tadik
napsal(a):
Vkládám foto na přání.
já jsem z něj nadšená, zatím
. na koni ho vyzkouším až po novém roce - mám ho tam, kde studuju.
zepředu - výstuha na kohoutek
tadik
napsal(a):
zezadu
tadik
napsal(a):
a zezdola ...... zatím jsem ho zkoušela jen na sobě
, měla jsem ho na zádech a seděl na mně bratr. Ovpravdu nikde nic netlačilo
tadik
napsal(a):
a zezdola ...... zatím jsem ho zkoušela jen na sobě
, měla jsem ho na zádech a seděl na mně bratr. Ovpravdu nikde nic netlačilo
fakt moc pěkný!!!
jsou k tomu i třmeny a řemeny-nebo zvlášt se dokupují?jo a ten beránek je pravý nebo syntetika?
Taky o něm přemýšlím ale ve westernu
jelikož máme ponici KVH110 a pak tinkáčeKVH 145 tak aby sme ho mohly přehazovat
předem díky za odpověď!
barush
napsal(a):
fakt moc pěkný!!!
jsou k tomu i třmeny a řemeny-nebo zvlášt se dokupují?jo a ten beránek je pravý nebo syntetika?
Taky o něm přemýšlím ale ve westernu
jelikož máme ponici KVH110 a pak tinkáčeKVH 145 tak aby sme ho mohly přehazovat
předem díky za odpověď!
Řemeny a třmeny se kupujou zvlášť, je třeba mít bezpečnostní - na sedle je pevnej úchyt. Já je budu mít ze starýho sedla. Akorát podbřišák budu kupovat novej, musí být ten drezúrní.
Ten beran vespod je pravej, nejradši bych si to sedlo dala místo polštáře
K westernovým modelům mají i western třmeny. koukni se na www.barefoot.cz
tadik
napsal(a):
Řemeny a třmeny se kupujou zvlášť, je třeba mít bezpečnostní - na sedle je pevnej úchyt. Já je budu mít ze starýho sedla. Akorát podbřišák budu kupovat novej, musí být ten drezúrní.
Ten beran vespod je pravej, nejradši bych si to sedlo dala místo polštáře
K westernovým modelům mají i western třmeny. koukni se na www.barefoot.cz
díky za odpovědi,na mé zvědavé otázky
sabora
tadik
napsal(a):
Vkládám foto na přání.
ahoj, tak už jsi sedlo oskoušela? nebo někdo jiný, máte už skušenost? budu pořizovat sedlo a tak loudím info.......
sabora
napsal(a):