Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

dsedla

7.6.2022 20:36
dsedla

XXX.XXX.130.5

Ahoj, chtěla bych Vás požádat o radu. Věnuji se koník už nějakou dobu a přemýšlím nad svým budoucím povoláním, nyní studuji gymnázium a chtěla už bych to někam směřovat.
Ohledně koní mě napadl třeba fyzio- kolik by ten mohl brát? Veterinář být nechci. Nenapadá Vás něco, čím se slušně uživit v oboru koní, nemyslím stájníka, ale něco s vysokou školou:) Třeba i hipoterapeut.
Děkuji za Všechny názory a rady.

7.6.2022 20:55
kallisto

XXX.XXX.63.104

Koňský zubař? Fyzio a chiro?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2022 21:13

dsedla napsal(a):
Ahoj, chtěla bych Vás požádat o radu. Věnuji se koník už nějakou dobu a přemýšlím nad svým budoucím povoláním, nyní studuji gymnázium a chtěla už bych to někam směřovat.
Ohledně koní mě napadl třeba fyzio- kolik by ten mohl brát? Veterinář být nechci. Nenapadá Vás něco, čím se slušně uživit v oboru koní, nemyslím stájníka, ale něco s vysokou školou:) Třeba i hipoterapeut.
Děkuji za Všechny názory a rady.

Slušně uživit se u koní jde. Jako trenér - VŠ není. Je fajn mít trenérskou licenci = být dost dobrá v teorii i praxi a mít vlastní výsledky coby jezdec. Jako fyzio koňský terapeut - nepozvala bych si někoho, kdo nemá VŠV. Hipoterapeut, VŠ není, finančně to moc lukrativně nevidím. Ještě můžete být výživářský poradce, na to by mohla stačit VŠZ.
Můj názor.

7.6.2022 21:14

kallisto napsal(a):
Koňský zubař? Fyzio a chiro?

Ale to asi bez studia VŠV úplně nepůjde. Já tedy neznám zubaře, fyzio ani chiro bez titulu MVDr.

7.6.2022 22:21
jana.jenickova

XXX.XXX.92.70

Fyzioterapie je momentálně jediná v ČR na zvířata a to na VOŠ a SŠ Boskovice (obor přímo Fyzioterapie zvířat), kde sama studuji, budu ve 3., posledním ročníku. Kdyby tě něco zajímalo napiš do SZ.