, je jiný. Dobrovolně se nabídl a já ho viděla poprvé v životě. Aktuálně mám trenéry dva. Pojedu ho na koni, který nemá v PP rodiče, ale prej je to APH a am. klusák (rodiče). Na to že má v rodokmenu klusák, mi nacválá vždycky, když má jenom klusat. Je to hodně rychlý kůň a já ho zatím jezdila ve westernu, protože je na něj zvyklá. Až na ni posadí dostihový sedlo, bude to fofr. Já osobně už se na to moc těším. Trénovat pod D. sedlem by měla začít někdy v dubnu

A další pokračování telenovely. Prej je to APH a americký klusák. A v průkazu jsou místo předků bílá místa? To je pravej dostihák!
Máte dva trenéry. A ti to dělají zadarmo jen z čistého altruismu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 13:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

evcusik napsal(a):
Pravda je, že já radši tu klasiku - Červená karkulka, 7 trpaslíků a jiné

Tohle je spíš Nekonečný příběh. Ale začínám se bavit.

Shayela_2010

4.3.2022 13:56
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

Však je to jeho první dostih. A koně na něm nemusí mít průkaz s rodiči. A spletla jsem se, babička je APH, otec je PRE SP. Jeho normální rychlost je 20km/h, takže finišovat bude dobře. Jak by ste zlepšili vytrvalost? Trenérovi rady moc účinné nejsou a moje návrhy se v zimě nedají aplikovat. Ptám se na vaše, které se dají využít na jízdárně nebo v hale. Podle mě to na nich moc nepůjde, ale už jen měsíc a já s ním jdu do terénu, takže tam nabere hodně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 13:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale má výdrž holka, to se musí nechat

4.3.2022 14:02
lenacia

XXX.XXX.173.255

20km/h???... tak toho předběhne i Osel domácí

4.3.2022 14:06
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Není to třeba vytrvalecký závod? Jako endurance?
Jako já se fakt snažím vymyslet něco, co by dávalo aspoň vzdáleně smysl.

4.3.2022 14:08
Arbora

XXX.XXX.229.194

Shayela_2010 napsal(a):
Však je to jeho první dostih. A koně na něm nemusí mít průkaz s rodiči. A spletla jsem se, babička je APH, otec je PRE SP. Jeho normální rychlost je 20km/h, takže finišovat bude dobře. Jak by ste zlepšili vytrvalost? Trenérovi rady moc účinné nejsou a moje návrhy se v zimě nedají aplikovat. Ptám se na vaše, které se dají využít na jízdárně nebo v hale. Podle mě to na nich moc nepůjde, ale už jen měsíc a já s ním jdu do terénu, takže tam nabere hodně.

20 km/h jazdím rekreačným tempom na bicykli, ale dream on. V dostihu sa beží tak okolo 50 km/h. Pri troche šťastia ťa nepredbehnú o kolo. Ešte som nevidela dostiháka natrénovaného na jazdiarni, budeš prvá a istotne sa ti pohrnú ďalšie a ďalšie ponuky na trénovanie koní.

Shayela_2010

4.3.2022 14:13
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

Já to normální myslela tak, že když jedeme jen tak na klidnou vyjížďku a chceme cválat. Když takhle valí, mám pocit, že jí urvu hubu. A vím kolik se běhá na dostizich. Už mi to tu nějaká hodná osoba psala.

Coudas

4.3.2022 14:17
Coudas

XXX.XXX.87.254

Lidi, kteří se "ptají" ale poradit vlastně nechtěj mne se.... Jedné takové jsem se už zbavila, mám nastoupit znova... 🙈 😝

4.3.2022 15:08
lenacia

XXX.XXX.173.255

Takže si to shrneme...

Holčina se dostala ke koním, jenž vozí děti na koňských táborech. Tam ukázaa svůj přirozený magický talent na ježdění a výcvik koní. Toho si všiml majitel koní a poskytl jí koně, jenž jezdí jenom ona. Díky tomuto koni padla do oka tamní trenérce. Renomované ženě, jenž je znalá mnoha věc včetně cviků Vídeňské školy. Právě díky ní se Shayea dostalo privilegia cvičit jejího kluso-pura levádě. Tam vša nae hrdinka nekončí. Díky jejím schopnostem a poutu přeci nebude jezdit na uzdečce, všichni už od prvního Ostwinda víme, že cesta vede po provaze.
A jak šel ten čas, kdy v zimě můžete jezdit jen v hale a ne v terénu. Její trenérka dostala zprávu od speciální jezdecké školy. Ta totiž bude pořádat studentský závod, a Shayela se jej má zůčastnit. Jenže protože vlastní Kluso-pura, je všm jasné, že by vyhrála, jenže tenhle příběh není jen o ní. Ona má za úkol ten závod prohrát!
S tak náročnou situací si však renomovaná trenérka již neporadí. Kdyby šlo o passage či piaffu, to by zvládla ale tohle, to už není v její jurisdikci schopností.
Avšak hluboko v lesích české vrchoviny sídlí tajemný muž. Trenér! Trenér z povolání, jenž už sice netrénuje avšak je velie dobrý přítel této renomované trenérky. A ta se rozhodla, že svou studentku na kluso-purovi vyšle za svým starým tajemným přítelem. Ten, ač již nikoho dlouho netrénoval, si všiml úchvatného talentu Shayely, a rozhodl se, žepo více jak 20 letech začne znova trénovat. Jeho schopnosti jsou trochu zarezlé avšak Shayela má tajnou zbraň!
Vedle těchto trenérských bohů totiž sama nenechává nic náhodě! Ví, že je 21. století. A na internetu je tajemná skupina. Tajemnější než svobodní zednáři, ba tajemnější než Ilumináti! Skupina, k níž si pro radu chodí i Templářští rytíři!
PŘISPĚVOVATELÉ V KOŇSKÉ KATEGORII IFAUNY!!!!!!!!

4.3.2022 15:16
Dotaz

XXX.XXX.237.204

Už chybí jen jednorožec a spousta duhy. :)

4.3.2022 15:23
lenacia

XXX.XXX.173.255

Dotaz napsal(a):
Už chybí jen jednorožec a spousta duhy. :)

.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 15:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Však je to jeho první dostih. A koně na něm nemusí mít průkaz s rodiči. A spletla jsem se, babička je APH, otec je PRE SP. Jeho normální rychlost je 20km/h, takže finišovat bude dobře. Jak by ste zlepšili vytrvalost? Trenérovi rady moc účinné nejsou a moje návrhy se v zimě nedají aplikovat. Ptám se na vaše, které se dají využít na jízdárně nebo v hale. Podle mě to na nich moc nepůjde, ale už jen měsíc a já s ním jdu do terénu, takže tam nabere hodně.

Normální rychlost 20km/h je v jakém chodu? A koně nemusí mít průkaz? Ani kvůli očkování? TrenérovY rady nejsou moc účinné..., tak ho vyměňte. Očividně si to můžete finančně dovolit. Teda spíš vaši rodiče. Jak BYSTE zlepšili vytrvalost - no, na hale určitě ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2022 15:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Já to normální myslela tak, že když jedeme jen tak na klidnou vyjížďku a chceme cválat. Když takhle valí, mám pocit, že jí urvu hubu. A vím kolik se běhá na dostizich. Už mi to tu nějaká hodná osoba psala.

Jako že valí ve 20 km/h? No, to je teda fofr!

5.3.2022 13:06
Slon Indický

XXX.XXX.248.57

Hlavně 400 let šlechtění plnokrevníka bylo úplně mimo, tady nastoupí křižovatka APH, klusáka a andalusana a všem je naprosto jasné, že bude dostihy vyhrávat. A to takovým stylem, že se rovnou bude muset jezdkyně naučit, jak prohrát. Aby ostatní nebyli úplně znemožnění.
Jo, a taky ten kůň poběží rovnou 3 dostihy v jeden den. A až ten poslední dramaticky vyhraje. A všichni zúčastnění budou inkasovat ohromné peníze za sázky, a pak budou žít šťastně až do smrti a snídat šampaňské. 🥂

5.3.2022 13:12
Slon Indický

XXX.XXX.248.57

Ještě by mě zajímalo, jak se vůbec přišlo na to, že kůň cválá 20km/h. Má ten kůň tachometr, nebo má na zadku maximální rychlost?
Či stojí trenérka v hale se stopkami a počítá průměrnou rychlost?
Otázky, samé otázky.

5.3.2022 13:35
Dotaz

XXX.XXX.110.178

Slon Indický napsal(a):
Ještě by mě zajímalo, jak se vůbec přišlo na to, že kůň cválá 20km/h. Má ten kůň tachometr, nebo má na zadku maximální rychlost?
Či stojí trenérka v hale se stopkami a počítá průměrnou rychlost?
Otázky, samé otázky.

Určitě to měřili takto.

https://youtu.be/saDP7OE7-FE

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Slon Indický napsal(a):
Hlavně 400 let šlechtění plnokrevníka bylo úplně mimo, tady nastoupí křižovatka APH, klusáka a andalusana a všem je naprosto jasné, že bude dostihy vyhrávat. A to takovým stylem, že se rovnou bude muset jezdkyně naučit, jak prohrát. Aby ostatní nebyli úplně znemožnění.
Jo, a taky ten kůň poběží rovnou 3 dostihy v jeden den. A až ten poslední dramaticky vyhraje. A všichni zúčastnění budou inkasovat ohromné peníze za sázky, a pak budou žít šťastně až do smrti a snídat šampaňské. 🥂

S jahodami. Jste zapomněl(a).

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Určitě to měřili takto.

https://youtu.be/saDP7OE7-FE

Zajímavé. velmi. Ale mně to nepřipadá jako cval o rychlosti 20 km/h.

5.3.2022 13:42
Dotaz

XXX.XXX.110.178

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé. velmi. Ale mně to nepřipadá jako cval o rychlosti 20 km/h.

Tak známe to ze školních pokusů. Chyba měření, pomůcky jsou zastaralé.

Shayela_2010

5.3.2022 13:43
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

Tak zaprvé: ten trenér tu trenérku neznal a je ze školy
Za druhé: no vzhledem k tomu jak jste tu všichni inteligentní, tak pro vás nebude sebemenší problém zjistit jak jsem přišla na tuto rychlost
Za třetí: na parelce jezdím už dlouho, protože je mi příjemnější a diskuze byla o tom, jestli tomu koní nějak nevadí
Za čtvrté: den má 24 hodin a ty dostihy nejsou nějak extra dlouhé a časové intervaly mezi nimi jsou dlouhé
Za páté: on má průkaz, ale nemá v něm uvedené rodiče což je podle mě nesmysl
Za šesté: většina lidí začíná na taborovych koních a já se na nich učím. Svého koně mám taky, trénuji s ním s trenérkou občas, ale to co se naučím na taborovych koních potom používám na mém koni.
Za sedmé: vytrvalecký závod to není, ale spíš aby ten kůň měl výdrž a zvládl je všechny 3
Za osmé: moc hezky příběh. Až jej napíšete, kupuji ho jako první.
A za deváté: čemu na tom všem proboha nerozumíte?? Vždyť je to tak prostý!

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 13:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Tak známe to ze školních pokusů. Chyba měření, pomůcky jsou zastaralé.

Ale už pouhým okem je jasné, že ten kůň běží mnohem rychleji. Na to nemusím mít pomůcku. Ale rozumím, co jste chtěla říci (napsat).

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 13:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Tak zaprvé: ten trenér tu trenérku neznal a je ze školy
Za druhé: no vzhledem k tomu jak jste tu všichni inteligentní, tak pro vás nebude sebemenší problém zjistit jak jsem přišla na tuto rychlost
Za třetí: na parelce jezdím už dlouho, protože je mi příjemnější a diskuze byla o tom, jestli tomu koní nějak nevadí
Za čtvrté: den má 24 hodin a ty dostihy nejsou nějak extra dlouhé a časové intervaly mezi nimi jsou dlouhé
Za páté: on má průkaz, ale nemá v něm uvedené rodiče což je podle mě nesmysl
Za šesté: většina lidí začíná na taborovych koních a já se na nich učím. Svého koně mám taky, trénuji s ním s trenérkou občas, ale to co se naučím na taborovych koních potom používám na mém koni.
Za sedmé: vytrvalecký závod to není, ale spíš aby ten kůň měl výdrž a zvládl je všechny 3
Za osmé: moc hezky příběh. Až jej napíšete, kupuji ho jako první.
A za deváté: čemu na tom všem proboha nerozumíte?? Vždyť je to tak prostý!

Je to prostý! Podle pravidel ČJF může kůň absolvovat maximálně 2! (slovy dvě) soutěže v jednom dni (=24 hodin). Jo a pořád čekám na název té školy. Nebo je to tajemství? Čekala bych opak. Každá škola si chce přece dělat reklamu.

5.3.2022 14:15
lenacia

XXX.XXX.173.255

ne, většina lidí začíná na školních/jízdárenských koních...
Táborový koně sice mohou být koně školní avšak ze zkušeností mých a lidí co na táborech byli, sou to obvykl chcípáčci (čest vyjímkám) a jestli tomu vožení děcek na táborech lze říkat ježdění, tak v tom případě většina lidí začala s ježděním na poníkách u kolotočů.

Dostihy sou pro koně náročné a zatímco parkur může jet kůň klidně celý víkend 2x dle pravidej ČJF, dostihový kůň odjede jeden dostih třeba za měsíc a pak má zase pauzu... A to ten dostih může mít 800 metrů a je odjetý do minuty....

Prměrná rchlost 20km/h je reálná, v případě že jde o cval, ale o klasický jízdárenský, ale ve chvíli kdy jedete rychlostní disciplínu tímhle tempem prostě nejedete jakože vůbec. vůbec vůbec... A jelikož nejedete vytrvalostní závod, jak sme si v 7. čce přečetli, tak se vám trochu bortí váš domeček lží.

Průměrná rychlost rychlého cvalu/trysku pro ryhlostní závody, je 40km/h přičemž kůň je schopný vyvinout rychlos až 80km/h....

Pokud jde o příběhy co píšu, vtuhle chvíli mám rozepsaný infantilně romantický fantasy, a další příběh co budu psát bude taková koňská inspirace posledního samuraje...

A na konci čemu nerozumíme...
Inu... nerozumíme řeši tvého kmene.... jaká škola? Jaký trenéři... jaký závody..... nic z toho nedává smysl protože půka z toho je proti pravilům ČJF a půlka z toho je očividně smyšlená

5.3.2022 14:22
Dotaz

XXX.XXX.110.178

Prostě je všem jasné, že si vymýšlíte. To je celé.

5.3.2022 14:31
lenacia

XXX.XXX.173.255

snad se to spustí, ale já musela

Shayela_2010

5.3.2022 15:59
Shayela_2010

XXX.XXX.129.110

Ne, tak jsme to nemerili. Tohle tam ani nemáme. Jediná pomůcka která pro výcvik koně funguje i bez člověka a my ji tam máme, je kolotoč. A pokud říkáte kvůli poutu, proč teda nenapíšete že jezdím bez sedla, bez uzdy, bez nákrčáku, bez parelky, bez přilby, bosky, v riflích a můj kůň je černý a má bílé konečky hřívy? To by přece znělo mnohem líp, ne? Na to video se nedívala, nemám WiFi. To jsou krátké dostihy u těchto to tak asi je. Mě to bylo řečeno. Ta škola byla někde v Rakousku, proto jsem to taky odmítla. Začala jsem jezdit na lekce, které se konaly na taborových koních. Ti koně tam byli skvělí a já se na nich naučila všechno. Tímto bych tuto debatu ráda ukončila.

Coudas

5.3.2022 16:21
Coudas

XXX.XXX.87.254

Pročpak, už je to moc zamotané a nedokážete se vymotat? Kolotoč jako výcviková pomůcka bez zásahu člověka. Ooooo džízis.... 🙈

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 16:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Ne, tak jsme to nemerili. Tohle tam ani nemáme. Jediná pomůcka která pro výcvik koně funguje i bez člověka a my ji tam máme, je kolotoč. A pokud říkáte kvůli poutu, proč teda nenapíšete že jezdím bez sedla, bez uzdy, bez nákrčáku, bez parelky, bez přilby, bosky, v riflích a můj kůň je černý a má bílé konečky hřívy? To by přece znělo mnohem líp, ne? Na to video se nedívala, nemám WiFi. To jsou krátké dostihy u těchto to tak asi je. Mě to bylo řečeno. Ta škola byla někde v Rakousku, proto jsem to taky odmítla. Začala jsem jezdit na lekce, které se konaly na taborových koních. Ti koně tam byli skvělí a já se na nich naučila všechno. Tímto bych tuto debatu ráda ukončila.

Takže škola v Rakousku? A jak se tam o vás dozvěděli? Hele, fakt vám nevadí, že se znemožňujete pořád víc?

5.3.2022 16:55
lenacia

XXX.XXX.173.255

Shayela_2010 napsal(a):
Ne, tak jsme to nemerili. Tohle tam ani nemáme. Jediná pomůcka která pro výcvik koně funguje i bez člověka a my ji tam máme, je kolotoč. A pokud říkáte kvůli poutu, proč teda nenapíšete že jezdím bez sedla, bez uzdy, bez nákrčáku, bez parelky, bez přilby, bosky, v riflích a můj kůň je černý a má bílé konečky hřívy? To by přece znělo mnohem líp, ne? Na to video se nedívala, nemám WiFi. To jsou krátké dostihy u těchto to tak asi je. Mě to bylo řečeno. Ta škola byla někde v Rakousku, proto jsem to taky odmítla. Začala jsem jezdit na lekce, které se konaly na taborových koních. Ti koně tam byli skvělí a já se na nich naučila všechno. Tímto bych tuto debatu ráda ukončila.

červeně bychom měli toho koně co má ty bílý konečky hřívy....
Modře, milí přátelé... máme tu Rakouskou školu

5.3.2022 17:40
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to prostý! Podle pravidel ČJF může kůň absolvovat maximálně 2! (slovy dvě) soutěže v jednom dni (=24 hodin). Jo a pořád čekám na název té školy. Nebo je to tajemství? Čekala bych opak. Každá škola si chce přece dělat reklamu.

Jestli má zadavatelka na mysli dostihy jako skutečné dostihy, i kdyby polokrevníků, tak tam se koně, kteří dají dva dostihy s týdenním rozestupem, považují spíše za výjimku. Většina koní to nezvládá a vyžadují větší čas na regeneraci.
Takže tři dostihy za den je prostě nesmysl.
Tři vytrvalecké trasy za den jsou prostě nesmysl.
Tři jakékoli oficiální závody za den jsou prostě nesmysl.
Jediné, co by snad teoreticky mohlo dávat smysl, je, kdyby to byla ta endurance; tam se jede na etapy, tak kdyby měla první a druhou etapu jet v kontaktu s čelem, ale ne úplně na špici, a zaútočit na vítězství až v etapě poslední, to by třeba šlo. Jako je to jeden závod, žejo, ale na třikrát; neznalý by to mohl nějakým omylem možná považovat za tři závody.
Ale jestli to endurance není, což je tu zmíněné, že není, tak fakt ať se snažím, jak chci, nejde mi vymyslet něco, co by nebyl naprostý blábol.
Buďto je to celé vymyšlené, nebo to jsou nějaké hobby závody mimo oficiální záštitu CJF. Což jako jo, léta páně jsem taky jela „závod“ tak, abych nevyhrála; byly jsme tři náctileté slečny a pak skupinka dětí, my tam byly spíš jako dozor a dohled zevnitř. A samozřejmě bylo cílem neukrást dětem medaile, že. Takže jsme taky jely tak, abychom pokud možno projely cílem poslední.
Ze začátku jsem si myslela, že zadavatelka mohla mít na mysli něco takového, ale jako dozor nepoužijete naprosto neznalou dívčinu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 19:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Jestli má zadavatelka na mysli dostihy jako skutečné dostihy, i kdyby polokrevníků, tak tam se koně, kteří dají dva dostihy s týdenním rozestupem, považují spíše za výjimku. Většina koní to nezvládá a vyžadují větší čas na regeneraci.
Takže tři dostihy za den je prostě nesmysl.
Tři vytrvalecké trasy za den jsou prostě nesmysl.
Tři jakékoli oficiální závody za den jsou prostě nesmysl.
Jediné, co by snad teoreticky mohlo dávat smysl, je, kdyby to byla ta endurance; tam se jede na etapy, tak kdyby měla první a druhou etapu jet v kontaktu s čelem, ale ne úplně na špici, a zaútočit na vítězství až v etapě poslední, to by třeba šlo. Jako je to jeden závod, žejo, ale na třikrát; neznalý by to mohl nějakým omylem možná považovat za tři závody.
Ale jestli to endurance není, což je tu zmíněné, že není, tak fakt ať se snažím, jak chci, nejde mi vymyslet něco, co by nebyl naprostý blábol.
Buďto je to celé vymyšlené, nebo to jsou nějaké hobby závody mimo oficiální záštitu CJF. Což jako jo, léta páně jsem taky jela „závod“ tak, abych nevyhrála; byly jsme tři náctileté slečny a pak skupinka dětí, my tam byly spíš jako dozor a dohled zevnitř. A samozřejmě bylo cílem neukrást dětem medaile, že. Takže jsme taky jely tak, abychom pokud možno projely cílem poslední.
Ze začátku jsem si myslela, že zadavatelka mohla mít na mysli něco takového, ale jako dozor nepoužijete naprosto neznalou dívčinu.

a) je správně. Celé je to vymyšlené a holčina se ve svých příspěvcích už naprosto zoufale zamotala.

Shayela_2010

5.3.2022 19:29
Shayela_2010

XXX.XXX.248.144

Však já vím kdo je Ost, proto jsem to tam tak napsala. Zamotaná do toho nejsem a neznemožňuju se. Já pravdu znám a ptala jsem se, protože jsem věřila, že ne všichni jsou úplní *******. V Rakousku jsem byla měsíc s kamarádkou, která do té školy chodí a měla jsem dovoleno tam jezdit. Potom přišla ta nabídka. Dostihy nejsou s ČJF, ale ani nejedu jako nějaká pomocná ruka. Debatu bych ráda ukončila proto, že mi vadí vaše neustálé posměchy a další. Už tak mi stačí to, co zažívám ve škole. Koním se věnuju už od té doby co jsem začala normálně a sama myslet (to je druhá třída, předtím to byl jen vodič a tak), protože to pro mě byl únik z reality. Já jsem teď ráda že mám takového koníčka, ale ne v momentě, kdy se mi i sem dostává to co zažívám ve škole. Dá se ta diskuze vymazat či uzavřít???

5.3.2022 19:30
kallisto

XXX.XXX.134.16

Tak to je jednoduché. Jestli si nevymýšlíš, tak napiš svoje jméno, jméno školy, jméno koně, jméno trenérky, jméno trenéra, kdy a kde se ty závody mají konat.

Easy

5.3.2022 19:33
Nezzie

XXX.XXX.71.232

Nemáte fotku vašeho koně? Pak by vám to mohly někteří věřit...
Za mě - je to cely hrozně zamotaný.

5.3.2022 19:54
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Shayela_2010 napsal(a):
Však já vím kdo je Ost, proto jsem to tam tak napsala. Zamotaná do toho nejsem a neznemožňuju se. Já pravdu znám a ptala jsem se, protože jsem věřila, že ne všichni jsou úplní *******. V Rakousku jsem byla měsíc s kamarádkou, která do té školy chodí a měla jsem dovoleno tam jezdit. Potom přišla ta nabídka. Dostihy nejsou s ČJF, ale ani nejedu jako nějaká pomocná ruka. Debatu bych ráda ukončila proto, že mi vadí vaše neustálé posměchy a další. Už tak mi stačí to, co zažívám ve škole. Koním se věnuju už od té doby co jsem začala normálně a sama myslet (to je druhá třída, předtím to byl jen vodič a tak), protože to pro mě byl únik z reality. Já jsem teď ráda že mám takového koníčka, ale ne v momentě, kdy se mi i sem dostává to co zažívám ve škole. Dá se ta diskuze vymazat či uzavřít???

Já se Vám neposmívám. Jen prostě je objektivní fakt, že to, co říkáte, nedává smysl. V Rakousku jsou pravidla pro dostihy pod dostihovým klubem stejně přísná nebo přísnější - a rozhodně tam dostihy neběhají kříženci appaloos a PRE.
Buďto jste velmi zmatená, nebo prostě lžete.

Pokud chcete vymazat nebo uzavřít téma, napište adminovi. Měl by Vám vyhovět.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2022 20:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nezzie napsal(a):
Nemáte fotku vašeho koně? Pak by vám to mohly někteří věřit...
Za mě - je to cely hrozně zamotaný.

Fotka přece nic nedokáže. Stáhnout si může kdokoliv cokoliv odkudkoliv. Věřit tomu nebudeme. Pročtěte si ty příspěvky od začátku. A Shayela se začíná vztekat, protože jí to nebaštíme a naopak dokazujeme, že si vymýšlí. Tak jako na psech. A vlákno stejně brzy zmizí, viz rada Varaxi.

Shayela_2010

5.3.2022 20:45
Shayela_2010

XXX.XXX.96.32

Na psech se nevztekam. Jen mi vadí že ponizujete mého psa. Věřte si čemu chcete, ale jméno školy si nepamatuju a svoje vám psát nebudu. Trenérka se jmenuje Alena, trenér myslím že Petr. Kůň je Monitt. Závody jsou někdy v září. Místo se zatím řeší. Napište jednu konkrétní zprávu, kde se na psech vztekám, protože tam jsem to ani jednou necítila. Spíš mě to mrzelo.

5.3.2022 21:03
lenacia

XXX.XXX.173.255

Monitt je jeho offiko jméno v průkaze jo?

Neregistrovaný uživatel

5.3.2022 21:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.26.143

lenacia napsal(a):
Monitt je jeho offiko jméno v průkaze jo?

Ne. V eagri je jen 10 lety Monett

5.3.2022 21:08
lenacia

XXX.XXX.173.255

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ne. V eagri je jen 10 lety Monett

kuš!!! Si to teď prokecla!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2022 08:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Shayela_2010 napsal(a):
Na psech se nevztekam. Jen mi vadí že ponizujete mého psa. Věřte si čemu chcete, ale jméno školy si nepamatuju a svoje vám psát nebudu. Trenérka se jmenuje Alena, trenér myslím že Petr. Kůň je Monitt. Závody jsou někdy v září. Místo se zatím řeší. Napište jednu konkrétní zprávu, kde se na psech vztekám, protože tam jsem to ani jednou necítila. Spíš mě to mrzelo.

Na psech se nevztekáte. Tam jste se odmlčela. Trenérka Alena, trenér Petr, závody někdy v září, místo se řeší - to jsou opravdu vyčerpávající informace. Jo a napište jednu konkrétní zprávu, kde ponižujeme vašeho psa.

6.3.2022 09:45
Nezzie

XXX.XXX.71.232

Ach jo....Kometa mě odhalila 😆
Já to právě čtu od začátku a čekala jsem, že se stejně jako na psech dočkám třeba videa s tím vzácným jednorožcem.
A pořád nic, tak jsem si o něj hezky řekla.

Shayela_2010

6.3.2022 11:02
Shayela_2010

XXX.XXX.175.52

Ne, v průkazu má Mrs. Monitt Black. A na psech jsem se odmlčela, protože už nic dalšího vědět nepotřebuji. Nápady na překážky mám, plánky taky a kritiku taky.

6.3.2022 11:57
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Přistupme na chvíli na to, že to, co tu píšete, je pravda pravdoucí. Že se opravdu poběží skutečný dostih někde na dostihovém závodišti v Rakousku pořádaný rakouským Jockey Clubem, že ho poběží dívka bez licence, že ho poběží kříženec naprosto nepravděpodobných plemen, a to třikrát během jednoho dne.
Všechno teď zapomenu.
Ale stejně Vám nelze při nejlepší vůli poradit, protože takový dostih si nedovedu při nejlepší vůli představit. Je to rovina, překážky, proutky, bumper? Jak je dostih dlouhý? Kolik je tam zatáček a na kterou ruku? Startuje se z boxů? Kolik se předpokládá účastníků dostihu? Jaké mají zkušenosti (koně, žokejové)? Jaká bývá v tu dobu a v té oblasti půda?
Lze vůbec naplánovat dostihovou strategii? Stájoví kolegové s Vámi budou spolupracovat?
Jakou má Váš kůň dostihovou historii? Kde se ji dozvím? Dostihovou historii českých koní a českých dostihových závodišť se dozvím poměrně snadno, ale v zahraničí si tak jistá nejsem - holt sem budete muset dát odkaz. Nebo to přepsat.
Jaké jsou odlišnosti od našich dostihů? Protože ačkoli s českými reáliemi jsem docela obeznámená, s rakouskými ne tolik.
Vám prostě nelze poradit, protože co nám tu píšete, jednoduše nedává smysl. Neobsahuje to základní informace, ale spoustu nelogických a vzájemně si protiřečících drobečků, ze kterých si nelze složit celý obraz.
A já to chápu, kdo z nás ve Vašem věku nesnil; pokud máte nějaké nestandardní problémy, tím spíš bude útěk do vyfantazírované reality lákavější. Ale buďto si jste vědoma, že to je fantazie, a pak nám tu lžete, nebo si už ani nejste vědoma, že to je fantazie, a pak potřebujete odbornou pomoc. To není ostuda. Není to hanba. Ale je třeba si uvědomit, že až takovéto zmatení je opravdu patologické.
No a ještě je ta varianta, že nemáte na mysli dostih; ale pak musíte definovat, co to sakra chcete vlastně běžet.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dostih
Máte na mysli tohle, nebo ne?

6.3.2022 12:09
kallisto

XXX.XXX.217.242

Shayela_2010 napsal(a):
Ne, v průkazu má Mrs. Monitt Black. A na psech jsem se odmlčela, protože už nic dalšího vědět nepotřebuji. Nápady na překážky mám, plánky taky a kritiku taky.

Kůň s takovým jménem v celé České Republice zaregistrován není. Stále nemáme důvod ti cokoliv věřit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2022 12:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nezzie napsal(a):
Ach jo....Kometa mě odhalila 😆
Já to právě čtu od začátku a čekala jsem, že se stejně jako na psech dočkám třeba videa s tím vzácným jednorožcem.
A pořád nic, tak jsem si o něj hezky řekla.

Jejda, tak to mě mrzí, že jednorožec nebude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2022 12:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

kallisto napsal(a):
Kůň s takovým jménem v celé České Republice zaregistrován není. Stále nemáme důvod ti cokoliv věřit.

Možná je z Rakouska?

6.3.2022 12:59
Slon Indický

XXX.XXX.248.157

Já vidím celou situaci tak, že slečna byla někde týden na koňském táboře, a teď chodí do nějakého "oddílu" v té stáji, prostě za výpomoc jezdí koně, kteří se musejí udržovat v pohybu i pokud není turistická sezóna. Tam má možná nějakého koně "svého" = přiděleného, toho by ráda naučila vzpínání, aby byla mezi holkama za hvězdu.
No a při příštím táboře budou mít nějakou sranda soutěž, kde může jet toho nejrychlejšího koně ve stáji, akorát pod podmínkou, že nechá táborové děcka taky vyhrát.
No a zbytek je fantazie a touha udělat svůj život lepší.

6.3.2022 17:10
kallisto

XXX.XXX.133.24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná je z Rakouska?

No i po dovozu by se měl nahlásit tady, ne? Hlášenka změny o dovozu koně. Navíc ani vygooglit to nejde. Je to nějaký fake zase.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2022 10:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koukám koukám, tady se to za víkend zase rozjelo! Vy na holku s ČJF, tak ona na vás na oplátku s Rakousama! Dobře vám tak, vy nevěřící Tomášové!

7.3.2022 11:08
Arbora

XXX.XXX.149.42

Nechcem nič hovoriť, ale Rakúšania majú asi tak 7 dostihových koní, takže predstava, že niekde robia ešte aj dostihy neregistrov, keď nemajú ani normálne dostiháky...

7.3.2022 11:15
Varaxi

XXX.XXX.150.244

Taky mě napadly klusácké dostihy. Rychlost 20 km/hod by mohla odpovídat. Ale tam všechny ostatní námitky platí úplně stejně jak u těch jezdeckých dostihů.
Já se fakt snažím, aby z toho zadavatelka nevyšla špatně, ale to prostě fakt nejde. Snažím se myslet „vně krabice“, ale pokud přiznáme slovu dostih svůj význam, tak i kdybych se na hlavu postavila, smysl mi to nedává.

7.3.2022 11:15
lenacia

XXX.XXX.173.255

Mě spíš zajímá kolik má Rakousko jezdeckých škol... Kromě té vídeňské

7.3.2022 11:31
kallisto

XXX.XXX.217.242

Varaxi napsal(a):
Taky mě napadly klusácké dostihy. Rychlost 20 km/hod by mohla odpovídat. Ale tam všechny ostatní námitky platí úplně stejně jak u těch jezdeckých dostihů.
Já se fakt snažím, aby z toho zadavatelka nevyšla špatně, ale to prostě fakt nejde. Snažím se myslet „vně krabice“, ale pokud přiznáme slovu dostih svůj význam, tak i kdybych se na hlavu postavila, smysl mi to nedává.

Klusák v dostihu 20km/hod určitě nee. Tak dvakrát tolik.

These horses are FAST. The average speed during a race ranges from 25-30 mph (40-48 km/hr) depending on the level of horses competing. However, at the start of the race, and coming down the home stretch these speeds can spike to over 35 mph (56 km/hr) . The world record is held by Always B Miki who paced a mile in 1:46, an average speed of approximately 34 mph (54.7 km/hr). That’s about 1.5 times faster than Usain Bolt, but sustained over an entire mile, not just 100m.

http://insidetrackblog.com/10-things-you-need-to-know-about-harness-racing/

7.3.2022 11:40
Arbora

XXX.XXX.149.42

Varaxi napsal(a):
Taky mě napadly klusácké dostihy. Rychlost 20 km/hod by mohla odpovídat. Ale tam všechny ostatní námitky platí úplně stejně jak u těch jezdeckých dostihů.
Já se fakt snažím, aby z toho zadavatelka nevyšla špatně, ale to prostě fakt nejde. Snažím se myslet „vně krabice“, ale pokud přiznáme slovu dostih svůj význam, tak i kdybych se na hlavu postavila, smysl mi to nedává.

20 km/h je bežné pracovné tempo, v dostihu tak 45-50 km/h.
Ale na klusácke dostihy by musel zase kôň klusať a predstava neregistrov pre klusáky je snáď ešte väčší bizár, než nejaké hurá dostihy na lúke.

A verím tomu, že Rakúšania berú welfare trochu vážnejšie a ani tie sranda dostihy by nenechali behať 3x za deň. To by tá vytrvalosť bola trochu reálnejšia, na druhej strane, začína sa na 20-40 km a ani tam mi to nijako na tri kolá nevychádza.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2022 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

kallisto napsal(a):
No i po dovozu by se měl nahlásit tady, ne? Hlášenka změny o dovozu koně. Navíc ani vygooglit to nejde. Je to nějaký fake zase.

Zapomněla jsem přidat smajlíka, aby bylo jasné, že to nemyslím vážně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2022 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Taky mě napadly klusácké dostihy. Rychlost 20 km/hod by mohla odpovídat. Ale tam všechny ostatní námitky platí úplně stejně jak u těch jezdeckých dostihů.
Já se fakt snažím, aby z toho zadavatelka nevyšla špatně, ale to prostě fakt nejde. Snažím se myslet „vně krabice“, ale pokud přiznáme slovu dostih svůj význam, tak i kdybych se na hlavu postavila, smysl mi to nedává.

No, oni to ti klusáci umí taky pěkně rozbalit. Vlastní zkušenost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2022 12:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koukám koukám, tady se to za víkend zase rozjelo! Vy na holku s ČJF, tak ona na vás na oplátku s Rakousama! Dobře vám tak, vy nevěřící Tomášové!

Když oni inženýra, tak my doktora!

7.3.2022 14:01
Arbora

XXX.XXX.149.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, oni to ti klusáci umí taky pěkně rozbalit. Vlastní zkušenost.

Raz som predbehla kamión, bez srandy.

Vchádzal síce už do obce, takže mierne brzdil, ale pomaly rozhodne nešiel.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2022 14:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když oni inženýra, tak my doktora!

...a to budete koukat!!!

Shayela_2010

9.3.2022 07:53
Shayela_2010

XXX.XXX.171.180

Nevím kde to hledáte, ale zaregistrovaný je. Možná najdete jeho bratra. Mrs. Toreto Jack. Stejný otec. A ano, těch 20 km/h je pracovní tempo. Už jsem to psala. Je to cval na jízdárně a když si jen tak vyjedeme na vyjížďku

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2022 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo tááák

Mr Toreto Jac

(to to u vás koně nemají nikde napsané? Proč by se proboha samec jmenoval Mrs.?)

Majitelka zřejmě vlastní tento ranč http://www.ranc.cz/

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2022 08:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Všemina?! Jeeežiš, moje dětství - v raných devadesátkách jsme tam byli s rodiči na dovolený v hotelu a u hotelu byli každý den koně k dispozici na vyjížďky - no samozřejmě jsem drandila denně :) Zřejmě prvopočátky toho ranče. Moc ráda na to vzpomínám

Shayela_2010

10.3.2022 14:02
Shayela_2010

XXX.XXX.139.141

Ano, také tam jezdím. Pardon, Mr., mobil opravuje no. Já tam jezdím každý rok. Je to tam nejlepší. Letos jdu poprvé zkusit něco nového.

Přidejte reakci

Přidat smajlík