Ten_nejlepsi_kluk

XXX.XXX.133.111
Můžete mi na to prosím někdo odpovědět? Já jsem tedy úplný laik, ale mám přítelkyni, která jezdí, jsem rád, že ji to baví, ale teď přišla s plánem koupit vlastního koně. A mě se to nezdá, přijde mi to jako zbytečnost, koní je všude spousta a co jsem tak pochopil, provoz vlastního stojí ranec, kůň nežije 5 let a třeba bud4m4 mít někdy i nějakou rodinu.
Než jí to ale začnu rozmlouvat, chtěl bych to nejdřív aspoň trochu pochopit. Pomůžete mi tedy objasnit, proč je tak nutné mít vlastního koně, když třeba ani nesportujete na něm?
exot_

XXX.XXX.61.236
Prostě svoboda, nádhera. Jinak jak říká Arbora https://youtu.be/_9-HsCB73Tg
Ten_nejlepsi_kluk
napsal(a):
Můžete mi na to prosím někdo odpovědět? Já jsem tedy úplný laik, ale mám přítelkyni, která jezdí, jsem rád, že ji to baví, ale teď přišla s plánem koupit vlastního koně. A mě se to nezdá, přijde mi to jako zbytečnost, koní je všude spousta a co jsem tak pochopil, provoz vlastního stojí ranec, kůň nežije 5 let a třeba bud4m4 mít někdy i nějakou rodinu.
Než jí to ale začnu rozmlouvat, chtěl bych to nejdřív aspoň trochu pochopit. Pomůžete mi tedy objasnit, proč je tak nutné mít vlastního koně, když třeba ani nesportujete na něm?
no, děcko taky nežije jen 5 let...
Koně v případě finanční potíží můžete prodat.... dítě ne.
Proč máme koně (a často nezůstane u jednoho) ?
To je jako když si chlap koupí vysněný sporťák - jen je s tím méně dřiny. Ale tak to je už geneticky - ženský projdou bolest při porodu kvůli dítěti ani nemrknou. Takže dřina a odříkání okolo koní je nám prostě vlastní.
Můj partner si díky mě koně zamiloval a pořídil si také jednoho, Není sice blázen jako já,ale na vyjíždky jezdíme společně :)
Uživatel s deaktivovaným účtem

Máte nějaký koníček? Hrajete hry na počítači, máte motorku (jezdíte na srazy, věnujete se tomu), máte psa, chalupu? Jestli ne, tak samozřejmě chápu to přemýšlení.