Kůň sežral gumicky do vlasů

Irský cob / tinker
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Marieeeee

20.6.2022 20:35
Marieeeee

XXX.XXX.44.200

Dobry den,

prosím můžete mi říci, jak moc závazný problém muže konikovi nastat když pozřel několik dívčích gumicek? Stalo se to u dcery ve stáji kam chodí. A máme tu hysterické slzave údolí. Tak jestli ji utesuju adekvátně, ze to vykadi. Nebo mam raději držet hu…
U lidi vim, jsem lékař, ale kone? Čert vi… Děti do velikosti 2 koruny vykadej. Tak proč by kun nevyhrál gumicky.

Omlouvám se za lidský a možná trochu hloupý dotaz. Děkuji za odpovědi

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.6.2022 20:49

Vyfoťte a naskenujte svůj diplom. Nevěřím, že jste lékař. To byste věděla, že nejlepší je zavolat kolegovi odborníkovi - tzn. zvěrolékaři přes koně. Tady vám každý napíše svoje domněnky a případně přidá nějakou tu nic nevypovídající anekdotální zkušenost, kdy kůň sežral XY a nic se mu nestalo, tak to přece musí znamenat, že tenhle bude taky v pohodě.

(Já bych taky řekla, že se mu nic nestane, ale vím kulový - u koní jsem léta, ale jak jim to vlastně funguje vevnitř vím jen z encyklopedií pro laiky.)

20.6.2022 20:56
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vyfoťte a naskenujte svůj diplom. Nevěřím, že jste lékař. To byste věděla, že nejlepší je zavolat kolegovi odborníkovi - tzn. zvěrolékaři přes koně. Tady vám každý napíše svoje domněnky a případně přidá nějakou tu nic nevypovídající anekdotální zkušenost, kdy kůň sežral XY a nic se mu nestalo, tak to přece musí znamenat, že tenhle bude taky v pohodě.

(Já bych taky řekla, že se mu nic nestane, ale vím kulový - u koní jsem léta, ale jak jim to vlastně funguje vevnitř vím jen z encyklopedií pro laiky.)

Tak tady jsou taky veterináři. A odkdy je veterinář kolega doktora, to máte představu, že se všichni vzájemně znají? Paní ani není majitelkou koně, aby znala jeho veterináře. Podle všeho děvče chodí někam do klubu.