Barca_7

XXX.XXX.168.219
Dobrý den/ ahoj😊 hledám docházku ke koním za výpomoc. Jihočeský kraj ve Strakonicích a okolí s dobrou dostupností MHD. Preferuji spíše soukromníka, někdo kdo nemá tolik času a potřeboval by okolo koníků pomoct. Jsem spolehlivá a samostatná studentka a práce kolem koní mi nedělá žádný problém, vím že to k tomu patří. Je mi 15 a u koní se pohybuji od malička, ale aktivně jezdím 4 roky.Koně ovládám ve všech chodech, ale pořád je co zlepšovat. Měla jsem možnost vystřídat více koníků různých povah, takže si myslím, že si s koníkem umím poradit. Pracovala jsem i s mladými koňmi a pomáhala jsem i při obsedání mladého haflinga. Také mě s koníky baví pracovat ze země, chodit na procházky ,jen tak s nimi blbnout, nebo je jen vyčistit a pomazlit. Hledám tedy stáj nebo soukromníka, kde bych mohla trávit čas a zlepšovat se v ježdění. Docházet bych mohla dvakrát, nebo třikrát týdně. Nejlépe víkendy. Budu ráda za jakoukoliv nabídku. Děkuji Bára.
Troška matematiky:
Trenérská hodina stojí běžně 500 Kč. Plus kůň, je-li půjčen.
To znamená, že cena jednoho tréninku jsou čtyři a něco hodiny práce. Plus kůň (cca 300,-, jak kde).
S koněm je to řekněme 7 hodin práce. Práce, kterou pravděpodobně udělá sám ustajovatel za třetinu doby, protože už na to má grif a - možná - moc netuší, co by měl dát za úkol tobě na tolik hodin. Protože jinak dělá charitu.
Před pár lety naše ustajovatelka tyto věci utnula. Přesně s tímhle argumentem: "Raději si to udělám sama a podle svého, než bych napřed zaučovala a pak musela kontrolovat někoho jiného. A trénink/vyjížďku si nechám zaplatit a mám klid."
Neříkám, že je to takhle všude. "Soukromou stájí" jsou dnes úplně všechny stáje, možná s výjimkou Kladrub. Některé možná uvítají, když jim vypucuješ dům, pohlídáš děti, zavezeš je na kroužky... co já vím.