Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Sophie

28.4.2022 19:56
Sophie

XXX.XXX.10.5

Dobrý den,
prosím majitele koní o vyplnění dotazníku pro moji absolventskou práci.
Předem děkuji.
https://www.survio.com/survey/d/W6R0X9E6V1K1Q6Q3N

Upraveno Adminem 28.4.2022 v 21:43 - interpunkce

28.4.2022 22:23
jbb

XXX.XXX.107.140

Cílem dotazníku je... Získat tazatelce jakési absolutorium. S touto vidinou se tazatelka neobtěžuje ani nastínit, co studuje, co je cílem, atd. A rozhodně se tazatelka nechystá s výsledky seznámit auditorium - proč taky, že jo.

Otázky velmi povrchní, varianty "co zrovna děvče napadlo". Jen nevím, jak bude vyhodnocena odpověď typu "mám koně přes dvacet let a nebylo mi ještě patnáct".

Takže za mně - asi dotazník ještě párkrát vytrolím speciálními odpověďmi :-*

sophie

29.4.2022 00:38
sophie

XXX.XXX.77.116

studuji základní školu

29.4.2022 10:01
Nezzie

XXX.XXX.70.225

Na základce se dělají absolventske práce? Od kdy. Asi jsem už stará....za nás to bylo až na střední.

29.4.2022 13:23
jbb

XXX.XXX.107.140

No, trošku jsem se bál, že tohle dílko v dnešní době mohla vyplodit klidně nějaká uchazečka o BéCé "titul".

Nicméně, i tazatelku ze ZŠ by měli její pedagogové poučit, že:

a) dotazníkový výzkum má nějaké náležitosti (výběr otázek, jejich struktura, výběr respondentů, atd)

b) tazatelka si dotazníkem osobuje právo na responedntův čas, tedy aby jí to někdo vyplnil, měl by chápat účel dotazníku a měl by si být vědom nějakého přínosu dotazníku (tedy že ve finále bude ten výzkum zpřístupněn, atd) a v neposlední řadě by dotazník měl splňovat bod a), protože jinak je to celé k ničemu.

A ano, není to první takovýhle pokus na ifauně a obávám se, že ani poslední.

3.5.2022 07:20
deauville

XXX.XXX.46.69

jbb napsal(a):
No, trošku jsem se bál, že tohle dílko v dnešní době mohla vyplodit klidně nějaká uchazečka o BéCé "titul".

a) dotazníkový výzkum má nějaké náležitosti (výběr otázek, jejich struktura, výběr respondentů, atd)