Co obnáší 100hodinovka?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Kkkkkkkkkkkkk

19.3.2022 18:12
Kkkkkkkkkkkkk

XXX.XXX.45.60

Zdravím,
chodím do druháku na PřL. V tomhle ročníku se probírá zemědělství, zoologie, botanika, základy veteriny. Mezi tím taky předmět “Chov koní a jezdectví”. Už máme hotovou teorii, a teď nas čeká praxe v oddíle. Tzv. 100hodinovka, čili 100 hodin čisté výuky + věci okolo. Prý by to měla být taková všechochuť, základy od všeho. Jenže já vůbec nevím jak by to mělo vypadat, přiblížil by mi to prosím někdo?
Je mi jasné že nějaká péče o koně, jízdárna, ale dál si to neumím představit. Zatím mám jednou praktické “zkušenosti” z dětství se sousedovic noričkami, kdy mě majitelka vodila a učila mě v kroku rovně pevně sedět, držet se nohama a nervat koníka za hubu. Ve škole jsem se ptala učitelů i spolužáků, prý je to super praxe, koně hodní a něco se člověk i naučí. Ale konkrétně mi to nikdo nevysvětlil, jen že postarat o koně, na jízdárnu a ke konci kurzu i ven.
Jo a ještě jedna věc - prý mají A1/1, mám se bát? Vždy jsem si je představovala jako dostihová torpéda, která neodpustí sebemenší chybičku, ale teda jako školní koně nevím nevím.
Díky moc, K.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2022 20:02

Kkkkkkkkkkkkk napsal(a):
Zdravím,
chodím do druháku na PřL. V tomhle ročníku se probírá zemědělství, zoologie, botanika, základy veteriny. Mezi tím taky předmět “Chov koní a jezdectví”. Už máme hotovou teorii, a teď nas čeká praxe v oddíle. Tzv. 100hodinovka, čili 100 hodin čisté výuky + věci okolo. Prý by to měla být taková všechochuť, základy od všeho. Jenže já vůbec nevím jak by to mělo vypadat, přiblížil by mi to prosím někdo?